Skocz do zawartości

Thoma23

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Thoma23

Osiągnięcia Thoma23

0

Reputacja

  1. Thoma23

    Problem z obrotomierzem

    Ja nic nie kombinowałem z licznikiem ale samochód kupiłem w komisie prawie 2 lata temu więc co się działo wcześniej to nie wiem... Za pewne mógł być kręcony jak większość aut z komisów...
  2. Thoma23

    Problem z obrotomierzem

    Cześć. Dzisiaj jak jechałem do pracy zaciął mi się wskaźnik obrotów. Sytuacja wygląda następująco: obroty silnika są normalne czyli tam około 800 obr/min zaś na liczniku pokazuje 1800. Tak jakby wskaźnik przesunął się o 1000 w górę. Silnik pracuje normalnie, płynnie. W czym może być problem, jak usunąć tą usterkę? Bo sam za pewne nie wróci do normalnej pracy. Dzięki za odpowiedzi, Thoma23
  3. jestem po wymianie plecionki - koszt 130 zł. wszystkie problemy z drganiem drążka, kierownicy i silnika zniknęły :> trochę pomęczyłem się z mechanikami bo źle ją zamontowali ale po poprawce jet ok powiem nawet więcej że autko ciszej chodzi, jakoś bardziej kulturalnie jak na disla.. tak więc wszystkim z podobnymi objawami polecam najpierw przyjrzeć się temu elementowi zanim zaczniecie ładować cash w drogie części... pzdr.
  4. Cześć Chciałem się z wami podzielić takim wątkiem, może komuś się przyda. Od jakiegoś czasu miałem problem z przyspieszeniem... moja A4 bardzo słabo przyspieszała i muliła się. Z początku myślałem że to może wina sprzęgła ( po wymianie) Wybaczcie naiwność laikowi . W warsztacie w którym regularnie robię przegląd "fachowiec" stwierdził że to wina jakiegoś zaworka (nazwy nie pamiętam ). Po krótkiej lekturze forum wyrok padł na przepływomierz albo przewody. Coś mnie jednak tknęło żeby zanim zacznę wymiany jeszcze raz sprawdzić vagiem. Po kolejnej diagnostyce u innego fachowca okazało się, że....przewody podciśnieniowe były NIE PODŁĄCZONE i to w aż 3 miejscach.... Po podłączeniu nagle się okazało że samochód znowu umie przyspieszać... Żeby było śmieszniej, to już druga podobna sytuacja z tego wartszatu... Po zakupie robiłem rozrząd, przed wyjazdem na wczasy okazało się że klima nie została podłączona...Po wymianie sprzęgła znowu okazało się że przewody nie są podłączone...Zaczynam podejrzewać albo celowe sabotowanie mojej A4 albo wyjątkową nieudolność...mowa o tym samym warsztacie...Co sądzicie? Pozdrawiam, Thoma 23 Ps. teraz autko kula jak ta lala
  5. całe sprzęgło wymienione z dwumasem...po przeczytaniu paru wątków zastanawiam się czy to nie przypadkiem plecionka...bo faktycznie objawy podobne...drgania pojawiają się jak jest ciepło na dworze i silnik się nagrzeje...jakoś do tej pory nie zwróciłem uwagi na układ wydechowy a może tu właśnie należy szukać przyczyny...
  6. no coś takiego...obroty stabilne nie wahają się...silniczek płynnie chodzi...bezproblemowo odpala...
  7. no dobra tylko czemu na ciepłym tak się dzieje a na zimnym nie? obroty są prawidłowe... a co masz na myśli "a poza tym to nie zapominaj że gnojowozem jeździsz"??? możesz rozwinąć
  8. Witam i proszę o pomoc. Mam taki problem z moją A4-ką. Od kupna obserwuję taki objaw, że na biegu jałowym na małych niskich obrotach drży auto wpada w drgania. Dzieje się tak wyłącznie na biegu jałowym na ciepłym silniku. Gdy silnik jest zimny te objawy nie występują. Niedawno wymieniłem komplet sprzęgła i koło dwumasowe, więc opcja "szukaj" już przetestowana na forum Sprawdziłem również poduszki, są ok. No brak mi inwencji już w tej kwestii. Czy ktoś z was miał podobny problem, jeśli tak to jaka była przyczyna? Błędów na VAG-u nie wykazuje... Dzięki za wszystkie sugestie. Pozdrawiam, Thoma23
  9. Witam. Mam na imię Tomasz. Od kilku dni jestem posiadaczem audi A4 110 PS z 1999r. Wcześniej miałem audi 80 i byłem b. zadowolony. Teraz zamiana na młodszego brata:) Mam nadzieję że współpraca będzie się nam dobrze układała. Pozdrawiam wszystkich, Tomasz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...