Skocz do zawartości

KULARESKO

Pasjonat
  • Postów

    115
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KULARESKO

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    kraków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ANB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia KULARESKO

0

Reputacja

  1. W tej co kupiłem właśnie nie ma tej śruby,z tego co wyczytałem jest tam zabezpieczenie jak przy zew przegubie,wariantem siłowym trzeba to wybić, nie wiem jak to wyglada w skrzyni która aktualnie siedzi w aucie,zanim zabiorę się za dewastacje wolałbym się się zabezpieczyć i mieć plan B. EDIT: dla potomnych. do 1.8t podchodzi skrzynia od 2.4 bez przerobek,jedynie trzeba sobie przelozyć flansze ze starej skrzyni
  2. Podbije temat. 1.8T myśle nad swapem skrzyni,,na Oko kupiłem od 2.4 jednak flansza skrzyni jest inna niż u mnie.Teraz kwestia półosi,czy półosie od 2.4 podejdą pod moje zwrotnice ? Czy prościej dorwać inna skrzynie ?
  3. A4 2000r.Kluczyk scyzor z otwieraniem bagaznika.Mam problem z centralnym. Pewnego dnia podchodze do auta nie moge otworzyć z pilota.Myślałem,że baterie padły.Jednak otwieranie z zamka tez nie działa prawidłowo. Jeśli chce otworzyć auto to najpierw otwieram drzwi kierowcy (centralny nie otwiera innych drzwi/bagaznika) wsiadam próbuje otworzyć tym ryglem przełącznikiem (nie dzyndzlem ) na drzwiach kierowcy-zero reakcji.Przekrecam zapłon potem wyjmuje kluczyk,wysiadam z auta zamykam drzwi kierowcy,otwieram spowrotem drzwi (centralny nic nie robi) wsiadam przekrecam znów zapłon i wtedy nacisnienie rygla w drzwiach otwiera zamki.Jesli chodzi o zamykanie to przełącznikiem,ryglem i z kluczyka zamyka za kazdym razem. Na VAG zero blędów. ktoś?coś ?
  4. We wszystkich benzynach jest taki sam ? W sensie 1.6-1.8 tylko pojedyncza rura z tylu a w mocniejszych już podwójna ?
  5. Witam, Jaki polecacie tlumik koncowy do 1.8t z downpipem zeby bylo jak naciszej ? Aktualnie brak koncowego ale chce zalozyc coś co wyciszy uklad. Ori z 1.8t b5 ? a moze z b6 ?
  6. Panowie B5 1.8T APU. 1.Panowie wie ktoś gdzie idzie przewód od czujnika niskiego cisnienia oleju tego przy filtrze?Mierzyłem ciśnienie bo waliło błędem niskiego cisnienia,cisnienie na nanometrze okej,kupilem nowy czujnik i teraz nadal wyswietla konewke cały czas,możliwe ze gdzies uszkodziłem kabel,gdzie mogę go szukać w kostkach w podszybiu ? 2.Gdzie w tych samych kostkach w podszybiu jest coś związanego z hamulcem nożnym? po podlaczeniu tempomatu przy nacisnieciu hamulca potrafi włączyć sie zaplon bez wlozonego kluczyka, jak i przy gaszeniu auta przekrecenie kluczykiem nie wyłacza samochodu trzeba nacisnać hamulec zakładam,ze coś gdzieś zwiera tylko nie wiem w której kostce
  7. robilem cos takiego u siebie to na ledach jesli dobrze pamietam to 5m chyba wystarczylo,u mnie podlaczone jest pod nawiewy wiec reguluje sie pokretlem od oem podswietlenia,co do tych paskow nie wiem nie widzialem tego nawet na zywo,najlepiej byloby podzielic i w jednym centralnym miejscu podlaczyc ale to juz musi sie wypowiedziec ktos kto mial to w rekach chociaz
  8. Z racji ze od dość dlugiego czasu przymierzam się do zakupu letniego felunku mam dylemat czy zakladac 18 czy 19. Wzór już upatrzony rs4 b7 nie ori bo za szerokie do mojej budy. jesli chodzi o 19 cali to na olx najczesciej sa o wymiarach 8,5j oraz et 35.odkladajac na bok kwestie czy zmieści sie (dystans czy bez) chodzi o sama kwestie wygladu. Czy na takiej feldze auto nie bedzie wygladac jak wóz drabiniasty biorac pod uwage rozmiary auta i samych kół. Widze czesto b6 b7 c6 na 18 ale z racji wiekszych nadkoli inaczej to wyglada. Chciałbym aby wygladalo to jak na zdj ponizej. prosze o opinie osob ktore upychaly taki felunek do swoich b5
  9. Panowie do b sedan -40mm wizualnie co będzie lepsze 18 czy 19? chodzi o wzór rs4 b7 tak żeby wszystko pasowało.czy w przypadku 19 nie będzie za duże koło ?
  10. Panowie 1.6 alz ma sprężarkę denso 1.8t ma zexela robilem swapa,mam kompletny układ z 1.6 oparty na denso,teraz w 1.8t wgl nie mam układu a chce założyć cały układ. czy łapa ze sprężarka denso podejdzie pod blok 1.8t czy są jakieś inne miejsca mocowania ? Bo nie chce bezsensownie targać przodu
  11. U mnie w b5 są puszczone od góry wewnętrzne a od zewnątrz białym led w klamce podłączony pod moduł home coming i wszystko ładnie pasuje
  12. Kolego a wszystko u Ciebie ok z układem ? Miałem to samo 120 stopni nań autostradzie mimo wlany 5w50.u mnie załamany waz powodował niedostateczny przepływ płynu przy chłodniczce
  13. Panowie z racji,ze mam wątpliwości chce zapytać was o pewna kwestie o której internet jest sprzeczny. pacjent b5 bylo 1.6 lpg(homolgacja itp wbity w dowód ) jest 1.8t chce dołożyć gaz: w aucie nadal jest butla ze starego zestawu.Do założenia reduktor wtryskiwacze i reszta osprzętu ogólnie pod Maska jedynie przewod od butli będzie wymieniany na większy przekrój.Czesci mam od kumpla z małym przebiegiem. Jak teraz wyglada kwestia montażu? Instalacja w/w podzespołów podpada już pod wkładanie ponownie używanej instalacji czy nie z racji ze butla zostaje stara na która jest nadal ważna. Poleci ktoś kogoś w Krk ewentualnie okolice kto dobrze potrafi to założyć i zestroić ?
  14. Mialem podobnie, możliwe,że ścieżki w silniczku wycieraczek w podszybiu trzeba przeczyścić bo nie stykają
×
×
  • Dodaj nową pozycję...