[ALL] ALH logi

    9 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Auto dymi po tym czipsie ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    nic a nic :) paliwo spada powyzej 3,7 krpm, to poprawie,a macie jakies uwagi jeszcze ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ja wiem czy spada ?? :wink4:

    Termika auta troche kiepska.

    Dobrze by bylo wykonac komplet logow dynamicznych, kazdy osobno.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ja wiem czy spada ?? :wink4:

    Termika auta troche kiepska.

    Dobrze by bylo wykonac komplet logow dynamicznych, kazdy osobno.

    1. popatrz w 008 ok 3900 obr/min już zadymienie obcina dawkę, trochę mało pokazuje (g/R) LMM, może sadza w kolektorze dolotowym :rolleyes:

    2. Termostat wymienie bo słabo z temperaturą jest :)

    3. Widać że VTG nie chodzi tak jak powinno ale jak będzie cieplej to wyciągne turbo,

    A co powiesz co do samego moda ? zrobiłem go dzisiaj z nudów troche :gwizdanie:

    mówisz że za mało powietrza w stosunku do ropy ? Mapa nastawnika jest seria, ALH ma takie duże napięcia ze wzgledu na małe wtryskiwacze :)

    Ropy jest mało w dolnym zakresie obrotów bo sprzęgło troche kuleje :hi:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ok 115

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    mówisz że za mało powietrza w stosunku do ropy ? Mapa nastawnika jest seria, ALH ma takie duże napięcia ze wzgledu na małe wtryskiwacze

    Nie wiedzialem o tym fakcie.

    Szacun za uswiadomienie.

    W takim razie nie ma chyba obawy ze kiedy sie temperatura podniesie... pojawi sie dymienie.

    Regulacja cisnienia doladowania nie dziala idealnie :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    mówisz że za mało powietrza w stosunku do ropy ? Mapa nastawnika jest seria, ALH ma takie duże napięcia ze wzgledu na małe wtryskiwacze

    Nie wiedzialem o tym fakcie.

    Szacun za uswiadomienie.

    W takim razie nie ma chyba obawy ze kiedy sie temperatura podniesie... pojawi sie dymienie.

    Regulacja cisnienia doladowania nie dziala idealnie :wink4:

    Dokladnie VNT kuleje masakra, dlatego tak mało ropy nalałem na małych obrotach :)

    ostatnio jakoś nie mogę trafić na dobrze działające kierownice :evil:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy