Rezanie bixenonu
31 31

    1650 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Gwerty    0

    Rezanie bixenonów w a4 b5 na oryginalnym valeo

    Zaczynamy od wyjęcia lamp z auta z lamp jest na 2 śrubach z góry, i jednej za lampa. Po ich wykręceniu trzeba lampę wyciągać w stronę kierunku, żeby wyskoczyła z zatrzasku.


    Jak mamy już lampki na stole. To bierzemy się za ich rozklejanie.
    Potrzebne do tego :
    Opalarka
    Płaski śrubokręt.

    Podgrzewany opalarka odcinki spoiny po około 15-20cm i śrubokrętem podważąmy żeby puścił klej. Nie polecam piekarnika do lamp valeo.

    Po rozebraniu zabieramy się za oczyszczanie resztek kleju z rozłożonych lamp.
    83647fead6a4b81cm.jpg
    7a778f0c6a348f84m.jpg

    Następnie matowimy srebrne wnętrze lampy i malujemy podkładem, oraz powiększamy otwór pod soczewkę bixenonową oklejamy odbłyśnik od długich taśmą maskującą i tez malujemy podkładem
    74bca67541a9df4cm.jpg
    f4e21840d2c5eb06m.jpg

    Jak wyschnie podkład
    Dorabiamy mocowanie soczewki.
    a615d981002dc703m.jpg
    1036a1ca7aada794m.jpg
    e4a14415e0ad45c6m.jpg
    649bed974e45744em.jpg

    Kolejny krok malowanie w czarny mat
    294dce50487f3a4cm.jpg
    I z zamontowana soczewka
    1aaf8128cd416ad4m.jpg


    Po wyschnięciu farby, składamy lampę.
    Do klejenia polecam szczeliwo z klejem firmy Kurth
    Trzyma mocno i nie ma mowy o parowaniu lamp


    Sklejone obie:
    402ef3518d22ed81m.jpg

    Ja schną lampy
    Bierzemy się za robienie instalacji do świateł dziennych :
    3abc6b2aa4b0f0efm.jpg
    2ff54dfa5f9d41e0m.jpg

    W dekielku lampy mamy wolne miejsce na jeden pin:
    4e35e04d73ee385em.jpg
    Wkładamy tam pin męski
    A we wtyczce w to samo miejsce dokładamy żeński, całość podłączamy przez przekaźnik rozwierny, żeby dzienne gasły po zapaleniu pozycyjnych.


    Bixy założone na auto;
    6a393d417c72f69am.jpg
    Dal porównania bixenon ze zwykłą żarówka h7 w lampie:
    0f4ed94085f4e603m.jpg


    Dzienne w miejscach żarówek od długich
    961c0d9afca13d0cm.jpg
    b5ad04d9a1af687cm.jpg


    opis robiony na szybko, w razie pytań pomogę

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    seba1-2    0

    to samo przerabiałem jak moje robiłem bixsy, tylko bez dziennych ale tobie to spoko wyszło :hi:

    czyli dzienne działają od razu po odpaleniu auta czy masz wyłącznik?? i jak włączysz pozycje to gasną tak??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gwerty    0

    po odpaleniu auta od razu sie zapalaja i gasna po wąłczeniu świateł

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Skeeber    0

    pełen szacun :good: , dla mnie bomba

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    antonio    1

    super robota, gratuluję

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Milczar    0

    qwerty a ogarniasz może jak wygląda sprawa z soczewką w dzielonych lampach od eSki ? Czy to jest ta sama soczewka co w poliftach i operacja wygląda dokładnie tak samo czy soczewa jest inna ? Założyłem wczoraj ori xenon z eSki ale może być pomyślał nad bixem jak się cieplej zrobi :kox:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gwerty    0

    GWERTY :wink4: jak już

    w dzielonych operacja wyglada bardzo podobnie.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Kowi87    0

    Dzieki gwerty za ten opis :good:

    Jeszcze rzuć okiem na tą fotke czy dobrze sobie to zrozumiałem :embarrassed:

    lampab.jpg

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gwerty    0

    dokładnie tak trzeba to podłączyć.

    żeby wsunąć pin w puste miejsce w dekielku to trzeba ten różowy plastik odsunąć w gnieździe i pin wejdzie bez problemu na swoje miejsce

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gwerty    0

    żarówka diodowa h7 w miejscu długich

    i masz dzienne w lampach

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    mrogal    0

    Dorabiamy mocowanie soczewki.

    opis robiony na szybko, w razie pytań pomogę

    ja robisz ze soczewka jest idealnie rownolegle do podloza jak ori? chodzi mi o wiazke swiatla?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    MARCIN607    0

    gwerty rezaczu brawo :good: :oklaski: :oklaski:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gwerty    0

    Dorabiamy mocowanie soczewki.

    opis robiony na szybko, w razie pytań pomogę

    ja robisz ze soczewka jest idealnie rownolegle do podloza jak ori? chodzi mi o wiazke swiatla?

    jest idealnie prostopadał do odbłyśnika, tak samo jak orginalnie zamontowana soczewka

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Arturoo    0
    :notworthy: wielkie graty :oklaski: :oklaski: :oklaski:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Kowi87    0

    Taki graficzny schemacik co z czym :wink4: Soczewka na elektromagnes

    kostkaa.jpg

    Uploaded with ImageShack.us

    tak wygladają żarówki do dziennych

    ledyi.jpg

    Uploaded with ImageShack.us

    Instalacja Dziennych

    instalacja.jpg

    Pod przekaźnikami jest 8 zacisków śrubowych. Zasilanie po kluczyku trzeba wziaść z przekaznika 75

    1. 30 - stały plus

    2. 30 - stały plus

    3. 58a - ?

    4. 75X <-- TU. Napięcie po kluczyku z wyłaczeniem pracy rozrusznika.

    5. 15a - 15 wskazuje na napiecie po kluczyku - nie sprawdzałem

    6. |75a| - ?

    7. 15 - 15 wskazuje na napiecie po kluczyku - nie sprawdzałem

    8. 87F/Diesel - w benzynie napięcie pompy paliwa, w dieslu zapewne świec żarowych.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    grand10    0

    A jak zrobiłeś ze dzienne światła Gasza się jak zapałają się Xeony bp juz od dawna chce to zrobić w b6 pozdrawiam

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gwerty    0

    Kowi

    dzięki za uzupełnienie

    :notworthy:

    tak dzienne gasną jak włączę ksenony,

    do tej operacji w b5 wystarczy rozwierny przekaźnik

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    grand10    0

    a mógł byś napisać jaki przekaźnik zamontowałeś chciałem spróbować u siebie w aucie czy będzie działać i jak go podłączyć :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    mech15    0

    co było dawcą soczewek bixenonów?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gwerty    0

    audi a6 c6 polecam mieszczą się bez problemu,

    mogą być tez z a6 c5 ale trzeba trochę ciąć obudowę lampy i obudowę soczewki.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Kowi87    0

    Bixenon załozony :good:

    82665562.jpg

    Co do dziennych, będą zmiany w instalce pójdzie przez drugi przekaźnik, tak aby miec wpływ na to kiedy ma sie świecic a kiedy nie :wink4:[br]Dopisany: 29 Marzec 2011, 21:31_________________________________________________Sposób podłączenia wiązki do dziennych

    instalk.jpg

    instal2s.jpg

    instal3k.jpg

    kabelek od pustego pinu kostki lampy ładnie przeciagniety w zderzaku od lampy do lampy :wink4:

    Napiecie po kluczyku wrzuce za tydzień, bo jeszcze nie ogarniete, narazie prowizorycznie kabelek pociagniety do aku :gwizdanie:

    taki tam filmik

    [br]Dopisany: 30 Marzec 2011, 15:09_________________________________________________Dzienne wyrezane :naughty:

    Od przekaźnika tego co wyżej na fotce, puszczony kabel dwużyłowy jedna końcówka podpieta do przekaźnika(brązowy kabelek) druga wpięta do instalki alternatora, kabel przeciagnięty przez obudowe kompa do wewnątrz. Podłączony pod drugi przekaźnik zamontowany w fabrycznym miejscu na listwie wraz ze swoim bezpiecznikiem, prąd i masa podłaczone. Wszystko sterowane automatycznie i za pomocą dodatkowego przycisku :good: wiec zalezne jest ode mnie kiedy dzienne maja świecić :decayed: Przy właczonym przycisku zapalają sie wraz ze startem silnika gasna po zapaleniu postojowek :good:

    jakieś tam fotki :gwizdanie:

    dzienne.jpg

    dajlajny.jpg

    dzienne2.jpg

    dajlajn2.th.jpg

    dajlajn.th.jpg

    dajlajn3.th.jpg

    ten przycisk w rzeczywistosći nie rzuca sie w oczy, w nocy ma podswietlenie żółte :naughty: nagram jakiś filmik jak to swieci w dzień :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    wojtek26    0

    Ja tez mam bi-xenony a światła do jazdy dziennej na razie mam sterowane z włacznika halogenów przód.

    8c948d19e22f32f0m.jpg

    adecc4930b6d5b80m.jpg

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gwerty    0

    tez mam włącznik dziennych w tym miejscu, jak bym chciał je wyłączyć.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    PARAF    0

    BiX'y BiX'ami, ale chętnie w wolnym czasie przerobie swoje Valeo na czarno - raczej połysk niż mat :mysli:

    w czarnym aucie wygladają :kox:

    6a393d417c72f69a.jpg

    :slina:

    :good:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    wojtek26    0

    Ja mam pytanie do uzytkowników bi-xenonów czy tez macie wrazenie ze długie światła nie maja takiego dalekiego zasiegu przed maską, u mnie wszystko jest ładnie oświetlone po bokach ale do przodu dobrze ( wyraźnie) wszystko widze jakies 150m a dalej jest jakby lekko zamgłą

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Kowi87    0

    Ja mam pytanie do uzytkowników bi-xenonów czy tez macie wrazenie ze długie światła nie maja takiego dalekiego zasiegu przed maską, u mnie wszystko jest ładnie oświetlone po bokach ale do przodu dobrze ( wyraźnie) wszystko widze jakies 150m a dalej jest jakby lekko zamgłą

    U mnie w porównaniu do tego co było na DEPO jest znaczna róznica, a jakie masz żarniki :mysli:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gwerty    0

    w tygodniu biorę się za robienie imitacji poziomowania. tzn, żeby po przekręceniu kluczyka odbłyśniki zrobiły ruch góra-dół. zobaczymy jak wyjdzie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    adrianus    0

    gwerty to trzymam kciuki aby Ci sie udalo, to od razu wezme od ciebie cale know how:)

    ps. masz w koncu dekielki do lamp? i jak z przetwornicami, zarnikami i cala reszta potrzebnych mi dupereli, bo bym juz je bral:)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    PARAF    0

    w tygodniu biorę się za robienie imitacji poziomowania. tzn, żeby po przekręceniu kluczyka odbłyśniki zrobiły ruch góra-dół. zobaczymy jak wyjdzie

    :kox::good::evil:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    31 31

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members