krzysieqakces Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Witam, byłem ostatnio u kolegi i porównywaliśmy turbiny. Niby oboje mamy samochód z tego samego roku, ten sam silnik, ta sama moc, a ja mam większą gruszkę turbiny od mojego znajomego. Problemu bym nie widział, gdyby moje turbo nie łapało trybów awaryjnych. Przy około 3000 obrotów turbo mi przeładowuje i muszę wyłączać i włączać silnik żeby znów ją uruchomiło. Dziś rozkręcałem turbinkę i wszystko sprawdzałem, wygląda ona na dobrą, żadnych luzów nie ma, wszystko działa ok, a jednak przeładowuje. Napisałem kilka oznaczeń tej turbinki, jeśli ktoś by mógł mi podpowiedzieć czy to jest standardowa turbina AFN czy AJM czy może AWX to byłbym wdzięczny. Nie wiem co te numerki oznaczają, więc je tu po prostu wkleję: GT1749V 454231-8 HGB 028145702R V500 HDF06381R Któreś z tych oznaczeń pewnie pomogą wam rozpoznać typ turbinki, z góry dzięki za pomoc koledzy
olek_wroc Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Napisałem kilka oznaczeń tej turbinki, jeśli ktoś by mógł mi podpowiedzieć czy to jest standardowa turbina AFN czy AJM czy może AWX to byłbym wdzięczny. GT1749V 454231-8 HGB 028145702R V500 HDF06381R Jest to standardowa turbina do: 110km afn, avg, asv, ahf; 90km ahh i do pompowtrysków 115km ajm; 101km avb We wcześniejszych latach produkcji do afn'a wkładali vnt15 garretta gdzie największą różnicą był mały zawór podciśnienia;) Ale można je stosować zamiennie bez żadnej różnicy w jeździe:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się