Skocz do zawartości

slashromester

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O slashromester

Osiągnięcia slashromester

0

Reputacja

  1. Co do samochodu to na prawdę rewelacja, zależało mi na czymś co ma w miarę dużą moc powyżej 200 KM a i nie pali dużo, dlatego padło na ten model i silnik. I tak jak już wspomniałem na samym początku wypowiedzi wsiadając do tego samochodu od razu czuć że wsiada się do auta które jest dobrze wykonane ( to takie moje odczucie, np w lancerze z 2008 roku 2.0 did wszystko trzeszczy, silnik klekocze głośno w porównaniu z audi - nie mówię że to źle - miałem jeszcze kia carnival 2.9 crdi ale to juz zupełnie inny samochód więc ciężko porównywać ). Na początku miałem problem z wyczuciem silnika, poniewaz wcześniej, nie musiałem patrzeć na obrotomierz gdyż wyczuwałem że obroty sa za duże i zmieniałem bieg. W tym samochodzie z powodu wyciszenia na początku jest złudne wrażenie jak się podchodzi pod czerwone pole że wskazówka jest dopiero w połowie swojego zakresu Na szczęście po kilku jazdach ucho przyzwyczaja się do tego i jest wszystko w porządku Miałem okazję wypróbowac juz napęd quattro na większym placu w śniegu. Od razu miałem banana na twarzy gdy z niewielką moja ingerencją można powiedzieć, że samochód sam jedzie bokiem Przy tym momencie obrotowym wyprzedzanie to jest po prostu bajka ( 6.1 do setki mówi samo za siebie ) Ciężko narzekać na ten samochód ( no może poza tym że jest za dużo elektroniki ) ale to z roku na rok w każdym samochodzie będzie coraz więcej ;]
  2. Samochód jest zarejestrowany na osobowy, jednak wcześniej był jakoś rejestrowany jako pomoc drogowa Był zarejestrowany na DJE. Fakturę wystawiła mi spółka z Piechowic ( powiat jeleniogórski) mi 23% gdzie mam wyszczególniona wartość netto pojazdu i kwotę podatku 23% vat. Otrzymałem od nich wszystkie niezbędne dokumenty do rejestracji. Firma leasingowa sprawdzała dokładnie te wszystkie dokumenty. I w końcu samochód im odsprzedałem, oni zarejestrowali, a ja jestem leasingobiorcą. I teraz po waszych wypowiedziach szczerze mówiąc nie wiem czy ja nadal moge mieć jakieś nie przyjemności ? Czy możliwe że będę musiał płacić za to auto de facto jeszcze raz VAT ? Czy to oznacza że w tej chwili będzie strach pojechac np. tym samochodem do niemiec żeby go nie zabrali ?
  3. pomyliłem się całkowity koszt to około 110-111% przy 3 latach finansowania, 120% to w kredycie wychodzi mniej wiecej
  4. Kupiłem na fakturę VAT. I taką samą wystawiłem raiffeisen leasing. Wydaje mi się że jak jest faktura VAT to ja nie powinienem ponosić kosztów ewentualnego nieopłaconego podatku VAT na ten samochód ale dokładnie nie wiem jak to jest), ąz tak się nie znam na tych papierkach ;/
  5. Teraz mam dylemat co robić. rzeczywiście samochód był taniej niż inne oferty mniej wiecej o wartość Vat. Jednak ja kupilem samochód na Fakturę Vat 23%. Odsprzedałem ten samochód równiez na fakturę firmie leasingowej. I teraz od nich leasinguje te auto. I się zastanawiam czy rzeczywiście tu mogli zrobić przekręt na Vacie ;/ Jeśli tak to jak to można rozwiązać ? czy mogę się domagać dopłacenia Vat przez firmę od której kupilem ? Czy sam moge sprawdzić czy te auto figuruje w bazie danych w niemczech jako kupione w cenie netto ?
  6. Tak z Rzeszowa od Violki. Sprawdzony czujnikiem lakieru, na stacji kontroli nic nie wykryli podejrzanego, zawieszenie, geometria, światła. Wszystko OK. Po sprawdzeniu VAG-iem też wyszło że nie ma nic co mogło by wskazywać na powypadkową historię. Co do S-Line to szczerze powiem że w środku w miarę ładnie to wygląda, może i przydałby się na zewnątrz ;/ Ale szczerze mówiąc jeśli chodzi o wykończenie to jestem na prawdę zachwycony. Jeździłem Lancerem 2.0 DiD 140 KM, mozna powiedzieć przepaść w wykonaniu. Co do silnika to ten rewelacja. 3.0 tdi chodzi tak cicho jak benzyna. W jeździ mieszanej ( miasto 50/50 traska) udaje się nawet zejść do 7l (szczególnie gdy pokazuje jaki bieg mamy mieć zapięty, czyli około 1000-1700 obrotów na danym biegu). jednak gdy tylko się przyciśnie to wciska w fotel i spalanko około 9,5-10 l. A zaznaczę że przy tym silniku chce się często wciskać gaz do dechy
  7. Witam. O to moja nowa furmanka: Audi A4 B8 3.0 tdi 2008 rok Quattro Wyposażenie: - pakiet S-Line - nawigacja MMI - napęd quattro - nagłośnienie Bang & Olufsen - felgi 18" Co do planów na przyszłość to myślę o zachipowaniu go ale jeszcze nie jestem do końca przekonany
  8. Witam Was wszystkich gorąco. Moją przygodę z Audi rozpocząłem od 80 B2 86r. 1.8ccm. Teraz jestem szczęśliwym posiadaczem A4 B8 2008 3.0 tdi quattro. Niezmiernie mi miło że mogę dołączyc do tego klubu :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...