andrzej0604 1 Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 ;( Tak jak w temacie. To znaczy-od dłuższego czasu ,po wyłączeniu silnika i krótkim postoju(ok.20 min.),ciężko go odpalić(trzeba chwilę trzymać na rozruszniku,a ponadto wcisnąć gaz do oporu). Dodam,że akumulator i pompka paliwowa są nowe. Świece i przewody WN wymienione pół roku wcześniej.Silnik pracuje równo. Natomiast po kilkugodzinnym,a nawet kilkudniowym postoju odpala normalnie,lekko.WAG nie wykazał błędów. Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzia1 0 Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 jak pompka jest dobra trzeba sprawdzic kąt wyprzedzenia zaplonu....pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej0604 1 Opublikowano 25 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 kuzia1 czy kąt wyprzedzenia zapłonu może być dobry na zimnym silniku a na ciepłym nie? Jeżeli tak ,to od czego to zależy? P.S dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 To chyba był polonez albo duży fiat. W ADR jest elektronicznie sterowany przez ECU zapłon i nie ma możliwości zmiany kąta wyprzedzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się