Mosiu44 0 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Problem polega na tym ze przy skrecie w prawo zaczolo lekko buczec tylko przy srecie w prawo po ostatniej wycieczce lekko trzeszczy jadac nawet prosto myslalem ze to przeglów ale trzeszczenie jadac prosto co to moze oznaczac ;>?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marjon 2 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 moze lozysko. mialem to samo w audi 80. buczalo przy skrecie, wymienilem lozysko i gitara :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbobastard 2 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 tez bym chyba obstawial lozysko, sprawdz to najpierw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosiu44 0 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Obecnie czekam na wypłatę bo zostalem bez grosza kiedy tylkodostane jade na stacjie kontroli pojazdów odrazu zobaczymy co sie dziee z zawiechą koszt wymiany łożyska wwudi mniejwiecej jaki jest ?? bo sie nie orientuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArthurA4 0 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Obstawiam łożysko. Myślę że do 200zł koszt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbobastard 2 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 czy jak zdejme kolo to jest mozliwosc jakos organoleptycznie sprawdzic stan lozyska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 podnieś koło na lewarku i poszarp kołem w różnych kierunkach jak masz luz to łożysko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marjon 2 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 moze nie byc wyczuwalnego luzu a tez na zakretach moze buczec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArthurA4 0 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Tak jak kolega mówi może nie być wyczuwalny luz a i tak będzie do wymiany.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbobastard 2 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 luzy mowicie, u mnie byly wlasnie jak podnosilem zarowno byl luz w prawym kole jak i szuralo przy kreceniu nim, a czy te luzy moga powodowac lekkie skrecanie auta podczas jazdy po wybojach? bo tym sie chcem nastepnie zajac w aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosiu44 0 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Wczoraj bylem na stacji diagnostycznej sprawdziłem co sie dzieje łożysko w ok przegłub też okazało się ze 2 górne wahacze są do wymiany + klocki z przodu o czym wiem , do kolegi wyżej jesli chodzi o lekie skrecanie na wybojach , od kąd tucze mi sie kolo też tak mam i wydaje mi sie ze to wlasnie wina wahaczy <swożni> bo koncówki drążków były ok przegłuby tez sprawdź wahacze No i tak jak było mówione , wymieniłem 2 górne wahacze w prawym kole i luzy znikneły , nic nie buczy nic nie stuka jest ok koszt 2x 105 zł za wahacze robocizna 40 zł wraz z sprawdzeniem na stacji 250 nie moje ale wszystko ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się