Skocz do zawartości

MikeB7

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MikeB7

Osiągnięcia MikeB7

0

Reputacja

  1. Panowie, mam podobny problem ale w Golfie. Otóż uszkodzona była pompa ABS/ESP. Zakupiona została nowa i wymieniona. Nowa nie przyjmuje żadnego kodowania, oczywiście jedynie 0000000. czy ktoś zna rozwiązanie problemu ? z góry dziękuje za pomoc.
  2. nie było bite na 100% a czy ewentualnie posiada ktoś z Was schemat instalacji elektrycznej silnika 2.5 BAU ?? lub chociaż opis pinów wtyczek sterownika silnika chciałbym ewentualnie posprawdzać kable.
  3. błędy się raz dają skasować, a raz nie :/ skasowałem, jeździłem normalnie, w pewnym momencie na trasie osłabiło go do trybu awaryjnego, po czym, po przejechaniu kilkuset metrów znowu dostał kopa i jechałem normalnie. uszkodzenie tych czujników raczej wykluczam bo przekładane były do innego samochodu i normalnie działały, bardziej bym pewnie obstawiał tak jak mówisz wiązkę, bo akurat te 5 błędów pojawia się jednocześnie i na każdym zwarcie z masą
  4. witam, Panowie jechałem sobie audiczką 2.5 tdi, w pewnym momencie weszła w tryb awaryjny. Podpiąłem vaga i takie błędy się pokazały: 01282 - Zawór przełączania klapy kolektora ssącego (N239) 35-10 - - - Sporadyczny 01259 - Przekaźnik pompy paliwa (J17) 31-10 - Przerwa / zwarcie z masą - Sporadyczny 01375 - Zawory poduszek zawieszenia silnika poziom 1 31-10 - Przerwa / zwarcie z masą - Sporadyczny 17809 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) zwarcie z masą P1401 - 35-10 - - - Sporadyczny 01262 - Zawór elektromagnetyczny regulacji ciśnienia doładowania (N75) 31-10 - Przerwa / zwarcie z masą - Sporadyczny czy możecie mi pomóc, gdzie szukać przyczyny ? z góry dziękuję.
  5. byłem u lokalnego mechaniora to orzekł, że "przytarty silnik" ?? nic nie podłączał, tylko słuchał..... trochę mnie to zdziwiło.... jak się wyciągnie bagnet poziomu oleju trochę dymi, ale z tego co wyczytałem to raczej normalne zjawisko, no chyba, że skala tego zjawiska ma znaczenie
  6. bardzo proszę o analizę logów: i dynamiczne: dodam tylko, ze powyżej 2000rpm samochód w sumie bardzo ładnie się zbiera. szarpie na postoju oraz przy jeździe na obrotach niższych niż 2000rpm. po dłuższej jeździe trzeba dłużej kręcić by zapalić. z góry dziękuję za pomoc.
  7. Panowie, zrobiłem dzisiaj 800km. Rano samochód odpalił bez problemu. Pojechałem w trasę. Zatrzymałem się po około 400km na parkingu, zgasiłem samochód. Chcąc go odpalić musiałem 2-3 sekundy kręcić rozrusznikiem. Zapalił ale nie chodził równo, tylko tak jakby nie palił na wszystkie baniaki, ale jadę dalej, błędów żadnych nie ma etc. Jeżeli chcę np. wrzucić piąty bieg powiedzmy przy 70km/h, obroty ma wówczas około 1,5 tys. dodaję gazu mocno i wówczas szarpie budą i raczej wolno przyśpiesza, jak osiągnie 2 tys obrotów jedzie bez absolutnie żadnych zastrzeżeń, warunek musi się go trzymać na wyższych obrotach. Panowie proszę o wskazówki gdzie szukać usterki. z góry dziękuję
  8. ale kupiłeś samochód na fakturę VAT gdzie masz wyszczególnioną kwotę netto + 23 % VAT ? jeżeli tak to możesz być spokojny o VAT
  9. czyżby kolejny samochodzik od Violki na forum
  10. niestety nie ma go w tym miejscu. może to może mieć znaczenie, ale ten samochód ma również poduszki dla pasażerów tylnej kanapy.....
  11. no wtyczki pod fotelem potraktowałem konektorem, ale to nic nie pomogło. 1 Fault Found: 01222 - Crash Sensor Side Airbag; Passenger Side (G180) 012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON błąd cały czas wisi dlatego też proszę powiedzcie, gdzie szukać tego sensora... pod fotelem raczej go nie było...
  12. a powiedz kolego gdzie ten czujnik się znajduje ?? pytam bo też mi wyskoczył błąd 01222 - (G180)
  13. a czy zasilania "lędźwi" nie można podłączyć od podgrzewania foteli ? czy to w czymś przeszkadzałoby ?
  14. Panowie, chciałem sobie przełożyć kierownicę, założyć multifunkcję, zatem dokupiłem moduł kierownicy z literką L. Błędy: 1 Fault Found: 01426 - Controls in Steering Wheel (E221) 49-00 - No Communications tego wogóle nie da się wykasowac. gorzej jest z modułem ABS. udało się zakodować, natomiast jest problem z błędem 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 66-10 - Not Matched - Intermittent proszę o pomoc:) z góry dziękuję.
  15. problem rozwiązany. problem leżał w tym, iż w liczniku były zimne luty. Zagrzałem licznik suszarką i od razu wszystko ruszyło dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...