-
Postów
573 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O marjon
Informacje
-
Imię
Mariusz
-
Miasto
Rozprza
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia marjon
2
Reputacja
-
pasuje bo ja takie kładłem u siebie i jest to samo tylko tarczą sie różni
-
10x1,25 długość zmierz bo nie pamiętam kup z łbem szesciokątnym zwykłym
-
tokarke żeby piaste przetoczyć. aczkolwiek ja bicie piasty u siebie zeszlifowałem bez demontażu z auta i jest ok.
-
jestem po wymianie sprzegła na sztywne. koło zamachowe uzywka z audi 80 2.0 benzyna ABK sprzegło nowe luk z audi 80 1.9 tdi 1Z wszystko pięknie pasuje, ale szarpnięcia przy szybszym puszczaniu sprzegła przy ruszaniu i zmianie biegów są ogromne w porównaniu do dwumasy do tego gdy odpale zimny silnik i natychmiast chce ruszyc z małych obrotów to silnik dostaje jakby drgawek, pewnie dlatego ze koło zamachowe jest za lekkie. na ciepłym silniku zjawisko nie wystepuje robota ogólnie niepotrzebna bo moj stary dwumas tak nie szarpał jak to sztywne sprzegło plus taki ze było tanio: koło zamachowe ze srubaki kpl 80zł i sprzegło luk 380zł. no i leciutko działa pedał sprzegła, jednym paluszkiem sie wciska
-
nie bede pisał szyframi jak poprzednik................mi nie musisz robic laski zebym ci napisal: niepotrzebnie dawałes ten smar bo on przycąga brud i wtedy prowadnice sie zacierają
-
nie popieram złodziei ale jeszcze bardziej nie popieram konfidentów a na marginesie ukraść złodziejowi to nie grzech
-
zdaj sobie sprawe ze bycmoze dlatego jeszcze żyjesz
-
co z ciebie za kierowca jak kolegom takie zdjecia robisz?? żal mi cie.....
-
a nie lepiej najpierw sprawdzic co sie dzieje z tymi zaciskami??
-
moge zapytac co dają te kierunki usa??
-
im mocniejszy samochód tym dalej trzeba po niego ciągnikiem jechać
-
korek spustowy w chłodnicy i obudowa termostatu z termostatem. inaczej nie spuscisz wszystkiego, chyba ze pompe wyjmiesz no i z nagrzewnicy trzeba wydmuchac bo samo nie wyleci
-
ja wsypałem chyba 6 saszetek na cały układ. jak spuszczałem to gnojówa leciała...
-
w cieplejsze dni spusc plyn i pojezdz na wodzie destylowanej z kwaskiem cytrynowym zapomnisz o wymianie nagrzewnicy
-
233tys minus 226tys to mi wychodzi 7 tysi a nie 59 jak piszesz...