Jump to content

Arszen

Pasjonat
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

About Arszen

Informacje

  • First name
    Dariusz
  • Location
    Warszawa

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Multitronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @Dev przecież pare postów wyżej właśnie napisałem ze te górne koło trzeba poluzować aby prawidłowo napiąć pasek zarówno od strony pompy oraz napinacza. Chciałem tylko uściślić to co przeczytałem w tym poradniku na pierwszej stronie (cytat również był wrzucony przeze mnie).
  2. @Pieterb W „poradnikach” wszyscy przed zdjęciem rozrządu fasolki mieli centrycznie ustawione, w moim przypadku były skrajnie. Zastanawiało mnie tylko czy przestawiając je centrycznie nic się nie rozjedzie (kola na blokadach były) zwłaszcza ze takie informacje były tez w takim poradniku. Na szczęście wszystko jest ok. Udało mi się nawet odczytać kat wtrysku (0,6-1,1) który będę ustawiam w najbliższym czasie. Ustawić na -1 czy lepiej 0? Dodam tylko ze samochód do rajdów z pod świateł nie jest użytkowany.
  3. @Lu-Gi Zadając pytanie sugerowałem się wpisem z pierwszej strony tego poradnika: @DevWe wszystkich poradnikach na YouTube każdy wspomina aby ustawić te fasolki na środku. Szczerze mówiąc nie wiem dla czego, chyba tylko po to aby łatwiej ustawić synchronizację. Odkręcenie fasolek przed napięciem napinacza w moim odczuciu pozwala napiąć równomiernie pasek zarówno po stronie napinacza jak i pompy. Jeśli jest inaczej to proszę mnie popraw. Na szczęście kolejny pasek udało mi się założyć już bez problemów wkładając napinacz jak już na wszystkich rolkach był założony pasek (pomijając ro
  4. Witam, Nie chce zakładać nowego tematu dlatego odgrzewam kotleta. Caly czas zastanawia mnie kolejność uszczelek przy montażu termostatu. Silnik avf...podczas wyjmowania starego była tylko okrągły o-ring. W zestawie jest ten okrągły o-ring oraz dodatków taki który zakłada się na termostat. Teraz pytanie, czy one maja być dwie założone? Jak wkładałem dwie to obudowa termostatu odstaje od bloku silnika i jest luka. Jeżeli mam zamontować tylko jedna to która lepiej będzie zamontować?
  5. Witam, Pierwszy raz wymieniłem sam rozrząd i mam pare pytań jeszcze przed odpaleniem auta. Poprzednio rozrzad był założony tak ze fasolki na kole walka rozrządu nie były centrycznie. Założyłem tak jak było poprzednio czyli Jednak owe sruby nie dawały mi spokoju bo wszędzie zalecano je ustawić centralnie. Postanowiłem ponownie ustawić rozrzad (oczywiście wszystko odbywało się na blokadach). Teraz wyglada to tak Czy przy takim ustawieniu nic nie namieszałem? Wiem ze trzeba jeszcze sprawdzić synchronizację ale niestety na rozgrzanym silniku mam problem z połącze
  6. Bardzo dziekuję za szybka i sprawna pomoc. Temat do zamkniecia.
  7. Time Left: 19 days and 20 hours

    • Kupię
    • Używany

    Witam, Tak jak w tytule, kupię śruby: 4 szt śrub mocujących zderzak do błotnika 1x śruba mocująca zderzak do odboju (M8x84) 2x śruba podstawy filtra (m7x17) nr 10 na obrazku 8x wkręt samogwintujacy (4x14) jak na załączonym obrazku nr 3 4x wkręt samogwintujacy (6x17) jak na załączonym obrazku (mocowanie chłodnicy klimatyzacji) Najlepiej wszystko od jednej osoby i proszę nie za miliony monet. Pozdrawiam

    NO VALUE SPECIFIED

  8. Kupie śruby audi a4 b6/b7 Zobacz ogłoszenie Witam, Tak jak w tytule, kupię śruby: 4 szt śrub mocujących zderzak do błotnika 1x śruba mocująca zderzak do odboju (M8x84) 2x śruba podstawy filtra (m7x17) nr 10 na obrazku 8x wkręt samogwintujacy (4x14) jak na załączonym obrazku nr 3 4x wkręt samogwintujacy (6x17) jak na załączonym obrazku (mocowanie chłodnicy klimatyzacji) Najlepiej wszystko od jednej osoby i proszę nie za miliony monet. Pozdrawiam Użyt
  9. Niestety przy połączeniu kablem KKL nadal jest zrywane połączenie ze sterownikiem silnika w czasie gdy silnik pracuje. Latency time ustawiony na 1. Po zgaszeniu i ustawieniu na zapłon połączenie jest ponownie możliwe.
  10. Kabel już zamówiony z viaken. Odezwę się czy problem nadal będzie występował.
  11. Zaciski z drugiego ogłoszenia podejdą ale tarcze od a6 nie podejdą do a4.
  12. To może jeszcze raz. Na zapłonie jak silnik jest zimny to mogę się spokojnie połączyć się ze sterownikiem silnika. Po odpaleniu silnika po pewnym czasie (mowa o paru minutach) niestety zrywa połączenie ze względu na „wiele błędów połączenia” czy jakoś tak. Połączenie ze sterownikiem niestety już nie jest możliwe nawet po wyłączeniu silnika i znów przekręceniu kluczyka na zapłon. Wydaje mi się ze jest tu może kwestia temperatury bo po jakimś czasie jak silnik ostygnie znów można nawiązać połączenie.
×
×
  • Create New...