Jump to content

thogal

Pasjonat
  • Content Count

    65
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About thogal

Informacje

  • First name
    Krzysiek
  • Location
    Lubelskie

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2000
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    APU
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

509 profile views
  1. thogal

    Majonez na bagnecie

    Witam. Z dwa lata temu robiłem uszczelke pod głowicą planowanie wymiana uszczelek itp. Robiłem dlatego że gdzie nigdzie były wycieki oleju. Nie było majonezu w silniku. Jeździłem i wszystko ok było do momentu gdy wymieniłem uszczelke pod wlewem oleju. Wtedy pojawił się majonez w silniku i na bagnecie. Po jakimś czasie znikł a teraz jest na bagnecie. Płynu czy ubywa nie wiem bo zbiorniczek popękany i są czy się i ubywa jak zawsze. Co oprócz uszczelki pod głowicą czy peknietą głowicą może być przyczyną? Ktoś mi wspomniał że tak ma w zimę bo pokonuje krótkie odcinki. Ja tak nigdy nie miałem.
  2. thogal

    Czujnik temperatury

    Dzięki bardzo. To przełącznik a nie czujnik. Co on za funkcje spełnia?
  3. thogal

    Czujnik temperatury

    Witam. Mam pytanie odnośnie czujnika temperatury. Mam w a4b5 1.8t apu 2000r. czujnik temperatury, który znajduje się przy dolnej części chłodnicy od strony pompy wspomagania. W kostce od tego czujnika gniją mi przewody i muszę wymienić tą kostkę. Moje pytanie sygnał z tego czujnika idzie do komputera? Jaki wpływ będzie miał na pracę silnika jak coś nie będzie łączyć? Szukałem w etce numeru czujnika i nie mogę znaleść znalazłem jedynie numer wtyczki. Ktoś wymieniał te elementy i ma może numer części?
  4. No dobra ale czy stary się da wyciągnąć bo z drugiej strony jest zalany takim plastikiem a ten od środka też jakby sklejony i przy próbie wyciągnięcia nie ruszył się nawet tylko połamał. Myślę że on jest polutowany i zaklejony na stałe.
  5. Witam. W końcu zebrałem się do rozebrano drzwi w celu wymiany stycznika. Objawy to brak oświetlenia wnętrza podczas otwarcia drzwi i włączając się alarm. Rozebralem zamek i pokazała mi się inna wersja stycznika niż czytałem na forum. Pytanie czy da się wymienić sam stycznik? Bo wygląda jakby był wklejony na stałe. Jest wogóle do kupienia cały element?
  6. Nie problemu zmienic łożysko bez rozbierania przodu? Bo tam mało miejsca.
  7. Zawór wkładasz delikatnie aby uszczelek nie popsuć. Jak kołami ruszaleś to później kierownica będzie krzywo. Źle włożony zawór to może być tylko nie do końca włożony i pierścienia nie zapniesz albo uszczelke popsujesz i wspomagania nie będzie. Ja właśnie zebrałem się i swoją maglownice naprawilem. Problem jak w większości napraw brak dostępu. Wybicie tego trzpienia młotkiem od strony silnika to ciężka sprawa brak miejsca jeszcze tam parownik od gazu mam. Ja złapałem żabką zaciskowa od strony krzyżaka i zaczepilem o nią wybijak czy jak to się nazywa i nim wybilem. Wspomaganie póki co działa elegancko.
  8. Bez różnicy tam są tylko nacięcia do ściągacza.
  9. 20tys na wtryskiwacze to porażka.
  10. Silnik część wymienna nikt nie zwraca uwagi. Na przeglądzie sprawdza butle czy jest ważna i czy wbity gaz w dowód. Jeśli ważność butli zaraz się kończy można wymienić jeśli nie to tylko ustawić gaz i nic nie robić.
  11. thogal

    Trójnik

    Witam. Mam pytanie bo może ktoś miał podobny problem. Chodzi mianowicie o trójnik który jest z tyłu bloku w silniku apu 1.8t. Tam jest czujnik temp. Jedno wyjście zaslepione i dwa idą do rurek z płynem chłodzenia. Problem z nim jest taki że jak zmienię uszczelki to miesiąc dwa i cienkie. Kombinowałem i grubsze wsadzalem nawet serwisowe. Chciałem z serwisu komplet kupić ale kolanka już nie mają i kupiłem nowe w sklepie ale nic nie pomaga. Skladam już na uszczelki i jakiś klej silikonowy który mechanik mi dał. Tak złożone z rok wytrzyma i to jest denerwujące bo z 7 razy naprawialem i teraz kolejny się szykuje. Myślałem o tym że może układ ma za wysokie ciśnienie zmieniłem korek od zbiornika płynu chłodzenia ale nic nie dało. Ktoś może ma pomysł na to lub źródło dobrych uszczelek?
  12. Zmieniłem przerywacz na http://www.tme.eu/pl/details/fra3c-dc12/przekazniki-elektromagn-samochodowe/forward-industrial-co/. fra3c-dc12 . Działa jak trzeba ale nagrzewa się jak dłuższą chwile pochodzą kierunki ciekawe czy nie spali się ale zobaczymy.
  13. w wężu jest taka jakby zwężka która zapewne reguluje ciśnienie i w maglownicy chyba coś na tej zasadzie jest i sama pompa jak zauważyłeś nic nie daje.
  14. mi pompa wyła jak przewód ciśnieniowy zakuwałem i wywalił mi z środka taki zaworek co w gumie siedział jak kupiłem drugi ori używany przewód ok było ale wspomaganie tak czy tak chodziło to nie wiem czy to coś wspolnego ma
  15. Miałem hana 2000 zielone. Teraz nie produkują już tego to wsadziłem hana2001 złoty. W poprzednim modelu było z 5 rodzajów o różnym kolorze teraz jest jak dobrze pamiętam dwa rodzaje a resztę dopasowuję się za pomocą dysz.
×
×
  • Create New...