Gość radekk2000 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Witam! Audi A4 B7 1.9TDI (BKE).Korekcje pompek mam bardzo dobre.Natomiast bipy na wolnych obrotach są takie -34do40,-33do38,-20,-20.Czy przez takie wartości może być problem z odpalaniem na zimnym silniku(objawy spalonych świec żarowych,albo zapowietrzonego układu)?Czy jest możliwość (regulacji) bipów.
michcio1985 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 ustawa przewiduje od -30 do +30 jeśli są na minusie pompka dostaje za mało paliwka,może to być wina filtra paliwa lub zapowietrzenia,także zacznij od tego. bipy może delikatnie wyregulować tuner ale to są kosmetyczne wartości.
midqard Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 ustawa przewiduje od -30 do +30 ... to prosze pokaz mi ta ustawe
michcio1985 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 http://www.dieselschrauber.de/Solldaten_4_Zylinder_PD.html
Krzysztof Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 http://www.dieselschrauber.de/Solldaten_4_Zylinder_PD.html I gdzie tu grupa z BIP'ami? -30 do +30 to nie jest chyba tak źle..
ROBERT Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 ustawa przewiduje od -30 do +30 ... to prosze pokaz mi ta ustawe Jak masz odpowiednie pliki "labels" w VAG'u to znajdziesz
MiruK Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Jakiś czas temu pisałem podobny temat ale nikt mi nie odpowiedział, ojciec miał kupować A4 z silnikiem BPW, auto miało problem z bujaniem budą na wolnych obrotach i ciężkim rozruchem na ciepłym silniku, trzeba było kręcić z 2-3 sek i łapał tak jakby każdy cylinder po kolei, na zimnym palił od strzała, w logach korekcje nie takie złe (największa 0,7), natomiast bipy w 023 były tragiczne, na trzech cylindrach w okolicy -63, a na jednym -32, odpuściliśmy temat ale dalej ciekawi mnie co mu mogło być, auto było dopiero co po FULL serwisie na ponad 2 tyś zł,więc paski, filtry, pompa tandem... itp odpadają
midqard Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Jak masz odpowiednie pliki "labels" w VAG'u to znajdziesz :cool1 mam org. vcds i jakos nie ma ...blok bez jednostek jestem niedowiarkiem i uwierze jak zobacze jakis skan by sie przydał tych logow (gr 23 ) I gdzie tu grupa z BIP'ami? -30 do +30 to nie jest chyba tak źle.. :wink4 wlasnie gdzie? jest do 18 ... :gwizdanie: Jakiś czas temu pisałem podobny temat ale nikt mi nie odpowiedział, ojciec miał kupować A4 z silnikiem BPW, auto miało problem z bujaniem budą na wolnych obrotach i ciężkim rozruchem na ciepłym silniku, trzeba było kręcić z 2-3 sek i łapał tak jakby każdy cylinder po kolei, na zimnym palił od strzała, w logach korekcje nie takie złe (największa 0,7), natomiast bipy w 023 były tragiczne, na trzech cylindrach w okolicy -63, a na jednym -32, odpuściliśmy temat ale dalej ciekawi mnie co mu mogło być, auto było dopiero co po FULL serwisie na ponad 2 tyś zł,więc paski, filtry, pompa tandem... itp odpadają ...oczywiscie swiece tez byly sprawdzone Czesto to powtarzam: moze trzeba stacje zmienic. ...a moze bysmy chcieli zeby nasze autko (za)perfekcyjnie chodzily ... jednym zapala tak innym inaczej. Passat znajomego (kupiony w salonie) nigdy nie palil od strzalu...
michcio1985 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 kolego MiruK w 2.0Tdi jest znacznie wyższy zakres tolerancji dla bipów. jak jest 100 to jest problem,60 to pół biedy zatankowałem sie ruską(pewną!!) ropą,wczoraj po przejechaniu ok 400km,byłem pod wrażeniem jak podłączyłem pod lapka. wcześniej Bipy miałem ok -+20 nawet 30 a teraz max do -+7 sie wychyla korekcje niemal 0.00 byłem naprawde zaskoczony takim wynikiem,także uważam że jakość ropy ma duży wpływ na wartości Bipów.
midqard Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 kolego MiruK w 2.0Tdi jest znacznie wyższy zakres tolerancji dla bipów. jak jest 100 to jest problem,60 to pół biedy zatankowałem sie ruską(pewną!!) ropą,wczoraj po przejechaniu ok 400km,byłem pod wrażeniem jak podłączyłem pod lapka. wcześniej Bipy miałem ok -+20 nawet 30 a teraz max do -+7 sie wychyla korekcje niemal 0.00 byłem naprawde zaskoczony takim wynikiem,także uważam że jakość ropy ma duży wpływ na wartości Bipów. Czesto to powtarzam: moze trzeba stacje zmienic.
Gość Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 a może rozrusznik słaby, albo prąd do swieczek nie dochodzi ? zalej środka STP do czyszczenia wtrysków, przejedz trochę i zobacz czy się bipy zmieniejszą
grzechuwoj Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 W moim 1,9 w grupie 23 mam 30 45 50 30. Z odpalaniem brak jakichkolwiek problemów odpala od pierwszego strzału. Miałem drgania na zimnym silniku, ale po użyciu K2 DIESEL do układu paliwowego zaczął pracować równiej i ciszej a objawy ustały polecam mi pomogło. http://www.k2.com.pl/index.php?option=com_provider&task=prod&id=151&Itemid=66
midqard Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Jak masz odpowiednie pliki "labels" w VAG'u to znajdziesz :cool1 mam org. vcds i jakos nie ma ...blok bez jednostek jestem niedowiarkiem i uwierze jak zobacze jakis skan by sie przydał tych logow (gr 23 Robert dalej czekam na skan z logu 23 :gwizdanie: sorki za OT
ROBERT Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Przejrzałem loga 023 z mojego auta i no rzeczywiście nie ma tam jednostek
midqard Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Przejrzałem loga 023 z mojego auta i no rzeczywiście nie ma tam jednostek ..juz sobie myslalem za moj vag to jakas lipa. Nawet do kolesia pojechalem zobaczyc u niego i to samo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się