Jump to content

Przemek.1997

Pasjonat
  • Content Count

    264
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

9

About Przemek.1997

Informacje

  • First name
    Przemek
  • Location
    Brzeziny

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2000
  • Engine
    1.8
  • Engine code
    APT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

554 profile views
  1. Za pewne układ zapowietrzony. Odpowietrzałeś coś w ogóle?
  2. Z tego co wiem to ARG i APT to silniki poliftowe, sam mam APT, więc ARG powinno być w miarę to samo
  3. Przemek.1997

    Wyciek oleju

    Może z pod napinacza łańcucha rozrządu?
  4. Siemka, masz padniętą membranę że szukasz?
  5. Siemka, to zdemontowałeś już te klapki? Musisz się sam przekonać, ja też to przerabiałem i słyszałem różne opinie. U mnie była uwalona membrana jak i to cięgno ale postanowiłem jednak że zreanimuję te gruszkę a klapy zostawię w spokoju. Jak dotąd działa i nie narzekam
  6. Witam ponownie, dalej męczę się z tym dźwiękiem ale mam konkretne podejrzenia. Czy winowajcą może być właśnie ten katalizator? Miałem auto na kanale i jak uderzyłem w niego to coś w środku lata....
  7. Przemek.1997

    Jaki to silnik?

    Naklejka w bagażniku w luce na koło zapasowe
  8. Witam, ja wymieniłem tylko żarówkę na ,,rurkę,, led i świecą do tej pory Z allegro też już przerabiałem to i nie pasowały, za żarówki dałem nie całe 10 zł w motoryzacyjnym, wymiana też na pewno krótsza niż całej lampki a świecą bardzo dobrze
  9. Ja przez chwilę miałem to samo, sprawdź czy masz dobrze podpięte wężyki, z tego co pamiętam to u mnie to było tego przyczyną.
  10. Bardzo dobre świece, też pisałem na forum jakie świece i wgl, pytałem w sklepach i wszędzie mówili że te typowo przychodzą do tego auta. Z przyjemnością mogę je polecić.
  11. Ja mam 1.8 ale producent przewiduje ngk bkur6et-10. Mam je u siebie i bardzo sobie chwalę. Też mam czystą benzynę.
  12. Siemka, u mnie na jałowym wskazówka wykonuje bardzo malutkie ruchy, ledwie widać, na podpiętym vagu sztywno 840 RPM ale na klimatroniku przeskakuje non stop 780/840 właśnie. Wg mnie nie ma się czym przejmować
  13. Witam, i udało Ci się rozwiązać ten problem? Mam coś bardzo podobnego i nie wiem już co to może być, dodam że tuleje wymienione na belce, wymienione też amortyzatory, wszystko niby sprawdzane...
  14. Siemka, nie będę pisał tyle razy tego samego, wystarczy że lookniesz w ten temat: Wystarczy że znajdziesz tam mój post a widzę po fotce że masz to samo więc wg mnie będzie to przepływka, pozdro
×
×
  • Create New...