Musashi 13 Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 robiłem dzisiaj testy statyczne VAG-iem. silnik kręci się na biegu jałowym z prędkościa 882obr/min (zimny/gorący) wg normy powinny wynosic max 870 więc odrobinke za dużo. powinienem tą wartośc korygowac? jest na to jakaś specjalna proceduraw VAGCOM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzyHo 1 Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 O ile pamiętam to obroty powinny być w przedziale 850-950, więc chyba masz dobrze. Te podwyższone obroty według ciebie stwarzają jakieś problemy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek 4 Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 ja tez mam 882 passat mojego kolegi tez ma 882 i tez AVF i nie jeden AVF ma 882 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 20 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 e tam silnik pyka jak zegarek. tyle ze labels vag-a pokazuje wartosci wlasciwe 790-870. wiec pomyslalem ze nie problem przestawic http://www.dieselschrauber.de/Solldaten_4_Zylinder_PD.html tutaj rowniez tolerancja 790-870. wyzsze wartosci sa dla quattro a moj oska jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzyHo 1 Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Jak auto chodzi i nie ma z nim problemu to lepiej nie ruszać, bo jeszcze coś się zrypie i dopiero będzie problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 robiłem dzisiaj testy statyczne VAG-iem. silnik kręci się na biegu jałowym z prędkościa 882obr/min (zimny/gorący) wg normy powinny wynosic max 870 więc odrobinke za dużo. powinienem tą wartośc korygowac? jest na to jakaś specjalna proceduraw VAGCOM? zostaw ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 robiłem dzisiaj testy statyczne VAG-iem. silnik kręci się na biegu jałowym z prędkościa 882obr/min (zimny/gorący) wg normy powinny wynosic max 870 więc odrobinke za dużo. powinienem tą wartośc korygowac? jest na to jakaś specjalna proceduraw VAGCOM? Ty chyba pracujesz w aptece. Nie przesadzaj, tu nie ma co zmieniać, ja też w swoim AVF mam 882 i tak ma być. NIC NIE ZMIENIAJ. Koniec tematu. Zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi