Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Multitronic - dziwne szarpnięcie


carpa84

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Postanowiłem znowu tu zaglądnąć i napisać ponieważ wczoraj zauważyłem coś dziwnego w moim aucie. A mianowicie gdy wycofałem autem na drogę (3m) i przełączyłem na D w pierwszym metrze auto dziwnie mi szarpnęło tak jakby coś przeskoczyło w skrzyni. Auto zachowuje się dobrze, żadnych problemów ze strony skrzynia ani silnika. Żadnych błędów, adaptacja ok, nowy soft, wymiana ATF za 15 tyś. Dodam też że zdarzyło mi się to kiedyś jakieś 2000 km wstecz i też po wcześniejszym wycofaniu i od tego czasu nic się nie działo aż do wczoraj. Czy miał ktoś z was podobny przypadek lub co to może być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca. Tzn. przyjechałem na rozgrzanym i po ok godz. postoju to mi się stało. Temperatura na zewnątrz 12 stopni C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carpa zrób diagnostykę MVB. Rozgrzej ATF (adaptacje OK) - zrób screeny wszystkich bloków jakie masz (zapisuj po 3 grupy i rób printscreena). Bloki będą w zakresach 1-26, 40-50, 60-70, 80-90, 125 i 126 (oczywiście nie wszystkie będziesz miał).

Zapisz też numer sterownika i wersję softu (już nie pamiętam co tam teraz siedzi po wizycie w Sserwis).

Screeny podeślij na [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomiary wyglądają poprawnie - nie znalazłem nic co wskazywałoby na jakąś konkretną usterkę. Kolejne pytanie to czy przy okazji modyfikacji sprzęgła na 7 tarcz w SSerwis sprawdzali też stan zewnętrznego filtra oleju ATF? Przed oddaniem sterownika do naprawy miałeś kilka interwencji zaworu bezpieczeństwa - trudno jednoznacznie stwierdzić czy winę za to ponosi uszkodzenie czujnika F125 czy jednak coś się działo w układzie hydraulicznym.

Następna sugestia - kanał lub podnośnik. Zdejmij osłonę skrzyni i sprawdź czy na wałku wejściowym i na dyferencjale nie widać żadnych wycieków (jak już będziesz pod autem - sprawdziłbym od razu czy poziom ATF w skrzyni i oleju przekładniowego w dyferencjale jest prawidłowy).

I jeszcze jedna prośba - poproszę o fotkę wlepki serwisowej (podeślij na mejla).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...