[B7 BPJ] Trzęsie buda po wymianie pompowtryskiwaczy
0

    8 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    szefkuchni    0

    KOLEJNY PROBLEM

    Witam serdecznie i prosze o pomoc. problem po wymianie pompowtrysku.(zostal wyregolowany, sprawdzone sekcje ) po wyminaie pompowtrysku na 3 cylindrze auto po nagrzaniu nie wkrecalo sie na wysokie obroty, kichal i prychal po nagrzaniu nie dalo sie jechac gasl i ciezko bylo odpalic (auto na postoju chodzilo idealnie). Mechanik powiedzial (po podpieciu vaga ) ze parametry 4 pompki sa zle i trzeba wymienic.

    Zgodnie z zaleceniem poprosilem o wymiane :shocked:(pompki nowe z servisu). Po wymianie pompki na 4 cylindrze inne auto. Po nagrzaniu sie do 90 stopni wszystko ok :notworthy:. Jazda probna po miescie auto pieknie sie wkreca na kazdym biegu (procz 6) krecilem do oporu :> wreszcie bylo czuc te 170 koni, az do wyjazdu na trase. jadac spokojnie np 50 km/h na czwartym biegu chcesz przyspieszyc zaczyna trzasc buda przez chwile do uzyskania wyzszych obrotow, zauwazylem to pozniej na kazdym biegu jadac spokojnie i dodajac gazu wystepuja te drgania. :wallbash: (tyle pieniedzy i nic) dziwne bo jezeli wkrecam go na obroty idzie jak szatan i za duzo nie wyczuwam ale jadac jak slimak przed uzyskaniem odpowiednich obrotow trzesie calym autem przez chwilke. jeszcze jedno zapomnialem dodac ze jak dojezdzam do skrzyzowania np po szybszej jezdzie i wrzuce na luz auto nie rowno pracuje przez kilka sek i obroty wracaja do normy Panowie i Panie jakies pomysly??[br]Dopisany: 24 Luty 2011, 09:00_________________________________________________Wrocilem z przejazdzki i jest identycznie jak po wymianie wtrysku na 4 cyl czyli juz nawet trzesie na postoju

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Wihajster    0

    jadac spokojnie np 50 km/h na czwartym biegu chcesz przyspieszyc zaczyna trzasc buda przez chwile do uzyskania wyzszych obrotow,

    głupota...tak sie nie robi :gwizdanie:

    Wrocilem z przejazdzki i jest identycznie jak po wymianie wtrysku na 4 cyl czyli juz nawet trzesie na postoju

    czyzby juz dwumas nie domagał :mysli:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    szefkuchni    0

    jadac spokojnie np 50 km/h na czwartym biegu chcesz przyspieszyc zaczyna trzasc buda przez chwile do uzyskania wyzszych obrotow,

    głupota...tak sie nie robi :gwizdanie:

    Wrocilem z przejazdzki i jest identycznie jak przed wymianie wtrysku na 4 cyl czyli juz nawet trzesie na postoju

    czyzby juz dwumas nie domagał :mysli:

    [br]Dopisany: 24 Luty 2011, 12:22_________________________________________________czemu glopota?? tak ucza instruktorzy na eko drivingu :)) widocznie barany czy mozesz blizej wytlumaczyc prosze dlaczego nie przyspieszasz z 50 na 4 biegu powoli??

    kolejna rzecz zaraz bede mial logi ale mechanik stawia na uszczelniacze bo wtryski byly ruszane

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Wihajster    0

    czemu glopota?? tak ucza instruktorzy na eko drivingu :)) widocznie barany czy mozesz blizej wytlumaczyc prosze dlaczego nie przyspieszasz z 50 na 4 biegu powoli??

    za wysoki bieg na te prędkość i szybko dwumasa wykończysz...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    rookie    0

    Nie dziwota, że ci trzęsie. Każdy diesel będzie trząsł jak mu zapniesz 4 na 50 km/h.

    To jak? Przy 30 km/h zapinasz mu 3 bieg???

    Pojęcie eco drivingu stoi w kompletnej sprzeczności z zasadami użytkowania TDI. To ściema dla benzyn.

    Poza tym eco driving jest dobry dla lalusiów, ja mam samochód, żeby nim jeździć i cieszyć się z jazdy,

    a nie patrzeć: O Boże!!! Przekroczyłem spalanie o 300 ml!!!!!!

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    szefkuchni    0

    Witam ponownie autem jakby przerywa a VAG na to ze wszystko OK. Zero bledow jakies pomysly prosze.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    letallec    0

    Witam ponownie autem jakby przerywa a VAG na to ze wszystko OK. Zero bledow jakies pomysly prosze.

    Pokaz screeny z grup 013 i 023.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    szefkuchni    0

    witam serdecznie

    oring na popce na pierwszym cylindrze po wymiance auto jak nowe trzy tygodnie na czekania.

    DZIEKUJE WSZYSTKIM SERDECZNIE ZA POMOC W ROZWIAZANIU PROBLEMU

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members