martin_rs4 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 witam wszystkich, od jakiegos czasu zaczelo mi szarpac w mojej 2.8 quattro (AAH) lekko przy zmienie biegow. wymienilem podpore, troche sie zrobilo lepiej , ale nadal szarpie. na podnosniku stwierdzilismy ze znajomym ze to dyfer ma lekki luz ( przy poruszaniu np. prawym tylnim kolem , lewe dopiero po chwili sie rusza i slychac do tego stukniecie) tak wiec szukam dyferencjalu do mojej A4. jest ich troche lecz nie wszystkie od mojego modelu AAH. jest sporo po lifcie po 96 roku, od silnika 2,8 ktory ma 193 KM a nie jak moj 174KM. prosilbym o konkretna odpowiedz...pasuje ?? TAK czy NIE... dziekuje i pozdrawiam
Łaszczu Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Generalnie ważnym czynnikiem jest dobranie dyfra do przełożenia w twojej skrzyni biegów. Pierw sprawdź jakie masz oznaczenie s.k.b a później na forum ktoś ci powie za pomocą ETKI jakiej powinieneś szukać dyfra. Nie wiem czy jest sens wymiany dyfta bo znaleźć drugi o mniejszym luzie to będzie ciężko.Zobacz sobie jeszcze luz na przegubach wew i zew. Był tu kiedyś kątek o tym szarpaniu. Forumowicz wymienił wszystko z przeniesienia napędu i nadal lekko szarpało. Taki urok quattro bo auta nie są nowe.
martin_rs4 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2011 mam wymienione poloski i przegluby, takze sprzeglo Sachs swierzutkie...tzn jakies 0.5 roczne. np. przy puszczaniu lub dodawaniu gazu na biegu, galka od biegow skacze mi non stop w przod i w tyl. hmmm w kazdym razie sprawdzalem na niemieckich stronach i tam twierdza ze wszystki dyfery, ktore maja oznaczenie "D.A.J" czyli wszystkie pomiedzy 1994 a 1999 powinny pasowac. a poznajdywalem takze oferty z tzw. gwarancja rozruchowa...kiedys sie to sypnie, tak wiec jezdzic az do rozsypki, czy wyminiac. to pierwsze Quattro jakie mam. juz od prawie 3 lat jezdze i oprocz drobnych napraw nic tam nie ma!!!!!! to jest pierwszy taki jakby powaznieszy problem...
Łaszczu Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 dyfer DAJ,CKH ma przełożenie 35:9. nie wiem czy w tych rocznikach były takie same. Może. Osobiście bym to olał. Może poduszki pod skrzynia są naderwane? Jeżeli masz DAJ to szukaj DAJ
cichusz Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 dyfer DAJ,CKH ma przełożenie 35:9. nie wiem czy w tych rocznikach były takie same. Może. Osobiście bym to olał. Może poduszki pod skrzynia są naderwane? Jeżeli masz DAJ to szukaj DAJ w jednym jak i drugi jest 35/9
martin_rs4 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2011 te dyferencjaly nie sa w sumie drogie miedzy 250 a 600 PLN. i tak jak pisalem z tzw gwarancja rozruchowa. kupie, zamontuje, sprawdze, jak by cos bylo nie tak to sprzedam..itp. a jak z olejem? po kupnie uzywanego wymienc olej czy lepiej tylko dolac?
Łaszczu Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 dyfer DAJ,CKH ma przełożenie 35:9. nie wiem czy w tych rocznikach były takie same. Może. Osobiście bym to olał. Może poduszki pod skrzynia są naderwane? Jeżeli masz DAJ to szukaj DAJ w jednym jak i drugi jest 35/9 tak jak napisałem że ten i ten ma takie same przełożenie wiedz może szukać 2ch. te dyferencjaly nie sa w sumie drogie miedzy 250 a 600 PLN. i tak jak pisalem z tzw gwarancja rozruchowa. kupie, zamontuje, sprawdze, jak by cos bylo nie tak to sprzedam..itp. a jak z olejem? po kupnie uzywanego wymienc olej czy lepiej tylko dolac? na pewno zobacz, czy nie ma wycieków, a po drugie, skontroluj stan oleju(dolać,wymienić). Chodź tak jak pisałem czy to ma sens? Każdy kto ma quattro boryka się z tym problemem(mniejszym, większym) stukania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się