sowa20 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Jako, że zabrałem się za naprawy w mojej A4ce, głównym problemem jest sprawa z silnikiem, którą opisuję tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=179888.0, to mam nadzieję, że przy okazji może uda się coś zrobić z problemami jak w temacie: - ręczna zmiana biegów w tiptronicu Po przerzuceniu wybieraka w prawo nic się nie dzieje, można nim ruszać góra-dół... skrzynia cały czas jest na D. Przed zakupem sprzedawca mówił, że mu stary wybierak nie działał i miał go wymienić, powiedział że tak zrobił ale nic to nie dało, bo coś trzeba ustawić w sterowniku skrzyni. Ciężko powiedzieć czy na prawdę to zrobił, ale miał na to fakturę, w bagażniku był stary wybierak a po rozebraniu okolic nowego były ślady, że coś tam było robione... - kickdown z tego co wiem, wciśnięcie gazu do końca powinno spowodować radykalna redukcję do najniższego możliwego biegu i rura... u mnie wygląda to, że wciśnięcie do dechy daje takie same rezultaty jak wciśnięcie do 80-90% czyli redukcję ale nie tak radykalną. VAG poprawnie pokazuje wartości od 0 do 100% w zależności od wciśnięcia pedału. - tempomat tak, doczytałem jak się go używa i próbowałem wszystkiego ale bez jakichkolwiek rezultatów, poprzedni właściciel twierdził, że wcześniej dział. Wracając do zeznań wcześniejszego właściciela, coś się posypało w samochodzie po wizyty u jakiegoś niepełnoprofesjonalnego diagnosty i po podłączeniu samochodu do jego komputera... Macie jakiekolwiek pomysły? W razie czego mam VAGa i mogę porobić zrzuty wszystkich potrzebnych odczytów. Dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się