Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] trze po zmnianie felg


Gość puchatek27

Rekomendowane odpowiedzi

Gość puchatek27

Witam . Schowalem letnie kuleczka do gararzu( 225/40/R18) i zalozylem zimowe (225/25/R17 ) i cos trze???? Zlapalem sie za glowe jak to usluszalem :shocked: ( przy pelnym skrecie trze) i powiedzialem sobie ,ze to niemozliwe. Przed 18ami mialem letnie oponki 225/45/R17 na tej samej alufeldze,na ktorej sa teraz zimowki i nic mi nie tarlo :no: co moze byc nie tak????

[kolego naucz się porządnie nazywać tematy bo nie będę wszystkich za ciebie poprawiał]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Schowalem letnie kuleczka do gararzu( 225/40/R18) i zalozylem zimowe (225/25/R17 ) i cos trze????

Chyba się pomyliłeś i chciałeś napisać że zimówki masz 225/40/17 a letnie 225/25/18 ? :mysli::wink4: A co to może być... hmmm tak jak grafi Ci napisał, albo coś Ci się z wysokością tych profili pomieszało? Sprawdź! Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Schowalem letnie kuleczka do gararzu( 225/40/R18) i zalozylem zimowe (225/25/R17 ) i cos trze????

Czeski błąd w innym temacie napisał kolega:

Tez zalozylem ContiWinterContact 225/45/R17 tylko cos mi obciera :mysli:

Nic nie powinno obcierać, jakie masz ET felgi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość puchatek27

chyba sie nie zrozumielismy :angry: Najpierw na 17"ach mialem letnie 225/45, potam kupilem 18"ki z oponkami 225/40 . Wiec z 17"ek sciaglem letnie (sprzedalem) i kupilem zimowki 225/45,ktore zalozylem na te same 17"ki , i teraz cos obciera!!!!! ( ale tylko podczas pelnego skretu) :chytry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech ktoś przejedzie kawałek Twoim autkiem na pełnym skręcie, a Ty stań przy tym kole i patrz co i gdzie obciera inaczej to będziemy gdybać do wiosny... A może coś gdzieś podlazło? Jakiś plastik? Pewnie nadkole się jakoś brzydko obluzowało, albo coś... No chyba że zawieszenie Ci siadło :polew: Powodzenia w poszukiwaniu problemu! :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chyba że zawieszenie Ci siadło :polew: Powodzenia w poszukiwaniu problemu! :wink4:

Dokladnie ,jest nizej bo jest extra twardy zawias Koni Sport 40/40 :polew::tongue4:

No i co, wiesz już co to za problem? Możliwe że letnie opony masz bardziej przytarte a na zimówkach masz dużo większy bieżnik, jak mówisz masz zawias obniżony, więc może letnie jakoś przy skręcie nie ocierały ale mało im brakowało, natomiast zimówki zaczęły bo mają trochę większy bieżnik... Innego wytłumaczenia raczej nie ma. Sprawdź jeszcze dokładnie... :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość puchatek27

Cholercia,no nie mam ielonego pojecia,co to moze byc ;( Jak bede w polsce za pare dni,to bede to musial sprawdzic. Najlepsze jest ze tylko rano jest taki problem ,po dluzszej jezdzie ustaje i nic nie slychac :confused4:

PS. letnie gumy byly w idealnym stanie, [br]Dopisany: 10 Listopad 2007, 10:42 _________________________________________________Panowie,znalazlem problem. Po 1, nadkole sie jakos samo poluzowale( tak jak ktorys z kolegow doradzal) , po 2, przy zmianie kol na zimowe ,kolesie z warsztatu tak mi dokrecili szpilki,ze te w jakis kosmiczny sposob odpychaly piaste,co spowodowalo rozsypanie sie lozyska (ledwo dojechalem do polski) ,. No,ale wszystko jest juz OK :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...