Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Buczenie w okolicy Filtra Powietrza!!!


dreamburn

Rekomendowane odpowiedzi

Ja panowie miałem tez takie buczenie . I rozwiązanie było banalne po prostu był luzno włożony plastykowy przewód ktory doprowadza powietrze do filtra, ładnie go zakleilem tasmą i jest git nic nie dudni , i na tym koniec . Ale moze to byc faktycznie od egr a , bo gdy mialem nieszczelny to tez takie dzwieki sie pojawiały , wyczysciłem i wszystko gra . Więc krótko mówiąc moze to byc banalna sprawa i najpierw dobrze uszczelnic a pozniej myślec o innych rzeczach .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej miałem zalanego Mobila 10W40, teraz przejechałem 5 tyś km. na Castrolu Edge 5W40. Mechanik mówił że do mojego silnika najlepszy będzie syntetyk i mi taki zalał tylko nie wiem czy rozsądnie bo słyszałem, że z półsyntetyka i mineralnego na czysty syntetyk się nie przechodzi,

I tu jesteś w łędzie. Poczytaj w dziale "Silnik Diesla" , "Jaki olej do TDI". Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niedomkeniety zawór... :cool1: chyba ze juz dawno dostał od tloka po łbie i jest skrzywiony, dlatego sie nie domyka...

gdy tłok jest w GMP przy zamknietych zaworach to jest niewielka odległos nawet 1mm nie ma wiec niedomkniety zawór niemożliwe...

moze sztanga regulatora podciśnieniowego przy turbo jest źle wyregulowana.- na b.jałowym powinna być na maxa zamknięta a jest uchylona.

również zawór EGR'u moze byc niedomkniety co powoduje dziure w dolocie - dolot z wydechem jest otwarty... w momencie zdjecia rury zasysajacej cos sie wyrównuje i buczenie znika....

ja buczenie miałem na b.jałowym i przy przeciaganiu na biegach -to buczenie spowodowane było przez uszkodzone złacze elastyczne na wydechu. - piszesz ze masz wymienione. przy wymianie tez mozna je uszkodzic lub nawet nowe złacze potrafi strzelic przez napreżenia wydechu - moze cos chłopy przy wymianie sie nie przyłozyli z glowa do wymiany...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

załozysz nowe turbo wypucujesz dolot i olej spowrotem bedziesz miał w dolocie.

olej w dolocie pojawia sie nie przez padajace turboa odme silnika...{ (turbo w jakims %cie takze przepuszcza ale to nie to)odma(separator oleju)który połaczony jest przewodem do przewodu zasilającego turbinę powietrzem z filtra powietrza ten olej krąży w dolocie. ja osobiscie u siebie na to nie zwracam uwagi ale niewtórym to przeszkadza i dokładają sobie OC...cos tam. ale to nie jest katechezą tego tematu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...