Przemek.1997

Pasjonat
  • Zawartość

    252
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

8

O Przemek.1997

    Informacje

    • Imię
      Przemek
    • Lokalizacja
      Brzeziny

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2000
    • Silnik
      1.8
    • Kod silnika
      APT
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    480 wyświetleń profilu
    1. Przemek.1997

      Siemka, u mnie na jałowym wskazówka wykonuje bardzo malutkie ruchy, ledwie widać, na podpiętym vagu sztywno 840 RPM ale na klimatroniku przeskakuje non stop 780/840 właśnie. Wg mnie nie ma się czym przejmować
    2. Witam, i udało Ci się rozwiązać ten problem? Mam coś bardzo podobnego i nie wiem już co to może być, dodam że tuleje wymienione na belce, wymienione też amortyzatory, wszystko niby sprawdzane...
    3. Przemek.1997

      Siemka, nie będę pisał tyle razy tego samego, wystarczy że lookniesz w ten temat: Wystarczy że znajdziesz tam mój post a widzę po fotce że masz to samo więc wg mnie będzie to przepływka, pozdro
    4. Przemek.1997

      Siemka, ja miałem to samo, nie będę w każdym temacie opisywał tego samego, wystarczy przejrzeć niektóre tematy w których brałem udział i to opisywałem, powiem tylko tyle, auto paliło jak smok, obroty falowały coraz bardziej aż doszło do tego że bywało iż nie utrzymywał obrotów i gasł, dziura w mocy w zakresie 1,5-3k RPM itp. Czyściłem właśnie przepustnice, sprawdzałem cewkę, ciśnienia itp i nic. U mnie okazał się winny przepływomierz. Przekłamywał wartości i to sporo ale sprawę ułatwiło mi to że potem wyskakiwał mi błąd od przepływki na VAG-u jednak znam przypadki gdzie tego błędu nie było a wina i tak leżała po jego stronie. Polecam też przeglądnąć cały dolot pod względem szczelności dlatego że w razie nieszczelności przepływka będzie oszukiwać. Najlepiej sprawdzić właśnie dolot, a potem VAG i logi z przepływki. U mnie na padniętej na jałowym było ok 3,5-4 g/s a max przy ok 5k RPM tylko ~60 g/s. Po wymianie na nową ok 2,5 g/s na jałowym i ~100 g/s. Dodam też że właściwa wartość max dla tego silnika wynosi właśnie ok 100 g/s (liczone z wzoru 0,8*moc silnika)
    5. Przemek.1997

      Cześć, czujnik jest na króćcu wychodzącym z głowicy, przeważnie koloru zielonego, ale te problemy z ogrzewaniem i wgl to raczej nie jego wina, po wymianie termostatu odpowietrzyłeś układ?
    6. Witam, mam w planie założyć sobie światłowód przy dekorach w mojej audi, na wszystkich drzwiach i desce rozdzielczej. Chciałem się dowiedzieć jak to podłączyć skoro w zestawie jest tylko jedna przetwornica a w dodatku pisze tam że można go ciąć w dowolnym miejscu? Gdzie najlepiej się wpiąć z tą przetwornicą? Chciałbym żeby świeciły się po włączeniu postojówek czyli razem z innym podświetleniem. Jaka długość jest mi potrzebna? 5 metrów starczy na wszystko? tutaj link do takiego światłowodu https://allegro.pl/5m-swiatlowod-el-wire-tasma-ambient-pasek-jak-led-i7087362213.html Myślałem że po prostu wepnę się np w podświetlenie zapalniczki czy np klimatronika (wtedy dobrze było by schować tą przetwornicę) potnę na kawałki, wpakuję w drzwi i będzie świeciło? Pewnie nie więc proszę o jakieś porady
    7. Przemek.1997

      Witam, przyłącze się do tematu dlatego że i mnie czeka wymiana oleju a mam też dylemat. Zacznę od tego że auto mam od roku, po zakupie robiłem wymianę oleju na taki jak był czyli Motul 6100 Synergie+ 10W40. Do tego czasu zrobiłem te 10 tysięcy km i oprócz lejącej uszczelki pokrywy zaworów jest ok. Oleju nie wziął ani grama ( tzn tak, mechanikowi chyba wlało się odrobinę za dużo bo było ciut powyżej tego kratkowanego pola na bagnecie, w chwili obecnej jest wyrównane z górną linią tego pola więc myślę że tylko nadmiar spalił). Uszczelkę myślę wymieniać przy wymianie oleju ze względu na to że świece zaczynają pływać. Ale nurtuje mnie inna sprawa, mianowicie z autem otrzymałem wszystkie papiery, m.in. faktury z poszczególnych wizyt w serwisie, przeglądnąłem je i wynika że od 2005 roku (od tego roku mam te faktury) dwa razy był zalany mobilem 10W40 a potem już cały czas tym motulem. Auto z 2000 roku i dziwi mnie tak wczesne przejście na 10W40. Obecny przebieg to prawie 208 tysięcy. Wydaje się być autentyczny ponieważ patrząc na te faktury i w książkę serwisową by się to zgadzało. Dużo czytałem na temat tych olejów, płukanek itp i teraz już nie wiem sam co zrobić, miałem teraz robić płukankę i przejść na Motula 8100 X-Cess 5W40 ale nie wiem czy to dobre wyjście skoro powołując się na te papiery tak długo jeździ na 10W40... Dodam jeszcze że auto jest w tej chwili w samej benzynie (może w nie długim czasie założe lpg ale to jeszcze nic pewnego) a kolor oleju nie jest aż taki przerażający, można powiedzieć że już pod brązowy podchodzi. Liczę na jakieś porady w tej sprawie za które z góry dziękuję
    8. Przemek.1997

      O ile się nie mylę to w jednym powinna być temperatura a w drugim były oznaczenia od skrzyni automatycznej jeśli samochód był w taką wyposażony
    9. Przemek.1997

      U mnie stary przepływomierz pokazywał na jałowym 3,6-4 g/s a max wartość tylko ok 60 g/s gdzie prawidłowa wartość to ok 100 g/s (liczone ze wzoru 0,8*moc silnika). Auto nie miało mocy, paliło jak smok i taka znacząca dziura w mocy była w zakresie 1,5-3k RPM, wtedy auto praktycznie stało bo tak to jakimś kozakiem nie było ale jakoś szło. Do tego jeszcze był błąd od przepływki 16486 bodajże. Po założeniu nowego, oryginalnego przepływomierza na jałowym mam ok 2,5 g/s do góra 3 g/s a maksymalna wartość jest w porządku.
    10. Przemek.1997

      Siemka, looknij tutaj, to jest mój temat, mam podobny problem, tam niżej wrzuciłem filmiki ukazujące ten terkot, zobacz i powiedz czy u Ciebie to samo czy coś innego, albo opisz co się dzieje dokładnie
    11. Przemek.1997

      Z tego co pamiętam to w moim drugim aucie w domu, passacie b4 linka od gazu ma troszkę luzu
    12. Przemek.1997

      Po wyjęciu przepustnicy za każdym razem powinno się ją zaadoptować, a tak po za sprawą, masz przepustnice na linke?
    13. Przemek.1997

      Log dynamiczny na rozgrzanym motorze, z kanału gdzie masz wartości przepływomierza (2 albo 3 kanał). Co do nowego przepływomierza to zależy już od konktretnej sztuki. Jeden o danych numerach jest tańszy drugi droższy. Mój akurat do najtańszych nie należał. Musiałbyś się po prostu dowiedzieć.
    14. Przemek.1997

      Ja też kupiłem niby w 100% sprawny przepływomierz, nawet gościu gwarancje dał (i to mnie uratowało). Przepływka była padnięta już całkiem, auto przez ułamek sekundy pochodziło jak wcześniej a potem już tylko jeszcze gorzej... Dobrze że udało mi się go zwrócić to odzyskałem pieniądze. Wtedy też postanowiłem że dość zabawy, wyłożyłem kasę i kupiłem nówkę oryginał Boscha. Od tego czasu jak ręką odjął. Nawet pierwsze odpalenie całkiem inne. Ja bym jeszcze dobrze przepatrzył dolot bo skoro ,,sprawny" a pokazuje tak samo to może gdzieś dolot jest nieszczelny. Jak dolot okaże się szczelny to zrób logi i wrzuć tutaj to sprawdzimy sprawność tego przepływomierza.