Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPG] Check engine - EVAP System: Small Leak


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Zaświecił się check engine. VCDS pokazał dwa błędy w silniku. Co może być tego przyczyną? :mysli: Korek do baku sprawdzony... ostatnio tankowałem do pełna - dosłownie pod samą nakrętkę i czytałem, że to może być przyczyną... chociaż to nie pierwsze tankowanie tego typu a wcześniej problemu nie było. Jakieś pomysły?

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl

Part No SW: 8E0 910 115 M HW: 8E0 907 115 D

Component: 2.0l R4/4V TFSI 0070

Revision: --H13--- Serial number:

Coding: 0104010A190F0120

Shop #: WSC 08259 444 58792

VCID: 2B5E05F2B55F2644

2 Faults Found

001110 - EVAP System: Very Small Leak Detected

P0456 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 108323 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 1358 /min

Load: 20.4 %

Speed: 27.0 km/h

Temperature: 63.0°C

Temperature: 5.0°C

Absolute Pres.: 990.0 mbar

Voltage: 14.224 V

001090 - EVAP Emission Control Sys: Small Leak

P0442 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 108717 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 963 /min

Load: 39.2 %

Speed: 17.0 km/h

Temperature: 76.0°C

Temperature: 8.0°C

Absolute Pres.: 1000.0 mbar

Voltage: 14.224 V

Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------[br]Dopisany: 26 Marzec 2011, 09:36_________________________________________________brak koncepcji?

Opublikowano

kolega miał podobny problem w B8. Problemem okazała się jakaś pompka odpowietrzania w baku z węglem aktywnym (8K0906271 pompa diagnostyczna do instalacji paliwowej).

Ale z tego co pamiętam to słyszałem to występowało to tylko w samochodach z US.

W B7 ta pompa miała numer 8E0906201K. Cena w ASO: 524.37zł

Ale tak jak mówie nie wiem czy Ty to w ogóle masz.

Pozdro

Opublikowano

Nom moja furmanka jest z USA więc mogę to mieć... hmm.... na razie skasowałem i się nie pojawia.... mam nadzieję, że się już nie pojawi bo cena tej pompki mi się nie podoba... :wink4:

Dzięki za zainteresowanie tematem i pomoc. :good:

Opublikowano

Prawdopodobnie wróci. U kolegi raz na tydzień średnio się pojawiała.

Udało mi dię załatwić mu tą pompke używaną.

Jakby coś się dalej działo to dawaj znać to dam Ci namiary. Może akurat też będą mieć aczkolwiek wątpie bo tam mają raczej częsci do aut do 2 lat.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

spoko siemian.... jak się pojawi to na pewno napisze.... oby się jednak nie pojawiło :wink4:

[br]Dopisany: 06 Kwiecień 2011, 18:45_________________________________________________No i siemian wykrakałeś.... błąd wrócił.... ;( i pojawił się jeszcze jeden - gratis. :confused4:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 Faults Found

001110 - EVAP System: Very Small Leak Detected

P0456 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 10100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 2

Mileage: 108801 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 1207 /min

Load: 38.4 %

Speed: 7.0 km/h

Temperature: 58.0°C

Temperature: 8.0°C

Absolute Pres.: 990.0 mbar

Voltage: 13.843 V

008801 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction

P2261 - 008 - Implausible Signal

Freeze Frame:

Fault Status: 01101000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 108843 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 2810 /min

Load: 9.8 %

Speed: 61.0 km/h

Temperature: 81.0°C

Temperature: 11.0°C

Absolute Pres.: 990.0 mbar

Voltage: 14.097 V

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

[br]Dopisany: 09 Kwiecień 2011, 10:46_________________________________________________

kolega miał podobny problem w B8. Problemem okazała się jakaś pompka odpowietrzania w baku z węglem aktywnym (8K0906271 pompa diagnostyczna do instalacji paliwowej).

A gdzie tego szukać bo odkręciłem prawe tylne nadkole (tutaj gdzie jest wlew) i duupa... :confused4: nic nie znalazłem. Gdzie to ustrojstwo się znajduje? :mysli:

Opublikowano

przypuszczam że będzie to pod albo nad bakiem. aczkolwiek nigdy osobiście tam nie grzebałem

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

spox dzięki za info :good:

Opublikowano

Znajomy miał ten błąd w 2.0T właśnie usa i miał auto bite w tyłek :gwizdanie: a pompka jest chyba za nadkolem.

Opublikowano

zgadza się bo tylko auta z USA mają ten bajer (bardziej restrykcyjne normy mają :sick3: )... u mnie auto nie bite a nieszczelność się pojawiła... dobiorę się do tego ustrojstwa to napiszę czy to wina nieszczelnej pompeczki czy może jakiś przewód pękł i nie trzyma....

  • 1 rok później...
Opublikowano

Mam podobny problem. W moim B7 z USA najpierw pojawił się komunikat, że niedomknięty jest korek wlewu paliwa a po jakimś czasie pojawił się check engine. Po jego skasowaniu problem powraca. Z tego co się dowiedziałem to za tego typu błędy odpowiedzialna jest instalacja odsysająca opary ze zbiornika. Nie wiem dokładnie ile elementów wchodzi w jej skład ale jest filtr węglowy i zawór N80. O tej pompce nie słyszałem ale może warto by to sprawdzić. ja na razie nie wiem jak rozwiązać tę sytuację. Jak ci się uda to zamieść odpowiedź na forum może i ja coś pogrzebię. Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...