Skocz do zawartości

martin_rs4

Pasjonat
  • Postów

    215
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O martin_rs4

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    EPA / DSW

Auto

  • Model
    A8 D2
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    4.2 V8
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia martin_rs4

0

Reputacja

  1. nieee... hehe sportowe fotele miałem w A4 i przy dłuższej trasie, jak np. do Chorwacji w tamtym roku dolo sie odczuć. No a teraz siedzenia ala wołga z pełną elektryka w środku + tempomat... nic tylko jechać i bać sie żeby nie zasnąć
  2. no tym juz zaparkowac to czasami trzeba sie nameczyc, ale jest na szczescie parktronik przod + tyl, ktory sie mi wlasnie spier.....il musze po kablach jechac bo czujniki dzialaja a VAG pokazuje buzzer przedni, ktory wymienilem na ori z ASO i dalej nie tyra ...ale jak dziala to bajka jest ---------- Post dopisany 31-03-2013 at 20:32 ---------- Poprzedni post napisany 06-03-2013 at 19:02 ---------- ...a tu taka mala zmiana na W12 ---------- Post dopisany 23-05-2013 at 20:21 ---------- Poprzedni post napisany 31-03-2013 at 20:32 ---------- Siemka.... no i nadszedł czas na małą zmiane wizerunku...Ładna pogoda to i autko ładniej wygląda No i jednak zdecydowałem sie na ORI FELGI 18" od AUDI A6 C6 z oponkami 245x45...wyglda fajnie i komfort tez jest
  3. nieee no juz sie zdecydowalem na 19" tylko teraz kaski przyoszczedzic i na lato bede kupowal... a zarzuc prosze jakies fotki Twoich felg
  4. no roznica miedzy autami kolosalna, szegolnie w komforcie, dlatego w sumie nie narzekam ze nie ma foteli recaro, choc nie wiem jak sie w nich jezdz, ale mialem kubelki w A4 i jak dojechalem do Makarskiej w Chorwacji, to mnie tak krempel napier...al a teraz....wygoda, wygoda, wygoda lodowka, auto + itp to ok, ale ze fax byl to nie wiedzialem :think2:no ale w koncu fura prezesa ... a co do felg 19" to sie coraz bardziej przekonuje... ---------- Post dopisany at 22:46 ---------- Poprzedni post napisany at 22:41 ---------- o zesz Ty..... ja chce takie 20" jak Ty masz u siebie o jaaa, ale nie mam teraz 4000pln...na nie
  5. no tak ale opony wtedy max. 40 profil i na naszych pieknych drogach felgi, opony, że o zawieszeniu nie wspomne dostają po dupsku ... ale tu mas z też racje... 19" w A8 pięknie wyglądają... eh mam zagrychę..
  6. Witam wszystkich po nieco dłuższej przerwie , kiedyś wspomniałem, że choruje na A8 4.2 FL no i w końcu udało się spełnić kolejne marzenie . Do tej pory jeździłem AUDI COUPE 2.3E później była ukochana AUDI A4 2.8 Quattro (i tak dla przypomnienia) : autko było świetne!!! poszło do stolicy a ja nabyłem coś mocniejszego i bardziej wygodnego niż A4 : AUDI A8 D2 z silnikiem V8 4.2 oraz napędem Quattro - wersja poliftowa ( II połowa 2000 roku), autko tak wygodne, że mógłbym z niego nie wysiadać Silnik zagazowany instalacją BRC, dzięki czemu nie ciągnie po kieszeni a różnica w spalaniu między A4 i A8 to jakieś 50pln po mieście więcej, natomiast na trasie praktycznie to samo...czyli nie deptając do 6000 obrotów tylko spokojnie do 140km/h na tempomacie wychodzi ok 12 - 13 litrów. Do zbiornika wchodzi 76 litrów czyli nieco ponad 200pln i za to jade do Świdnicy i nazad i jeszcze na dwa dni zostaje = ok. 600km na zbiorniku. no ale... autko kupiłem w październiku 2012 i wsadziłem na dzień dobry 3000pln na rozrząd, zawieszenie i takie tam pierdy... No ale najważniejsze, że silnik i skrzynia chodzą nienagannie, bo najbardziej to sie obawiałem, że skrzynia nie da rady i utopię kolejne 4000pln na regeneracje , ale jak dotąd wymieniłem tylko olej i filtr i jest OK. Co do wyposażenia to brakuje tylko Webasto, elektrycznych foteli tylnych i elektrycznych zagłówków, a poza tym: * kolor grafitowy - taki nietypowy ale żonie się podobał * silnik AUW 4.2 moc 310 KM i 400NM * napęd QUATTRO * skrzynia 5 biegowa TIPTRONIC F1 z możliwością zmiany biegów w kierownicy * fotochromowe, lusterka zewnętrzne i wewnętrzne * elektr. regulowane fotele przednie, lusterka, kierownica, pasy, szyby i roleta tylnej szyby * 4x pamięć foteli kierowcy i pasażera, lusterek, kierownicy * 8 x Airbag * podgrzewane siedzenia z przodu i z tyłu * dwu strefowy klimatronic, * ABS, ESP, ASR * PARKTRONIC przód + tył * NAVI + TV + Telefon * zmieniarka na 6 CD * szyberdach z panelem słoneczym (za***ista sprawa, załącza dodatkowy wentylator który chłodzi auto w lato) * reflektory xenonowe * podwójne szyby * domykanie,otwieranie szyb z pilota * komputer pokładowy * tempomat * skórzane fotele ale wołga - bardzo wygodne. ... i nie wiem co jeszcze... a w planach: * jakies ori felgi 18" lub 19" - ale raczej 18" bo tu już stawiam na 100% komfort. W A4 był niski porfil opon, - 4cm obniżone zawiszenie + kubełki tak więc już mi starczy sportu * grill od W12 * ringi na zegary * kamera cofania przód + tył * może coś nad wydechem pomyśle, ale ten ori i tak piękna symfonia V8 . * no i w końcu muszę umyć auto i kilka fotek dziś zrobinych, więcej prześle jak się pogoda pokaże ogólnie nie testowałem auta tak na maxa, ale zapas mocy jest pod każdym względem... jakis taki respekt odczuwam.... ---------- Post dopisany at 15:53 ---------- Poprzedni post napisany at 15:44 ---------- ...a no i auto ma przejechane jakies 245.000 i ogólnie wygląda na takie, ale już nie wnikałem czy przebieg kręcony....co tu dużo mówić no...w Polsce przecież mieszkamy
  7. och ty pieknosci moja ...juz wiem skąd wezme wydech do swojej A8
  8. martin_rs4

    Ile pali Wam gazu?

    Audi A8 4.2 Quattro - trasa 12 - 14 l natomiast miasto 16 - 18 l (jazda w granicach rozsądku oczywiscie )
  9. witam... poszukajcie sobie zamiennikow tutaj: Midparts: Automatyczne skrzynie biegów, naprawa skrzyni automatycznej, regeneracja konwerterów ja w swojej A8 wymieniałem w srode olej. Wymieniał mi mechanik który robi auta tylko z grupy vw/audi i nic innego więc pojecia ma obszerne. Auta nówki sztuki wolą jechać do niego na serwis niż do ASO W każdym razie zalał olej Febi ATF + Filtr + uszczeliki + robota = 3h i 580zł Autko chodzi jak narazie rewelacyjnie, powiem nawet że lepiej niż przed wymianą. a zamienników jest pełno. olej jak najbardzej OK no i opłaca się brać 20L, starczy na 2,5 wymiany jak dla mnie bo mi 8 L wchodzi.
  10. wtyczka o ile pamietam jest w karoserii pod spodem. wstraczy zobaczyc dokad kabel idzie i gdzie wchodzi pod autem, tam jest taka gumowa uszczelka okragla. Trzeba ja wyciagnac i wtedy wyjdzie wtyczka. Jesli jej tam nie bedzie to jak kolega wyzej pisal, trzeba sprawdzic pod tylna kanapa!
  11. To ze VAG Ci pokazal blad czunika nie znaczy w cale ze jest kaputt u mnie pokazywla sie bald czujnka ABS z przodu i sie wystarczylo przeczyscic z opilkow metalu, ktore sie czasami na czujnikach zbieraja i wtedy wyskakuje blad. Wystarczy wyjac, przeczyscic i heja...bedzie smigac ... Raz mi polamal sie z tylu pierscien ABSu i tez mi blad czujnia pokazywalo...tak wic nie warto od razu tracic kasy zanim sie do konca nie zdjagnozuje
  12. Nie będą wymieniać oleju bo potem lepiej zarobią na remoncie skrzyni i tu scubi206 ma racje ! powinno sie olej wymienic, ale zdania sa podzielone! Jesli masz duzo najechane i olej nie byl wymieniany, to wymiana moze nawet zaszkodzic. Pierwsza wymiana powinna byc po max 160.000 nastepne co 60.000km. Jesli nic sie nie dzieje ze skrzynia to sprawdz stan oleju w skrzyni i jego jakosc, jesli bedzie ok to decyzja nalezy to Ciebie . Moim zdaniem trzeba wymieniac tak jak w silniku! A tak wyglada olej jak sie nie zmienia : tak wiec warto sie zastanowic
  13. Witam, pytanie jak w temacie....zastanawiam sie czy trzeba opuscic silnik ze skrzynia, czy maglownica wyjdzie bokiem! Moze ktos z was demontowal sam lub wie na 100% jak to wyglada. pozdrawiam
  14. dzieki, dzieki :hi:musialem lekko pilnikem zjechac rant wewnetrzy tego otworu, zeby halogen wszedl idealnie, bo byl jakis 1-2mm za szeroki, potem wokol klejem termotopliwym i jeszcze blaszka i srubka na fest i trzyma sie jak ta lala
  15. no dokladnie 225/45/17... myslalem o nizszym profilu np, 225/40/17, ale na tych juz troche twardo . Dobrze ze te oponki Micheline`a sa dosc miekkie i jeszcze w miare sie jezdzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...