Dragon7820

Pasjonat
  • Zawartość

    206
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Dragon7820

  • Urodziny 24.03.1992

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Lokalizacja
    Włocławek

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rocznik
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

393 wyświetleń profilu
  1. Dragon7820

    Wymienię wtryski i się ogarnie
  2. Dragon7820

    Wiem wiem mądry polak po szkodzie kolego:-D ale dobre jest to że samo dołożenid ic i dobra szczelność dała 20km:-P
  3. Dragon7820

    Płaciłem tylko sto za Chamownie bo robili korekt bo źle mapa była zrobiona:-)
  4. Dragon7820

    No ale auto się zbiera i mówił że więcej nie robi bo będą problemy z wtryskami więc chyba jest ok . Wymienię je jak wrócę tylko myślę czy te od bex czy inne
  5. Dragon7820

    Tak seria . Nie wiem czemu
  6. Dragon7820

    Mapa . Proszę jeśli mógł by ktoś jeszcze sprawdzić
  7. Dragon7820

    Czy ktoś z forum mógł by ocenić teraz ta mapę?
  8. Dragon7820

    Serio nikt nic?
  9. Dragon7820

    Nikt nie miał podobnych problemów?
  10. Dragon7820

    W silniku te błędy wyskakują 16727 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal too High. P0343 - 001 - Upper Limit Exceeded. 17072 - ecm power relay load circuit (j271) open circuit p0688-004- no signal/communication- intermittent 17069 - ecm power relay control circuit (j271) open circuit p0685-004 no signal/communication 18010 - power supply terminal 30: voltage too low p1602-002 -lower limit exceeded- intermittent 16683 boost pressure regulation control range not reached p0299 002 lower limit exceeded. Program to VCDS LITE z forum . Kabel klon .
  11. Dragon7820

    Auto zaczęło już palić ale są następujące błędy 17072 i 17069 18010 16727. 16683 wrac mi 16727 jest ktoś wstanie pomóc?
  12. Dragon7820

    Nikt nie przerabiał tematu??
  13. Witam wszystkich . Wiem że temat był już nie raz poruszany ale nigdzie nie ma odpowiedzi co pomogło . Więc tak mam drugi przekaźnik 219 i po złożeniu go od razu pali bezpiecznik nie zależnie czy jest zapłon czy nie , gdy wkładam przekaźnik słychać takie pstryk , wiązka jest sucha i komp też , proszę o pomoc
  14. Dragon7820

    Witam mam bardzo dziwny problem gdyż wymieniłem wkład pompy paliwa oraz filtr i teraz gdy paliwa mam w banku 1/4 auto szarpie i gaśnie ale jak doleje do max jest ok , coś zwaliłem przy wymianie wkładu? Proszę o jakąś wskazówkę .