Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRB] moja pierwsza audica


kanu

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie dziś stwierdzasz że wygodniejszym autkiem nie jeździłeś ? Jeśli tak to masz zupełną rację !

Co do modów to kolego masz spore pole do popisu, osobiście rozpocząłbym od listewek okiennych...

Gratuluje wyboru B7 :hi: dbaj o nią, a posłuży

pozdro Tycjan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żyłka dentystyczna wystarczy do zerwania oznaczeń? :) i potem jakiś alkoholopochodny środek do wyczyszczenia śladów? :)

Kolego, jak ja odklejałem oznaczenia z klapy to bez polerki się nie obyło, bo ślady po kleju zostały i na lakierze było to zbyt widoczne.

A co do autka to moja przy zakupie wyglądała prawie identycznie, tylko miała srebrne ramki wokół szyb :wink: Powodzenia w modzeniu i bezawaryjności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat w B5 odklejałem, ale na resztki kleju skutecznie działał środek do czyszczenia zderzaków na %%%%%. Nieinwazyjny w stosunku do lakieru. Na koniec kilka razy wosk Turtle WAX i polerka. Praktycznie nie ma śladu po znaczkach:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po długim czasie zbierania się do kolejnego moda, w końcu nastąpiło parę drobnych zmian.

Zagościły LEDowe postojówki obok xenonu, oraz LEDowe oświetlenie tablicy rejestracyjnej - wszystko made by Tomnik :thumbup1:

Wczoraj doszło do kolejnej zmiany a mianowicie od dawna planowanej wycinki DPF + programik.

W skrócie w lutym 2012 na innej hamowni zbadałem seryjnie wtedy autko i wyszło:

jsdj.jpg

Wczoraj już inna hamownia więc wyniki serii (bez DPFa) inne + po programie...

4t4i.jpg

Robiliśmy kilka pomiarów, stroiliśmy tak by było w miarę dobrze i za dużo nie dymiło (ale przy mocnym bucie daje czadu momentami:naughty: ) no i żeby sprzęgło po d*pie nie dostawało. Zresztą wiadomo seryjne turbo za dużo nie podmucha... Może kiedyś je zmienię to wystroimy jeszcze raz :wink:

Z pierwszych wrażeń, zapachowo czuć diesla :decayed: a nie kwiatki z wydechu. Auto zrobiło się trochę żywsze, tak jak niektórzy pisali jest delikatnie głośniej ale niezauważalnie w sumie dla laika. Pojeżdżę i potestuje co się będzie działo gdyż albowiem złąmałem wszelakie zasady odwiedzania tunerów polecanych i pojechałem do lokalnego G-LABa i sądzę, że Łysy dał radę :wink:

PS:

Zrobiliśmy też pomiar z włączoną klimą i bez... Wyszło około 7KM różnicy na niekorzyść klimy :kwasny:

Kolejny modzik to LEDy w DRLe (by MotoHID) i pewnie LEDy do wnętrza (by Tomnik).

---------- Post dopisany 15-05-2014 at 22:26 ---------- Poprzedni post napisany 12-07-2013 at 08:15 ----------

jako, że w styczniu miałem regenerację turbinki bo puszczała olejek i kopciło mocno, to na chwilę obecną nie było za wiele zmian...

aż do dziś :wink:

doszła kierownica MF oraz podłączony AUX do radyjka i tu podziękowania dla DeeJay'a za pomocne rączki w realizacji mini projekciku :decayed:

może za jakiś czas RNS... :grin:

---------- Post dopisany 17-07-2014 at 08:10 ---------- Poprzedni post napisany 15-05-2014 at 22:26 ----------

Kolejne dwa małe modziki nastąpiły.

1. po zakupieniu kabelka Aux od DeeJay'a wymyśliłem sobie, że zrobię pod to gniazdo w konsoli środkowej...

troszkę za dużo wybrałem plastiku i nie dokońca ładnie to wygląda, grunt, że działa :wink:

193450.jpg

2. założyłem spryskiwacze mgiełkowe koszty w ASO z adapterami jakieś 100zł mam niegrzane :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...