Przemek.1997

Pasjonat
  • Zawartość

    262
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

9

O Przemek.1997

    Informacje

    • Imię
      Przemek
    • Lokalizacja
      Brzeziny

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2000
    • Silnik
      1.8
    • Kod silnika
      APT
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    523 wyświetleń profilu
    1. Przemek.1997

      Może z pod napinacza łańcucha rozrządu?
    2. Przemek.1997

      Siemka, masz padniętą membranę że szukasz?
    3. Przemek.1997

      Siemka, to zdemontowałeś już te klapki? Musisz się sam przekonać, ja też to przerabiałem i słyszałem różne opinie. U mnie była uwalona membrana jak i to cięgno ale postanowiłem jednak że zreanimuję te gruszkę a klapy zostawię w spokoju. Jak dotąd działa i nie narzekam
    4. Przemek.1997

      Witam ponownie, dalej męczę się z tym dźwiękiem ale mam konkretne podejrzenia. Czy winowajcą może być właśnie ten katalizator? Miałem auto na kanale i jak uderzyłem w niego to coś w środku lata....
    5. Przemek.1997

    6. Przemek.1997

      Naklejka w bagażniku w luce na koło zapasowe
    7. Przemek.1997

      Witam, ja wymieniłem tylko żarówkę na ,,rurkę,, led i świecą do tej pory Z allegro też już przerabiałem to i nie pasowały, za żarówki dałem nie całe 10 zł w motoryzacyjnym, wymiana też na pewno krótsza niż całej lampki a świecą bardzo dobrze
    8. Przemek.1997

      Ja przez chwilę miałem to samo, sprawdź czy masz dobrze podpięte wężyki, z tego co pamiętam to u mnie to było tego przyczyną.
    9. Przemek.1997

      Bardzo dobre świece, też pisałem na forum jakie świece i wgl, pytałem w sklepach i wszędzie mówili że te typowo przychodzą do tego auta. Z przyjemnością mogę je polecić.
    10. Przemek.1997

      Ja mam 1.8 ale producent przewiduje ngk bkur6et-10. Mam je u siebie i bardzo sobie chwalę. Też mam czystą benzynę.
    11. Przemek.1997

      Siemka, u mnie na jałowym wskazówka wykonuje bardzo malutkie ruchy, ledwie widać, na podpiętym vagu sztywno 840 RPM ale na klimatroniku przeskakuje non stop 780/840 właśnie. Wg mnie nie ma się czym przejmować
    12. Witam, i udało Ci się rozwiązać ten problem? Mam coś bardzo podobnego i nie wiem już co to może być, dodam że tuleje wymienione na belce, wymienione też amortyzatory, wszystko niby sprawdzane...
    13. Przemek.1997

      Siemka, nie będę pisał tyle razy tego samego, wystarczy że lookniesz w ten temat: Wystarczy że znajdziesz tam mój post a widzę po fotce że masz to samo więc wg mnie będzie to przepływka, pozdro
    14. Przemek.1997

      Siemka, ja miałem to samo, nie będę w każdym temacie opisywał tego samego, wystarczy przejrzeć niektóre tematy w których brałem udział i to opisywałem, powiem tylko tyle, auto paliło jak smok, obroty falowały coraz bardziej aż doszło do tego że bywało iż nie utrzymywał obrotów i gasł, dziura w mocy w zakresie 1,5-3k RPM itp. Czyściłem właśnie przepustnice, sprawdzałem cewkę, ciśnienia itp i nic. U mnie okazał się winny przepływomierz. Przekłamywał wartości i to sporo ale sprawę ułatwiło mi to że potem wyskakiwał mi błąd od przepływki na VAG-u jednak znam przypadki gdzie tego błędu nie było a wina i tak leżała po jego stronie. Polecam też przeglądnąć cały dolot pod względem szczelności dlatego że w razie nieszczelności przepływka będzie oszukiwać. Najlepiej sprawdzić właśnie dolot, a potem VAG i logi z przepływki. U mnie na padniętej na jałowym było ok 3,5-4 g/s a max przy ok 5k RPM tylko ~60 g/s. Po wymianie na nową ok 2,5 g/s na jałowym i ~100 g/s. Dodam też że właściwa wartość max dla tego silnika wynosi właśnie ok 100 g/s (liczone z wzoru 0,8*moc silnika)
    15. Przemek.1997

      Cześć, czujnik jest na króćcu wychodzącym z głowicy, przeważnie koloru zielonego, ale te problemy z ogrzewaniem i wgl to raczej nie jego wina, po wymianie termostatu odpowietrzyłeś układ?