MikeB7 0 Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 bardzo proszę o analizę logów: i dynamiczne: dodam tylko, ze powyżej 2000rpm samochód w sumie bardzo ładnie się zbiera. szarpie na postoju oraz przy jeździe na obrotach niższych niż 2000rpm. po dłuższej jeździe trzeba dłużej kręcić by zapalić. z góry dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IDUAL 0 Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Szarpanina na postoju i problem z odpaleniem może nieć coś wspólnego z korekcjami na 1 i 4 cylindrze. Wyraźnie odstają od dwóch pozostałych może coś z połączeniami bo bipy wsumie w normie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikeB7 0 Opublikowano 13 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 byłem u lokalnego mechaniora to orzekł, że "przytarty silnik" ?? nic nie podłączał, tylko słuchał..... trochę mnie to zdziwiło.... jak się wyciągnie bagnet poziomu oleju trochę dymi, ale z tego co wyczytałem to raczej normalne zjawisko, no chyba, że skala tego zjawiska ma znaczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IDUAL 0 Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Tak czy siak trzeba sprawdzić pompki na 1 i 4 cylindrze co z nimi nie tak. A silnik raczej nie "przytarty" zmieńcie miechanika bo wam pół silnika wymieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się