Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Potrzebny log z przeplywki


itor

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy potrzebuje statycznego loga z przeplywki w ALT, tem. plynu min 90 stopni, nie wiem czy u mnie nie wali sie przeplywomierz, bledow nie ma ale wskazania na jalowym po rozgrzaniu w okolicy 1,94

z gory dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka przy ponad 6tys pokazuje 103 g/s i to jest norma dla tego silnika,ale są dziwne wahania 5600 i w górę-nie wiem,co to mogło spowodować-statycznych w benzynie sie nie robi,bo one nic nie odzwierciedlają ważnego dla silnika :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka przy ponad 6tys pokazuje 103 g/s i to jest norma dla tego silnika,ale są dziwne wahania 5600 i w górę-nie wiem,co to mogło spowodować-statycznych w benzynie sie nie robi,bo one nic nie odzwierciedlają ważnego dla silnika :wink4:

no ale jednak na jalowym przeplywomierz "daje" info do ECU wiec wskazania LMS sa dosc istotne a wydaje mi sie ze u mnie ta wartosc jest za niska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silniki benzynowe na wolnych obrotach będą pokazywac takie same wartosci z przepływki,bo mają podobne obroty w tym zakresie,dlatego logi statyczne nic ważnego nie powiedzą o kondycji silnika,czy samej przepływki :wink4: logi dynamiczne są pod obciążeniem silnika i wtedy widać co sie dzieje z silnikiem,czy jego podzespołami

wydaje mi sie ze u mnie ta wartosc jest za niska

dlaczego tak twierdzisz i skąd wiesz,jakie wartosci być powinny? granice tolerancji są spore,bo nawet do 10g/s pod obciązeniem,w zależności od kondycji silnika,wynik z przepływki na wolnych także moze być rózny w zależności od temperatury i ciśnienia atmosferycznego otoczenia-ECU to wszystko sam reguluje-jeśli coś te wartosci zaniża,lub zawyża-ECU generuje błąd w sterowniku,jeśli go nie ma-wszystko mieści się w granicach normy i tolerancji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silniki benzynowe na wolnych obrotach będą pokazywac takie same wartosci z przepływki,bo mają podobne obroty w tym zakresie,dlatego logi statyczne nic ważnego nie powiedzą o kondycji silnika,czy samej przepływki :wink4: logi dynamiczne są pod obciążeniem silnika i wtedy widać co sie dzieje z silnikiem,czy jego podzespołami

wydaje mi sie ze u mnie ta wartosc jest za niska

dlaczego tak twierdzisz i skąd wiesz,jakie wartosci być powinny? granice tolerancji są spore,bo nawet do 10g/s pod obciązeniem,w zależności od kondycji silnika,wynik z przepływki na wolnych także moze być rózny w zależności od temperatury i ciśnienia atmosferycznego otoczenia-ECU to wszystko sam reguluje-jeśli coś te wartosci zaniża,lub zawyża-ECU generuje błąd w sterowniku,jeśli go nie ma-wszystko mieści się w granicach normy i tolerancji

ok dzieki za info

ostatnio wymienialem przepustnice na druga, wykasowalem wartosci wyuczone i zaadaptowalem ja, pamietam ze na poprzedniej przepustnicy po rozgrzaniu silnika pokazywalo w granicach 2,32 teraz daje 1,94

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...