thogal Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 witam , mam pytanie o powód nie odpalania silnika , a mianowicie objawy przy kreceniu rozrusznika były tak jakby rozrusznik krecił silnik bez oporu tak jakby pasek rozrzadu się zerwał lub przeskoczył , spradziliśmy ciśnienie na cylindrach jest ok , pasek jest ok , nadal nie odpala , iskra jest , gaz odłaczony czyli wina gazu wyeliminowana , po wykreceniu świec zauważyliśmy że wtryski po prostu leja , podpieliśmy kompa bład z sonda labda który już jest troche czasu i jezdzil i bylo ok, i dodatkowo bład biegu jałowego , po skasowaniu już nie było tego drugiego błedu , jeszcze zostało nam zmierzyć ciśnienie paliwa , zawór regulujący cisnienie został do wykluczenia i wtryski mogły paśc ale 4 sztuki na raz to raczej nie moćliwe , no chyba ze sterownik silnika padł , czy ktoś wie o co tutaj chodzi ??? może coś być przyczyną z tego co nie wspomniałem???
mojeA4 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 miałem ze swoim taki problem, że kręcił jak głupi i za chiny nie chciał odpalić aż zalałem świece przeczyszczenie świec nic nie dało okazało się, że czujnik temperatury padł- po wymianie wszystko w porządku zobacz może akurat to czujnik
thogal Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2011 no jutro właśnie mam kupić czujnik temp bo mierzyliśmy opor i dziwne wartosci wyszły , czujnik 4 pinowy czyli dwa odczyty daje jeden do sterownania silnikiem a drudi na wskaznik na deske , oba po 5 v dostaja napiecia ,opor na czujniku o temp otoczenia czyli 8 stopni na jednym pin to 3,2kilo ohma a na drugim pin 1,5 kilo . , jutro jeszcze vagiem sprawdzimy jak temp pokazuje czujnik, cisnienie paliwa dobre 4 tak jak powinno , a paliwo leje sie do cylindrow , jak swiece wysuszę i włoże to odpali i 3 sekundy pochodzi i gasnie , dziwne bo nie ma bledu czujnika , jak nie czujnik to juz tlyko pozostaje sterownik do wymiany , troche dziwne ze czujnik tak mocno oszukal komputer chyba ze komputer padniety ,[br]Dopisany: 06 Kwiecień 2011, 20:41_________________________________________________czujnik nowy i nadal bez zmian, nie odpala
kedzior_1265 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 kolego mialem problem i rozwiazalem http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=166697.0 krecisz dlugo i go zalewa tak jak mi robilo sie
thogal Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2011 no własnie mechanik odłaczył klemy nocke postał i po włożeniu nowego czujnika od temp, nie odpalil , postał z 2-3 godziny i spróbowałem go odpalic i zapalił na raz , jak zawsze odpalal jak byl dobry , tylko teraz jak postał pare godzin ostygł znowu zaczynaja sie pojawiać objawy takie jak wczesniej czyli że chodzi na 3 cylindry pochodzi 3 minuty i jest ok , chodzi juz na wszystkie , zostawie go na kilkanascie godzin niech ostygnie dobrze i zobacze czy problem ponownie pojawi sie i wogole nie da sie uruchomic . odłaczenie akumululatora zrestetowalo ustawienia ale znowu cos w blad wprowadza sterownik bo po dluzszym postoju nie odpalil jak trzeba , wtryski po wyjecie poprostu laly a nie rozpylaly paliwo , czy zawsze jak sterownik jest uszkodzony pojawić musi sie bład 65535 ? czy moze byc uszkodzony bez pojawienia sie błedu ? bo co inny fachowiec inne zdanie hehe , jest jeszcze możliwosc ze sterownik gazu jest uszkodzony i wprowadza w bład i na benzynie nie chce chodzic
kedzior_1265 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 ja mialem uszkodzony sterownik i nie pokazywal bledu wystarczy odlaczyc klemy na 1min + i - jak zapali to sterownik pad
thogal Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2011 samochód postał cala noc więc ostygł porządnie , odpalam i za raz łapie , chodzi przez moment nie równo około minuty ale później już ok , hmm sprawdzę sterownik od gazu u gazownika , wymienię resztę cewek , i wtedy najwyżej zamówię ecu jak coś będzie nie tak ,
kedzior_1265 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 napisales ze odpala od strzala a jak odpali to przez jakas minute chodzi nie ,tak to nie bedzie sterownik probowales odlaczyc klemy jak pisalem mam jeszcze jedno pytanko jak sie rozgrzeje czujesz ze samochod stracil moc odrobine
thogal Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2011 po odłaczeniu klem odpala , tylko z dwa razy odpalił i nie równo chodził przez minute , tak jakby na 3 cylindry albo jakby któraś cewka miała przebicie , dzisiaj mi odpalił normalnie i dobrze chodził . a z tą mocą to tak jakby troche miał mniej mocy , ale musze troche pojezdzić żeby wyczuć , [br]Dopisany: 11 Kwiecień 2011, 17:41_________________________________________________jak gaz podlacze z powrotem zobacze co bedzie sie dzialo . wszystko chodzilo jak trzeba poki mechanicy gazownicy nie zaczeli grzebac , gazownik popsuł pilota , elektryk naprawil pilota odłaczył klemy gaz przestał chodzic , pare godzin mineło zanim ustawił się , no i w koncu przestał palic ,
kedzior_1265 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 ja mialem tez na wykonczeniu czujnik halla byl troche slaby ale wstawilem nowy i tak jakby wrocilo pare koni wiecej najlepiej pozycz sobie od kogosc czujnik hala na odpalanie tez ma splyw a sproboj jeszcze na chola odpalic
thogal Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2011 no chyba to odłączenie aku wystarczyło nic narazie nie wskazuje że trzeba wymieniać ecu , spadek mocy był spowodowany że w przewodzie który doprowadza powietrze był urwany przewód i dostawał powietrza lewego i w ten sposób oszukiwał przepływomierz ale juz zamówiłem nowy w serwisie , nie opłaci się na szrocie kupować , cena nie wiele wieksza ale to nówka i guma trwalsza bedzie a tutaj kilka przewodów odchodzi to musi byc trwały ,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się