Skocz do zawartości

darekaudi4

Pasjonat
  • Postów

    403
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O darekaudi4

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    Pomorze

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1476 wyświetleń profilu

Osiągnięcia darekaudi4

0

Reputacja

  1. Przewód zasilający rozrusznik często się wypala i dlatego dostałem dodatkowy
  2. Czy ktoś ogarnął kamerkę do radia concert ?
  3. 8T1422066B tylko i wyłącznie ten numer pasuje do przedliftowych a sama przekładka jest bardzo prosta. Ściągasz osłony pod silnikiem i skrzynią odkrecasz krzyżak pod skrzynią. Ściągasz końcówki drążków ( kół nie trzeba ściągać ) następnie odkrecasz dwie śruby które trzymają maglownice, po odkręceniu opuszczamy maglownice i odkręcamy węże od płynu wspomagania. Wysowasz magla w dół i to wszystko. Montaż w odwrotnej kolejności. Ogólnie to prosta i szybka robota. Trzeba jeszcze dorobić wiązkę elektryczną z jednej strony wpiąć w maglownice a z drugiej strony wpiąć do sterownika który znajduje się nad pedałem sprzęgła.
  4. Dobry wynik, każdy sposób jest dobry jeżeli zdaje egzamin
  5. Hej Dzisiaj wymieniałem sprężyny z tyłu w mojej A4 B8 kombi i powiem że jest to mega prosta i szybka robota. Opiszę jak to robiłem, więc jeżeli chodzi o ściśnięcie sprężyny to wiedziałem że zwykle ściągacze do sprężyn się nie nadają bo nie włoży się sprężyny ze ściagaczami więc ścisnąłem sprężynę następnie w czterech miejscach związałem sprężynę używając do tego pasy transportowe ( 2cm szerokie). Po związaniu zdemontowalem ściągacze i w takiej formie sprężyna jest przygotowana do montażu ( długość sprężyny sciśniętej to 28cm). Następny krok to odkręcenie śruby od amortyzatora przy wahaczu i teraz długa rura i wkładamy rurę w wahacz gdzie przechodzi amortyzator i druga osoba nagina wahacz w doł a od dołu wkładamy nowa sprężynę wraz z gumami i osloną. Po wcelowaniu sprężyny w swoje miejsce druga osoba odpuszcza naciąg rury i już mamy sprężynę na swoim miejscu. Skręcamy amortyzator, zakładamy koło i opuszczamy z lewarka. Po opuszczeniu odcinamy pasy transportowe które utrzymywały ścisk sprężyny i po robocie. U mnie wyszło godzina na stronę.
  6. Hej, właśnie jestem po wymianie maglownicy na servotronic. Koszty jakie mnie wyszły to magiel 400 zł, kostka elektryczna 8 zł, piny do kostki 10 zł, płyn wspomagania 45 zł, kabel i peszel miałem w garażu. Stary magiel sprzedam za ok 300 zł także nie wiele dołożyłem.
  7. Hej, magiel wymieniony czujnik także i wszystko śmiga aż miło. Różnica jest powalająca. Magiel wymieniony bez kanału i podnośnika tylko na najazdach ale się da.
  8. Witam, jestem w trakcie kompletowania gratów do wymiany zwykłej maglownicy na servotronic. Zamówiłem maglownice i otrzymałem z uszkodzoną kostką elektryczną w czujniku. Pytanie czy czujnik o identycznym wyglądzie ale innym numerze będzie działał ? Plan mam taki że wepnę się przewodami do sterownika komfortu 09 w piny 1 i 12 następnie drugą stronę wiązki podłączę do zaworu w maglownicy którą położę obok auta i aktywuje servotronic VCDSem, sprawdzę czy adaptacje przyjął i wydaje mi się że jeżeli nie będzie błędu to czujnik powinien chodzić. Czy taki sposób będzie ok czy to nie przejdzie? Sporo jest roboty aby wymienić maglownice a nie chcę tego robić jak nie jestem pewny czy magiel sprawny. Pozdrawiam
  9. Siema , mam pytanie czy maglownice wymieniałeś bez kanału lub podnośnika ja właśnie kompletuje graty i chcem sam wymienić ale nie mam kanału. Pytanie czy się da ?
  10. Hej Czeka mnie wymiana sprężyn z tyłu i pytanie czy potrzebne ściągacze do sprężyn czy nimi się w ogóle dojdzie. Czy jest możliwość wymiany sprężyn bez ściągacza np. odkręcając amortyzator i opuszczając zawieszenie maksymalnie nisko ?
  11. 7 Możesz przełożyć samą manetke od wycieraczki ze sterowaniem fis
  12. Tak przewód jest w całości od alternatora przez rozrusznik do puszki i ten u mnie został a dodatkowo dołożyłem przewod od rozrusznika do puszki i drugi od alternatora do puszki.
  13. Wolno kręcił szczególnie z rana jak było chłodno, na początku myślałem że akumulator pada więc wymieniłem i żadnej poprawy. Po dochodzeniu co jest nie tak padło na przewód który był w opłakanym stanie. Teraz auto odżyło odpala jak nówka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...