Jump to content

thogal

Pasjonat
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About thogal

Informacje

  • First name
    Krzysiek
  • Location
    Lubelskie

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2000
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    APU
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

348 profile views
  1. Nie problemu zmienic łożysko bez rozbierania przodu? Bo tam mało miejsca.
  2. Zawór wkładasz delikatnie aby uszczelek nie popsuć. Jak kołami ruszaleś to później kierownica będzie krzywo. Źle włożony zawór to może być tylko nie do końca włożony i pierścienia nie zapniesz albo uszczelke popsujesz i wspomagania nie będzie. Ja właśnie zebrałem się i swoją maglownice naprawilem. Problem jak w większości napraw brak dostępu. Wybicie tego trzpienia młotkiem od strony silnika to ciężka sprawa brak miejsca jeszcze tam parownik od gazu mam. Ja złapałem żabką zaciskowa od strony krzyżaka i zaczepilem o nią wybijak czy jak to się nazywa i nim wybilem. Wspomaganie póki co działa elegancko.
  3. Bez różnicy tam są tylko nacięcia do ściągacza.
  4. 20tys na wtryskiwacze to porażka.
  5. Silnik część wymienna nikt nie zwraca uwagi. Na przeglądzie sprawdza butle czy jest ważna i czy wbity gaz w dowód. Jeśli ważność butli zaraz się kończy można wymienić jeśli nie to tylko ustawić gaz i nic nie robić.
  6. thogal

    Trójnik

    Witam. Mam pytanie bo może ktoś miał podobny problem. Chodzi mianowicie o trójnik który jest z tyłu bloku w silniku apu 1.8t. Tam jest czujnik temp. Jedno wyjście zaslepione i dwa idą do rurek z płynem chłodzenia. Problem z nim jest taki że jak zmienię uszczelki to miesiąc dwa i cienkie. Kombinowałem i grubsze wsadzalem nawet serwisowe. Chciałem z serwisu komplet kupić ale kolanka już nie mają i kupiłem nowe w sklepie ale nic nie pomaga. Skladam już na uszczelki i jakiś klej silikonowy który mechanik mi dał. Tak złożone z rok wytrzyma i to jest denerwujące bo z 7 razy naprawialem i teraz kolejny się szykuje. Myślałem o tym że może układ ma za wysokie ciśnienie zmieniłem korek od zbiornika płynu chłodzenia ale nic nie dało. Ktoś może ma pomysł na to lub źródło dobrych uszczelek?
  7. Zmieniłem przerywacz na http://www.tme.eu/pl/details/fra3c-dc12/przekazniki-elektromagn-samochodowe/forward-industrial-co/. fra3c-dc12 . Działa jak trzeba ale nagrzewa się jak dłuższą chwile pochodzą kierunki ciekawe czy nie spali się ale zobaczymy.
  8. w wężu jest taka jakby zwężka która zapewne reguluje ciśnienie i w maglownicy chyba coś na tej zasadzie jest i sama pompa jak zauważyłeś nic nie daje.
  9. mi pompa wyła jak przewód ciśnieniowy zakuwałem i wywalił mi z środka taki zaworek co w gumie siedział jak kupiłem drugi ori używany przewód ok było ale wspomaganie tak czy tak chodziło to nie wiem czy to coś wspolnego ma
  10. Miałem hana 2000 zielone. Teraz nie produkują już tego to wsadziłem hana2001 złoty. W poprzednim modelu było z 5 rodzajów o różnym kolorze teraz jest jak dobrze pamiętam dwa rodzaje a resztę dopasowuję się za pomocą dysz.
  11. ja założyłem stag4 reduktor zavoli wtryski hana. 100tys bez problemu po tym trzeba wymienic było parownik i wtryski , wsadził mi gazownik parownik ac a wtryski sobie samo kupiłem i zmienilem bo oni liczą 100% marży na necie taniej a wtrysk nie problem wymienić. Wsadziłem dalej hana bo są ok a szukanie nowości nie zawsze daje lepszy efekt. Mało które wytrzymają wiecej niż 100tys AC też daje gwarancje na 100k dalej pewnie padną. Gazownik też powiedział że zazwyczaj 100k wytrzymują
  12. Ja mam wstawioną 62 litry w zapas. Jakoś nie odstaje w podłodze. Gazownik miał wolną rękę bo jakoś mi nie zależało ja jakieś mega dużej i liczyłem na jakąś około 55litrów ale z tej zadowolony jestem bo można upchać na jakiś czas gazu dużo jak jest tańszy
  13. Jakby była wina cewek to i na benzynie byłoby żle może mniej odczuwalne ale byłoby.Ja się męczyłem z szarpaniem dłuższy czas bo brak czasu na wybranie sie do gazownika. Objawy też dziwne na benzynie też szarpał innym razem nie. świece cewki wtryski od gazu sprawdzane itp. Po wizycie u gazownika okazało się że parownik padł i że parownik był przyczyną złej pracy na benzynie. Jak na benzynie pracował to zaraz gasł jakby paliwa brakowało aż gazownik nie wierzył i marudził że nie mam benzyny. Po wymianie parownika praca na benzynie bez zarzutu i na gazie też tylko póżniej jeszcze wtryski wymieniłem i jest ok kolejne 100k można tylko filtry wymieniać. Dobry gazownik szybko przyczynę znajdzie a lepiarz pół instalacji każe wymieniać i za części z kosmosu cenę rzuci.
  14. thogal

    Matowienie lamp

    To nie dobrze że plastik. świecenie tych lamp to porażka jazda jak ze świeczką. Podobno te hella 3 i intemo jakieś lepsze wykonanie mają i że to pomaga. Sprawdzę odbłyśniki i ich stan może trzeba je zregenerować a jak nie to spróbuje te soczewki zmienić. Jazda w dzień na światłach mijania to porażka bo powoduje wypalanie lamp. W dzień poprawia bezpieczeństwo a w nocy je pogarsza :D:D
  15. thogal

    Matowienie lamp

    Witam. Mama pytanie czy wszystkie lampy z b5 polift matowieją ??Czy są z kloszem szklanym a inne plastik?? Miałem wcześniej lampy i nie miałem z tym problemy a po wymianie zaczęły robić się mleczne. Czytałem żeby lepiej świeciły to wymienia się soczewkę i to wystarczy żeby na żarówce h7 poprawiło się pod warunkiem że odbłyśnik jest w miare ok. Pytanie jaka soczewka najlepiej pasuje i najlepszy efekt daję ??Hella 3 czy intermo czy soczewka z q7 bo też co nie którzy wkładają ??
×
×
  • Create New...