Andronikus 0 Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Witam Czy na obu parach styków (1-3) oraz (2-4) w czujniku temp. płynu chłodzącego G62 ( 078 919 501B ) Niebieski 4-PIN-owy ma być taka sama rezystancja ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Mam taki zamiennik włożony do auta i mogę jutro sprawdzić na zimnym i ciepłym silniku. Na starym, wyjętym z auta, są inne oporności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andronikus 0 Opublikowano 17 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 OK czekam na wyniki pomiarów. W książce "Sam naprawiam samochód Audi A4" jest wykres rezystancji w funkcji temp. ale wprost nic nie pisze że rezystancje mają być takie same dla danej temp. Wynika z tego chyba że znaczna odchyłka rezyst., jednej pary styków w stosunku do drugiej świadczy o uszkodzonym czujniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Dla sterownika jest inna rezystancja jak dla licznika. Dla licznika kilkukrotnie mniejsze wartości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andronikus 0 Opublikowano 18 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 W takim razie wykres rezyst. od temp. z w/w książki odnosi się do czego ? do ECU czy do wskaźnika temp. na liczniku ? :drool: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Dla sterownika jest inna rezystancja jak dla licznika. Dla licznika kilkukrotnie mniejsze wartości. Ta odpowiedź chyba wystarczy, nie będę się brudził i sprawdzał w aucie czujnika. Na starym też stwierdziłem różnicę Na starym, wyjętym z auta, są inne oporności. Sprawdź co pokazuję twój nowy czujnik.[br]Dopisany: 18 Listopad 2007, 09:41 _________________________________________________Sprawdziłem z nudów, przy temperaturze silnika 15 stopni, różnica jest spora Jedna para ma dwukrotnie większą oporność od drugiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 W takim razie wykres rezyst. od temp. z w/w książki odnosi się do czego ? do ECU czy do wskaźnika temp. na liczniku ? :drool: Pozdrawiam Dla sterownika silnika. Na bank. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się