Panton Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Witam, Zaświecił się check engine. VCDS pokazał dwa błędy w silniku. Co może być tego przyczyną? Korek do baku sprawdzony... ostatnio tankowałem do pełna - dosłownie pod samą nakrętkę i czytałem, że to może być przyczyną... chociaż to nie pierwsze tankowanie tego typu a wcześniej problemu nie było. Jakieś pomysły? ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl Part No SW: 8E0 910 115 M HW: 8E0 907 115 D Component: 2.0l R4/4V TFSI 0070 Revision: --H13--- Serial number: Coding: 0104010A190F0120 Shop #: WSC 08259 444 58792 VCID: 2B5E05F2B55F2644 2 Faults Found 001110 - EVAP System: Very Small Leak Detected P0456 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 108323 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 1358 /min Load: 20.4 % Speed: 27.0 km/h Temperature: 63.0°C Temperature: 5.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 14.224 V 001090 - EVAP Emission Control Sys: Small Leak P0442 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 108717 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 963 /min Load: 39.2 % Speed: 17.0 km/h Temperature: 76.0°C Temperature: 8.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 14.224 V Readiness: 0000 0000 -------------------------------------------------------------------------------[br]Dopisany: 26 Marzec 2011, 09:36_________________________________________________brak koncepcji?
siemian Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 kolega miał podobny problem w B8. Problemem okazała się jakaś pompka odpowietrzania w baku z węglem aktywnym (8K0906271 pompa diagnostyczna do instalacji paliwowej). Ale z tego co pamiętam to słyszałem to występowało to tylko w samochodach z US. W B7 ta pompa miała numer 8E0906201K. Cena w ASO: 524.37zł Ale tak jak mówie nie wiem czy Ty to w ogóle masz. Pozdro
Panton Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Nom moja furmanka jest z USA więc mogę to mieć... hmm.... na razie skasowałem i się nie pojawia.... mam nadzieję, że się już nie pojawi bo cena tej pompki mi się nie podoba... Dzięki za zainteresowanie tematem i pomoc.
siemian Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Prawdopodobnie wróci. U kolegi raz na tydzień średnio się pojawiała. Udało mi dię załatwić mu tą pompke używaną. Jakby coś się dalej działo to dawaj znać to dam Ci namiary. Może akurat też będą mieć aczkolwiek wątpie bo tam mają raczej częsci do aut do 2 lat.
Panton Opublikowano 27 Maja 2011 Autor Opublikowano 27 Maja 2011 spoko siemian.... jak się pojawi to na pewno napisze.... oby się jednak nie pojawiło [br]Dopisany: 06 Kwiecień 2011, 18:45_________________________________________________No i siemian wykrakałeś.... błąd wrócił.... ;( i pojawił się jeszcze jeden - gratis. --------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2 Faults Found 001110 - EVAP System: Very Small Leak Detected P0456 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 10100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 2 Mileage: 108801 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 1207 /min Load: 38.4 % Speed: 7.0 km/h Temperature: 58.0°C Temperature: 8.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 13.843 V 008801 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction P2261 - 008 - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 108843 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 2810 /min Load: 9.8 % Speed: 61.0 km/h Temperature: 81.0°C Temperature: 11.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 14.097 V --------------------------------------------------------------------------------------------------------- [br]Dopisany: 09 Kwiecień 2011, 10:46_________________________________________________ kolega miał podobny problem w B8. Problemem okazała się jakaś pompka odpowietrzania w baku z węglem aktywnym (8K0906271 pompa diagnostyczna do instalacji paliwowej). A gdzie tego szukać bo odkręciłem prawe tylne nadkole (tutaj gdzie jest wlew) i duupa... nic nie znalazłem. Gdzie to ustrojstwo się znajduje?
siemian Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 przypuszczam że będzie to pod albo nad bakiem. aczkolwiek nigdy osobiście tam nie grzebałem
maf Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 U mnie ta pompka jest nad lewym nadkolem http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=209045.0 Sprawdź może u Ciebie też tam będzie.
grzes1150 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Znajomy miał ten błąd w 2.0T właśnie usa i miał auto bite w tyłek :gwizdanie: a pompka jest chyba za nadkolem.
Panton Opublikowano 18 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2011 zgadza się bo tylko auta z USA mają ten bajer (bardziej restrykcyjne normy mają )... u mnie auto nie bite a nieszczelność się pojawiła... dobiorę się do tego ustrojstwa to napiszę czy to wina nieszczelnej pompeczki czy może jakiś przewód pękł i nie trzyma....
xmen66 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Mam podobny problem. W moim B7 z USA najpierw pojawił się komunikat, że niedomknięty jest korek wlewu paliwa a po jakimś czasie pojawił się check engine. Po jego skasowaniu problem powraca. Z tego co się dowiedziałem to za tego typu błędy odpowiedzialna jest instalacja odsysająca opary ze zbiornika. Nie wiem dokładnie ile elementów wchodzi w jej skład ale jest filtr węglowy i zawór N80. O tej pompce nie słyszałem ale może warto by to sprawdzić. ja na razie nie wiem jak rozwiązać tę sytuację. Jak ci się uda to zamieść odpowiedź na forum może i ja coś pogrzebię. Pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się