Thoma23 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Cześć Chciałem się z wami podzielić takim wątkiem, może komuś się przyda. Od jakiegoś czasu miałem problem z przyspieszeniem... moja A4 bardzo słabo przyspieszała i muliła się. Z początku myślałem że to może wina sprzęgła ( po wymianie) Wybaczcie naiwność laikowi . W warsztacie w którym regularnie robię przegląd "fachowiec" stwierdził że to wina jakiegoś zaworka (nazwy nie pamiętam ). Po krótkiej lekturze forum wyrok padł na przepływomierz albo przewody. Coś mnie jednak tknęło żeby zanim zacznę wymiany jeszcze raz sprawdzić vagiem. Po kolejnej diagnostyce u innego fachowca okazało się, że....przewody podciśnieniowe były NIE PODŁĄCZONE i to w aż 3 miejscach.... Po podłączeniu nagle się okazało że samochód znowu umie przyspieszać... Żeby było śmieszniej, to już druga podobna sytuacja z tego wartszatu... Po zakupie robiłem rozrząd, przed wyjazdem na wczasy okazało się że klima nie została podłączona...Po wymianie sprzęgła znowu okazało się że przewody nie są podłączone...Zaczynam podejrzewać albo celowe sabotowanie mojej A4 albo wyjątkową nieudolność...mowa o tym samym warsztacie...Co sądzicie? Pozdrawiam, Thoma 23 Ps. teraz autko kula jak ta lala
Gość Brytol Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Miałem podobny problem z tym, że u mnie Audinia ciągnęła do 1900 obr/min a po 3000 juz był koniec. Okazało się, że wystarczyło wyregulować zapłon ;] Teraz ciągnie od 1800 obr/min aż do 4200
martin_rs4 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 u mnie bylo podobnie po zakupie mojej Audi nie wchodzila na obroty tak jak powinna i dochodzila tylko do 4900. po wymienia wkladki filtra powietrza na sportowy K&N simga jak burza :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się