Damian150181 0 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Witam was ostatnio zauważyłem u siebie pod korkiem wlewu oleju i na bagnecie kremowy osad wiem ze oznacza to wode w oleju ale plynu w zbiorniczku nie ubyło. Czym jeszcze może to być spowodowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Krótkie trasy na zimnym silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=24620.0;highlight=bia%B3a+ma%BC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian150181 0 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Z tymi krótkimi trasami na zimnym silniku to by sie zgadzało ale dlaczego teraz pokazał sie ten osad jak od dawna tak jeżdże i nic wczesniej nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Wkońcu sie uzbierało tyle wody w oleju że zrobiło sie masło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Omenos 0 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Ja też tak mialem, to jest od krótkich tras, nie ma sie czym przejmowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KKKC 0 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 W moim przypadku masełko miałem jak jeździłem na Castrolu ( ostatnia zima ). Obecnie mam Mobila, trasy są porównywalne i masełka nie ma :-) Zrób dłuższą traskę niech się zagrzeje.... Zniknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Omenos 0 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 ja tez jezdze teraz na mobliu 10w40. maselko w tych silnikach to norma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian150181 0 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 ok dziekuwa teraz moge byc spokojny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioximus 1 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 ja tez jezdze teraz na mobliu 10w40. maselko w tych silnikach to norma tu bym się z Kolegą nie zgodził - mam taki silnik, jeżdżę na krótkich trasach a masełka nie ma. Pamiętam natomiast masełko w mocno wyeksploatowanym Cinquecento, którym to kiedyś jeździłem Przyczyną były tam duże przedmuchy do skrzyni korbowej spowodowane zużyciem silnika, a jak wiadomo jednym z produktów spalania PB jest H2O i faktycznie w niedogrzanym silniku jest możliwość skraplania się tej pary w kondensat. Efekt - masełko W całkowicie sprawnym (szczelnym) silniku, nawet na krótkich trasach nie powinno tego być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się