matekjebcawredny Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2011 No to troche sie uspokoilem. Moze uda mi sie w ten weekend sprawdzic stan i rodzaj zawieszenia. BTW Po czym wnosisz, że masz S-Line? O ile sie orientuje pakiet s-line to srodek i zewnatrz. Samochod posiada wszystkie elementy (poza skorzanymi fotelami) i takie pierdoly jak np. przyciemniane szyby, chrom (czy to byla tez czesc pakietu?), sciemniane lusterko i zlacze na ipoda. Przy tym i przy tym jak siedzi zdziwilbym sie mocno gdyby zawieszenie nie bylo s-line, ale tak jak pisalem - wkrotce sie okaze o co chodzi (pomijam, ze gosc ktory go sprowadzil przekazal taka informacje, bo z tym to roznie ). Tak czy inaczej nie zalezy mi na tym. Jesli okaze sie, ze jest to nie s-line i nie jest zuzyte to nie mam zamiaru nic zmieniac. Dobrze sie prowadzi i jest wygodnie. Do tego ogrzewanie w fotelach i moje plecy wreszcie moge odpoczac W domu jest jeszcze jeden samochod, ktory ma wyjatkowo twarde zawieszenie - moje plecy twierdza, ze jeden wystarczy
ArkadiuS Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Masz na mysli, ze z przodu sa inne (za wysokie)? Czy faktycznie tyl siedzi za nisko i tam jest problem? Gdzie moge sprawdzic jakie mam zawieszenie (1BE, 1BV)? Jakiego koloru sa sprezyny? oznaczenie zawieszenia jakie wyjechało z fabryki sprawdzisz np: w książce serwisowej. Na drugiej stronie masz wlepkę z kodami. Odczytaj tam co masz czy 1BV czy 1BE. Wg mnie na 17` stoi podobnie ja mój, a ja mam 1BV.
matekjebcawredny Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Opublikowano 1 Lutego 2011 Masz na mysli, ze z przodu sa inne (za wysokie)? Czy faktycznie tyl siedzi za nisko i tam jest problem? Gdzie moge sprawdzic jakie mam zawieszenie (1BE, 1BV)? Jakiego koloru sa sprezyny? oznaczenie zawieszenia jakie wyjechało z fabryki sprawdzisz np: w książce serwisowej. Na drugiej stronie masz wlepkę z kodami. Odczytaj tam co masz czy 1BV czy 1BE. Wg mnie na 17` stoi podobnie ja mój, a ja mam 1BV. Wielkie dzieki! Znalazlem wlepke i o ile dobrze to odczytuje to w drugim rzedzie mam 1KD J1D 1LB <nic> <nic> 1BE Zawieszenie S-line? Twoje jest o 1BV, czyli nieco nizsze i twardsze? Rozumiem, ze to niewiele zmienia poza tym, ze mam szukac ktoregos z kolorow w SiA.pdf pod 1BE? Czy jest mozliwosc sprawdzenia kategorii wagowej na wlepce? Rozumiem, ze z przodu i z tylu powinna byc taka sama (zakladajac, ze nikt nic nie kombinowal)?
akjam Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 Masz na mysli, ze z przodu sa inne (za wysokie)? Czy faktycznie tyl siedzi za nisko i tam jest problem? Gdzie moge sprawdzic jakie mam zawieszenie (1BE, 1BV)? Jakiego koloru sa sprezyny? oznaczenie zawieszenia jakie wyjechało z fabryki sprawdzisz np: w książce serwisowej. Na drugiej stronie masz wlepkę z kodami. Odczytaj tam co masz czy 1BV czy 1BE. Wg mnie na 17` stoi podobnie ja mój, a ja mam 1BV. Wielkie dzieki! Znalazlem wlepke i o ile dobrze to odczytuje to w drugim rzedzie mam 1KD J1D 1LB <nic> <nic> 1BE Zawieszenie S-line? Twoje jest o 1BV, czyli nieco nizsze i twardsze? Rozumiem, ze to niewiele zmienia poza tym, ze mam szukac ktoregos z kolorow w SiA.pdf pod 1BE? Czy jest mozliwosc sprawdzenia kategorii wagowej na wlepce? Rozumiem, ze z przodu i z tylu powinna byc taka sama (zakladajac, ze nikt nic nie kombinowal)? Wysokość zawieszenia jest takie samo -20mm - tylko różnoi się twardością - tak jak zauważyełeś. CO do kategorii wagowych to to powinno Ci rozjaśnić sytuację. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=155847.0
ArkadiuS Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 Masz na mysli, ze z przodu sa inne (za wysokie)? Czy faktycznie tyl siedzi za nisko i tam jest problem? Gdzie moge sprawdzic jakie mam zawieszenie (1BE, 1BV)? Jakiego koloru sa sprezyny? oznaczenie zawieszenia jakie wyjechało z fabryki sprawdzisz np: w książce serwisowej. Na drugiej stronie masz wlepkę z kodami. Odczytaj tam co masz czy 1BV czy 1BE. Wg mnie na 17` stoi podobnie ja mój, a ja mam 1BV. Wielkie dzieki! Znalazlem wlepke i o ile dobrze to odczytuje to w drugim rzedzie mam 1KD J1D 1LB <nic> <nic> 1BE Zawieszenie S-line? Twoje jest o 1BV, czyli nieco nizsze i twardsze? Rozumiem, ze to niewiele zmienia poza tym, ze mam szukac ktoregos z kolorow w SiA.pdf pod 1BE? Czy jest mozliwosc sprawdzenia kategorii wagowej na wlepce? Rozumiem, ze z przodu i z tylu powinna byc taka sama (zakladajac, ze nikt nic nie kombinowal)? Wysokość zawieszenia jest takie samo -20mm - tylko różnoi się twardością - tak jak zauważyełeś. CO do kategorii wagowych to to powinno Ci rozjaśnić sytuację. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=155847.0 no nie do końca takie samo. 1BV to -30mm, no i jak już zauważyliście jest trade
akjam Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 Masz na mysli, ze z przodu sa inne (za wysokie)? Czy faktycznie tyl siedzi za nisko i tam jest problem? Gdzie moge sprawdzic jakie mam zawieszenie (1BE, 1BV)? Jakiego koloru sa sprezyny? oznaczenie zawieszenia jakie wyjechało z fabryki sprawdzisz np: w książce serwisowej. Na drugiej stronie masz wlepkę z kodami. Odczytaj tam co masz czy 1BV czy 1BE. Wg mnie na 17` stoi podobnie ja mój, a ja mam 1BV. Wielkie dzieki! Znalazlem wlepke i o ile dobrze to odczytuje to w drugim rzedzie mam 1KD J1D 1LB <nic> <nic> 1BE Zawieszenie S-line? Twoje jest o 1BV, czyli nieco nizsze i twardsze? Rozumiem, ze to niewiele zmienia poza tym, ze mam szukac ktoregos z kolorow w SiA.pdf pod 1BE? Czy jest mozliwosc sprawdzenia kategorii wagowej na wlepce? Rozumiem, ze z przodu i z tylu powinna byc taka sama (zakladajac, ze nikt nic nie kombinowal)? Wysokość zawieszenia jest takie samo -20mm - tylko różnoi się twardością - tak jak zauważyełeś. CO do kategorii wagowych to to powinno Ci rozjaśnić sytuację. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=155847.0 no nie do końca takie samo. 1BV to -30mm, no i jak już zauważyliście jest trade Arkadius już była sprzeczka o to zawieszenie i wysokość jest taka sama czyli -20mm przy 1BE i 1BV...
A-rek Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 Arkadius już była sprzeczka o to zawieszenie i wysokość jest taka sama czyli -20mm przy 1BE i 1BV... w sumie ja tez zawsze byłem przekonany że 1BE to -20mm, a 1BV to -30 mm ale widocznie się myliłem....
akjam Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 Arkadius już była sprzeczka o to zawieszenie i wysokość jest taka sama czyli -20mm przy 1BE i 1BV... w sumie ja tez zawsze byłem przekonany że 1BE to -20mm, a 1BV to -30 mm ale widocznie się myliłem.... Ja też tak myślałem... Znalazłem gdzieś post Bart-Sa, który mówi j.w.
bish - kopt Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 nie wiem jak w b6 ale w b7 1be-1bv jest ta sama sprężyna tylko amor jest inny stąd jest twardziej ale wys. zostaje ta sama
akjam Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 nie wiem jak w b6 ale w b7 1be-1bv jest ta sama sprężyna tylko amor jest inny stąd jest twardziej ale wys. zostaje ta sama I w B7 jest to samo. W B8 dopiero te zawieszenia się różnią nie tylko twardością ale i wysokością.
A-rek Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 nie wiem jak w b6 ale w b7 1be-1bv jest ta sama sprężyna tylko amor jest inny stąd jest twardziej ale wys. zostaje ta sama a to że amor jest "twardszy" może jest także z krótszym skokiem co nam daje razem ze sprężyna większe obniżenie..... :gwizdanie: ale to nie temat o tym więc nie róbmy OT :>
matekjebcawredny Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Opublikowano 1 Lutego 2011 Dobra. Jest 1BE i OYJ OJG. I co to znaczy?
bish - kopt Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 http://www.audiklub.org/wyposazenie.html
hustla Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 Dobra. Jest 1BE i OYJ OJG. I co to znaczy? Tzn. że masz zawieszenie s-line i odpowiednio kategorię wagową 7 (przód), 9 (tył). Teraz tylko sprawdź kolory na sprężynach i porównaj z kategorią wagową. Plik z oznaczeniem spreżyn jest podwieszony w tym dziale.
ArkadiuS Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 Arkadius już była sprzeczka o to zawieszenie i wysokość jest taka sama czyli -20mm przy 1BE i 1BV... w sumie ja tez zawsze byłem przekonany że 1BE to -20mm, a 1BV to -30 mm ale widocznie się myliłem.... Ja też tak myślałem... Znalazłem gdzieś post Bart-Sa, który mówi j.w. ile to człowiek się dowie na forum
akjam Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 Arkadius już była sprzeczka o to zawieszenie i wysokość jest taka sama czyli -20mm przy 1BE i 1BV... w sumie ja tez zawsze byłem przekonany że 1BE to -20mm, a 1BV to -30 mm ale widocznie się myliłem.... Ja też tak myślałem... Znalazłem gdzieś post Bart-Sa, który mówi j.w. ile to człowiek się dowie na forum Żebyś wiedział.
matekjebcawredny Opublikowano 3 Lutego 2011 Autor Opublikowano 3 Lutego 2011 Dzieki! Na sobote jestem umowiony na sprawdzenie samochodu. Mam nadzieje, ze w zwiazku z tym nie pojawi sie wiecej watkow
HeresR32 Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 ja mam podobnie zawieszone auto na 17 calach, na tym ostatnim zdjeciu wydaje sie ze masz troche tyl dobity ale wydaje mi sie ze to jest kwestia podloza, zobacz na moje trzecie zdjecie jest troche z innego profilu ale wydaje mi sie ze masz podobnie a ja mam tez zawias 1BE, troszke jests przewrazliwiony http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=178521.0
matekjebcawredny Opublikowano 3 Lutego 2011 Autor Opublikowano 3 Lutego 2011 Hmm mimo wszystko wydaje mi sie, ze masz tyl delikatnie wyzej niz u mnie. Masz moze takie zdjecie z boku, na rownym podlozu, gdzie widac tyl i przod?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się