grucha_883 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Witam wszystkich mam problem odnośnie mojego audi a4 1996r avant 1.9 TDI 110 KM. Odkąd kupiłem ten samochód wszystko z jazdą jest okey ale jednak brakuje mu tzw. ikry nie ma tego przyśpieszenia co na przykład w audi u mojego brata a jest takie samo. Po prostu nie ma takiego zrywu jak mu się wdepnie, czytałem już tu na forum i sprawdziłem przepływomierz okazało się że jest ok, wywaliłem katalizator i wstawiłem strumiennicę ale to dalej nie pomogło a turbina jest bo regeneracji zresztą przy dodaniu gazu wąz od niej puchnie... więc chyba pozostało tylko coś w ustawieniach komputera, zrobiłem vaga i wyskoczyły mi takie błędy: VCDS Version: Beta 912.0 Data version: 20091201 Monday,10,January,2011,20:15:48:46862 Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01 02 03 08 15 16 17 25 35 37 45 55 56 57 67 75 76 77 Mileage: 203570km/126492miles ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Part No: 028 906 021 CE Component: 1.9l R4 EDC 00SG 0803 Coding: 00002 Shop #: WSC 06317 2 Faults Found: 01266 - Glow Plug Relay (J52) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 4D0-907-379-ABS.lbl Part No: 4D0 907 379 D Component: ABS BOSCH 5 7402 Shop #: BB 37402 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: Redir Fail! Part No: 8D0 820 043 H Component: A4-KLIMAVOLLAUTOMAT_D65 Coding: 00043 Shop #: WSC 06317 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8A0-959-655.lbl Part No: 8A0 959 655 C Component: Airbag V AUDI D00 Coding: 01022 Shop #: WSC 06315 1 Fault Found: 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal too Low - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8D0-919-0xx-17.lbl Part No: 8D0 919 033 A Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D08 Coding: 00040 Shop #: WSC 00006 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 25: Immobilizer Labels: None Part No: 4A0 953 234 Component: IMMO AUZ9Z0X2262912 D77 Coding: 00000 Shop #: WSC 00822 1 Fault Found: 01176 - Key 07-10 - Signal too Low - Intermittent End --------------------------------------------------------------------- Z książki błędów Vag-a odczytałem ze jest coś ze stacyjką ale to już chyba wiem o co chodzi coś mi czasem nie łączy i jak są kontrolki takie nie wyrażne to poruszam i wtedy łączy. Coś też widzę że jest z poduszkami powietrznymi ale dalej nie wiem co mam robić by "pobudzić auto do życia" czy to są jakieś ustawienia parametrów poboru paliwa czy można przywrócić ustawienia fabryczne poprzez vag-a czy w ogole da się coś zrobić żeby moje audi jechało tak jak powinno pomóżcie jak możecie z góry dzięki:) [br]Dopisany: 11 Styczeń 2011, 14:10_________________________________________________Powracając do temtau nie tak dawno wymieniałem wszystkie filtry oprócz paliwowego gdyż mechanik który mi to wymieniał stwierdził po dacie filtra paliwowego że był nie dawno wymieniany.... czy oprócz tego filtra który nie daje mi w sumie spokoju jest jeszcze coś co może powodować ten "brak mocy"?
mily Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Moim zdaniem masz słaby akumulator i już w większości się pojawiają błędy że poszczególne podzespoły nie dostają 12V, problem może stanowić przekaźnik świec żarowych J52, któremu mogły się skleić styki i jest spory pobór prądu dlatego reszta dostaje słabe napięcie. Możliwe że coś Ci nie łączy w stacyjce. Jednak po tych błędach nie da się powiedzieć dlaczego autko nie ma mocy i dlaczego dużo pali, trzeba zrobić logi statyczne i dynamiczne.[br]Dopisany: 11 Styczeń 2011, 14:31_________________________________________________PS zanim wymieniłeś połowę autka trzeba było zrobić logi, tak to powymieniałeś prawie cały osprzęt silnika, wątpię żeby wszytko nadawało się do wyrzucenia. Myślę że połowa z tych rzeczy była ok.
grucha_883 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2011 Wiesz akumulator mam raczej bardzo dobry przy dużych mrozach rozrusznik kręciła jak głupi nigdy nie miałem problemów z paleniem. Jak się robi te logi statyczne i dynamiczne?
mily Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Widzę że jesteś nowy więc podpowiem Ci że jak zrobić logowanie jest w dziale diagnostyka VAG i tam koledzy opisali co i jak logować krok po kroku.[br]Dopisany: 11 Styczeń 2011, 14:35_________________________________________________ Wiesz akumulator mam raczej bardzo dobry przy dużych mrozach rozrusznik kręciła jak głupi nigdy nie miałem problemów z paleniem. Jak się robi te logi statyczne i dynamiczne? Wszystkie błędy wynikają z braku odpowiedniego napięcia, więc albo coś nie łączy albo jest spory pobór mocy z akumulatora i jest błąd przekaźnika od świec żarowych które dość sporo energii pobierają. Ale nie ma to związku z brakiem mocy i spalaniem.
grucha_883 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2011 okey będę czytał jak to zrobić a jak myślisz to logowanie coś mi podpowie na temat co zrobić by auto miało tą moć? Myśle że większe spalanie jes spowodowana właśnie tym iż auto poprostu nie ma tego przyśpieszenia.[br]Dopisany: 11 Styczeń 2011, 14:38_________________________________________________Dzięki za podpowiedź jednak na razie priorytetem jest dla mnie odnalezienia przyczyny dlaczego to aut po prostu nie jedzie tak jak powinno w porównaniu do audi mojego brata to tamto wciska przy dodaniu gazu na 1 czy 2 biegu w fotel a u mnie tak jak by nie było reakcji na gaz przyśpiesza ale wolno[br]Dopisany: 11 Styczeń 2011, 14:42_________________________________________________po za tym z autem nie maqm żadnego problemu byłem nim w Bułgarii i wszystko spoko te błędy o których mówisz z tym przekaźnikiem nie są jakoś widoczne podczas jazdy wszystko działa
mily Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Bez logów nic Ci nie powiemy. Najpierw zrób logowanie na podstawie tego opisu: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 Później zapisane dane ze swojego komputera umieść tu: http://vaglog.rtnet.pl/ Otrzymasz linki z powyższej strony wkleisz na forum w dziale Diagnostyka Vag z tematem "Prośba o analizę logów" Dopiero wtedy otrzymasz pomoc co się dzieje i co może być przyczyną.
grucha_883 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2011 Dzięki wielkie za poświęcony czas zrobię jak napisałeś. Pozdrawiam:)
mily Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 ... nie są jakoś widoczne podczas jazdy wszystko działa Bo to jest tylko przekaźnik od świec, może być jedynie problem z odpalaniem głównie w zimę. Mówię z tych błędów nie da się odczytać dlaczego nie ma mocy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się