matthiess 0 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Witam ,mam problem z autem mianowicie ,po odpaleniu wchodzi na niskie obroty "pierdnie" i nagle gaśnie Tak samo dzieje sie na gazie .Czasami uda mu sie wejsc na 3 tys obrotów ale zaraz samoistnie opadaja do poniżej 800 i gaśnie .Pedał gazu nie reaguje .Immobilizer dziala poprawnie. Auto mam w garażu i niestety nie przejadę nim nawet 100 metrów do mechaniora ,co robic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Zostaje VAG ewentulanie odłacz czujnik temp cieczy do ECU i spróbuj odpalic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matthiess 0 Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 VAG nic nie wykazal ,swiecie ,przewody ,kopulka i palec sprawdzone niby wszystko ok .Mechanik wymienil pompe paliwa i filtr ,ale nadal gasnie po odpaleniu podejrzewają jeszcze wtryski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fenix_ 0 Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Nie chcę wróżyć z fusów ale miałem podobne objawy, okazało się, że przepływomierz był padnięty. Może warto na początek go przeczyścić. Masz możliwość zagrzania auta, żeby osiągnął 90 stopni ? Jeszcze warto sprawdzić przepustnice, jeżeli jest na linke zobacz w vagu grupę 098. Może wystarczy przeprowadzić adaptację ? Może trzeba by ją przeczyścić. Próbowaleś odpiąć akumulator ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian_73 0 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Tak jak kolega wyżej napisał spróbuj przeczyścić przepływke. Ale wydaje mi się że to przepustnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matthiess 0 Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 po męczarniach i wizycie u dwóch mechanikow auto w końcu zaczęło jeździć ,jeszcze tylko drobne problemy sa tego typu ze nie ma calej mocy na bezynie ,na gazie działa idealnie .Przepływak sprawny . Jeszcze dzisiaj mechanik zalecil jezdzenie na bezynie i sprawdzenie bledow VAGiem . Ogolne koszty ktore ponioslem to 300 zl ,wymiana pompy paliwa ,filtra i czujnika temperatury silnika .Przepustnice zaadaptował jeszcze raz i stwierdził ze jeśli to nie pomoze to pozostala sonda lambda do sprawdzenia . Pojeździmy zobaczymy Dziękuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastian81 0 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 panowie gdzie sie znajduje czujnik temperatury silnika w adp?i ten czujnik cieczy tem.do ecu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się