Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Nieszczęście... biały dym i spadek mocy.


letallec

Rekomendowane odpowiedzi

Mam podobny problem tylko że w golfie 1.9 tdi AHU, nie rozbierałem turbiny jednak spod kolektroa wydechowego wydostaje się olej (tak mi się bynajmniej wydaje). A dodam że turbina się już poci. Wiec chyba będę miał ten sam problem a niebawem wycieczka nad morze czyli łącznie jakieś 1500 km i mam nadzieje że turbina to przeżyje. Dodam że nie ma żadnych stuków w turbo jedynie pilnuje sobie stanu oleju a auto ciągnie jak trzeba.

Łapie notlaufa? Jesli tak to musisz być bardzo, bardzo ostrożny i nie powinno sie nic stac. Szczegolnie unikaj wyprzedzania i duzych obciazen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem tylko że w golfie 1.9 tdi AHU, nie rozbierałem turbiny jednak spod kolektroa wydechowego wydostaje się olej (tak mi się bynajmniej wydaje). A dodam że turbina się już poci. Wiec chyba będę miał ten sam problem a niebawem wycieczka nad morze czyli łącznie jakieś 1500 km i mam nadzieje że turbina to przeżyje. Dodam że nie ma żadnych stuków w turbo jedynie pilnuje sobie stanu oleju a auto ciągnie jak trzeba.

Łapie notlaufa? Jesli tak to musisz być bardzo, bardzo ostrożny i nie powinno sie nic stac. Szczegolnie unikaj wyprzedzania i duzych obciazen.

0]

Mam podobny problem tylko że w golfie 1.9 tdi AHU, nie rozbierałem turbiny jednak spod kolektroa wydechowego wydostaje się olej (tak mi się bynajmniej wydaje). A dodam że turbina się już poci. Wiec chyba będę miał ten sam problem a niebawem wycieczka nad morze czyli łącznie jakieś 1500 km i mam nadzieje że turbina to przeżyje. Dodam że nie ma żadnych stuków w turbo jedynie pilnuje sobie stanu oleju a auto ciągnie jak trzeba.

Łapie notlaufa? Jesli tak to musisz być bardzo, bardzo ostrożny i nie powinno sie nic stac. Szczegolnie unikaj wyprzedzania i duzych obciazen.

Żadnego notlaufa nie łapie i autko ciągnie jak trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To da rade zrobic te 1500km. No a potem do czyszczenia i ewentualnej regeneracji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łapie notlaufa? Jesli tak to musisz być bardzo, bardzo ostrożny i nie powinno sie nic stac. Szczegolnie unikaj wyprzedzania i duzych obciazen.

Moze głupie pytanie, ale to co jest i czym sie objawia ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to że turbina się już poci i najprawdopodobniej olej dostaje się do kolektora wydechowego bo spod niego widać że olej cieknie. I to jet ten mój problem bo żadnych innych objawów nie ma.

Zdejmij waz od zimnej strony i zobacz luzy wirnika(wzdluzne i osiowe). Oraz czy jest tam olej. Po tym wstepnie ocenisz czy trzeba naprawiac czy jeszcze polatasz.

Łapie notlaufa? Jesli tak to musisz być bardzo, bardzo ostrożny i nie powinno sie nic stac. Szczegolnie unikaj wyprzedzania i duzych obciazen.

Moze głupie pytanie, ale to co jest i czym sie objawia ??

Silnik wchodzi w tryb awaryjny na skutek zbyt duzego cisnienia w dolocie. Auto robi sie mulowate, nie daje sie wyprzedzac ani przyspieszac. W logach silnika zostaje blad 17656 (jesli dobrze pamietam numer :gwizdanie:). Po wylaczeniu silnika i ponownym uruchomieniu wszystko wraca do normy. Az do nastepnego razu. W zaleznosci od konstrukcji turbosprezarki wymagane jest czyszczenie kierownic i/lub regeneracja uszczelniaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...