Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Sporadycznie ciężko odpala na ciepłym silniku.


macieek

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie kilka dni temu zatrzymalem sie autkiem na kilka minut (temperatura byla 90stopni) i gdy probowalem go odpalic ponownie musialem duuzo dluzej zakrecic rozrusznikiem niz zwykle.

Powtorzylo sie to jeszcze potem okolo 2 razy (w sumie 3 zdarzenia w ciagu kilku dni) - Ostatnio duze jezdze ok 300km dziennie. Podpialem VAGa - zero bledow zwiazanych z problemem, korekcje ok -0,5 +0,5

Autko nie szarpie, moc ok, odpala na zimnym tez ok - przebieg lekko ponad 200kkm.

Wiem ze problemy w odpalaniu na cieplym sa oznaka padającej pompy VP ale ja mam przeciez PD. Czyzby to pompa tandem albo pomba w baku? A moze zaworek przy filtrze paliwa? (filtr zmieniony ok 30kkm temu)

Dzieje sie to okolo raz na 10 "cieplych" startow :mysli:

Dodam, ze paliwko bylo lane na kilku stacjach wiec to raczej nie jest wina jakosci paliwa.

Prosze o jakies sensowne wskazowki. :notworthy:

[br]Dopisany: 23 Styczeń 2011, 20:07_________________________________________________Diagnoza - cieknaca pompa vacum. Powstaja male zapowietrzenia przez nieszczelnosc pompy - z tad problemy z rozruchem. Pompa do wymiany - wlasnie szukam czegos sensownego w sensownych pieniadzach :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, podepnę się pod wątek.

Mam podobny problem - od miesiąca gdzieś mam problem raz na jakiś czas odpalić autko. Kręcę dłużej i zaskakuje.

O nieszczelności pompy dowiedziałem się od mechanika - wyciekające paliwo przeżarło mi przewód prowadzący płyn chłodniczy w okolicy pompy. Wtedy wyciekł mi cały płyn chłodniczy stąd wizyta u mechanika.

Mam zatem pytanie - czy da się jakoś uszczelnić te pompę? Jest sens się w to bawić? Jesli tak to proszę o jakieś rady lub wskazówki gdzie kupić części do uszczelnienia.

Z góry dzięki.

Pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, podepnę się pod wątek.

Mam podobny problem - od miesiąca gdzieś mam problem raz na jakiś czas odpalić autko. Kręcę dłużej i zaskakuje.

O nieszczelności pompy dowiedziałem się od mechanika - wyciekające paliwo przeżarło mi przewód prowadzący płyn chłodniczy w okolicy pompy. Wtedy wyciekł mi cały płyn chłodniczy stąd wizyta u mechanika.

Mam zatem pytanie - czy da się jakoś uszczelnić te pompę? Jest sens się w to bawić? Jesli tak to proszę o jakieś rady lub wskazówki gdzie kupić części do uszczelnienia.

Z góry dzięki.

Pozdr!

Problem z odpalaniem u mnie jest spowodowany wlacznikiem swiatel a nie w pompie jak wczesniej myslalem. Sproboj odpalac auto z wlaczonymi postojowkami i zobacz jak wtady pali. Pompe wymienilem w miare szybko zanim nie uszkodzila powaznie weza pod nia tylko zostal delikatnie nadtopiony. Co do uszczelniania to nie wiem bo wymienilem na nowa. Kosztowala 720zl...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha dzięki za odpowiedź.

W sumie to mi odpala ciężko jedynie po nocy po dłuższym postoju. Tak to pali od ręki. Niezależnie czy silnik ciepły czy zimny. Ale dla pewności spróbuje ze światłami pokombinować. Nie zmienia to jednak faktu że pompa chyba do wymiany albo do uszczelnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha dzięki za odpowiedź.

W sumie to mi odpala ciężko jedynie po nocy po dłuższym postoju. Tak to pali od ręki. Niezależnie czy silnik ciepły czy zimny. Ale dla pewności spróbuje ze światłami pokombinować. Nie zmienia to jednak faktu że pompa chyba do wymiany albo do uszczelnienia.

Jesli tylko po nocy ciezko pali to raczej nie wlacznik swiatel. Moga byc swiece, albo kat synchro.

O pompie poczytaj sobie tutaj:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=24610.0[br]Dopisany: 18 Luty 2011, 20:16_________________________________________________Panowie wiem ze byl watek juz o problemach z odpalaniem i rozwiazanie bylo wlacznik swiatel. Czytalem taki watek w ktorym podane byly numery czesci tych wlacznikow z fisem jak i bez. Niestety teraz grzebalem pol godziny i poddalem sie. Czy ktos moze podac mi te numery?

bede bardzo wdzieczny :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi ciężko odpalał jak było gorąco musiałem długo kręcić :confused4: a powodem tego był uszkodzony czujnik G62. Więc też dla pewności zwróc na to uwagę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi ciężko odpalał jak było gorąco musiałem długo kręcić :confused4: a powodem tego był uszkodzony czujnik G62. Więc też dla pewności zwróc na to uwagę

To raczej nie to bo pali pieknie z wlaczonymi swiatlami.

Ponawiam prosbe o numer czesci wlacznika do autka bez pelnego fisa. Wiem ze one sie roznily brakiem lub obecnoscia literki A na koncu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej sprawdź sobie jaki masz i już :kox: bardzo łatwo sie go wyciąga

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=157734.0 tu w zwijaku masz jak wyciągnąć go

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto mi chodzilo - dzieki :)

Sprawdzilem i mam numer 8E0 941 531 01

to 01 mnie troche dziwi, ale niewazne - jutro dzwonie do audi i zamawiam.

Dzieki i pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W razie czego mam pompę tandem szczelną i pewną za nieduże pieniżdze :hi::)

W razie czego wymienilem ja na nowke boscha pare miesiecy temu bo kapalo z niej :cool1:

No i wlacznik wymieniony, zakupiony nowy w aso.

Potwierdzam - problem z odpalaniem zniknal jak reka odjął.

Kosztowalo mnie to 80funtow ale juz nie musze wlaczac postojowek przed odpalaniem :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...