Skocz do zawartości

bright84

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bright84

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Małopolskie

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bright84

0

Reputacja

  1. tak tez zrobilem,narazie spokoj =]
  2. Wychodzi na to ze fałszywy alarm .Bylem w ASO,powiedzieli ze układ szczelny,a plyn mógł zmienić kolor po zalaniu układu G13 który ma bardziej "wzbogacony skład " ( prawdopodobnie rozpuscil jakies osady )
  3. Wydaje mi się ze byłyby tluste plamy na wierzchu,a wyglada na czysty patrząc do zbiorniczka
  4. Witam, Nie zaglądałem od jakiegoś czasu pod maskę,dziś chcąc sprawdzić poziom oleju zauważyłem ze kolor płynu chłodzącego zmienił kolor z różowego na ciemny/brazowy.Nie zauważyłem jakiś zmian w pracy silnika czy nie trzymanie temperatury,wszystko w normie ,poziom płynu ,oleju.Zaciagnalem strzykawka płyn ,kolor okazał się być pomarańczowy ,pod światło zauważyłem pływający jakiś lekki osad.Macie jakiś pomysł co może być przyczyna ? Dodam ze rok temu zdejmowałem chłodnice i zalalem nowy G13 ,w międzyczasie dolalem trochę koncentratu G12 Pozdr ! Marek
  5. Panowie,potrzebuje dobrze umyć felgi (nie ma zapieczonego pyłu ,ale są dość mocno brudne ) ,który polecalibyscie produkt z tych dwóch : Zobacz ofertę: Tuga Chemie Alu Teufel Spezial żel do felg 1L http://allegro.pl/showItem2.php?item=5061805441 Zobacz ofertę: VALETPro BILBERRY WHEEL CLEANER 1L + ATOMIZER FREE http://allegro.pl/showItem2.php?item=5016963414
  6. Problem rozwiązany - zepsuty czujnik oleju w misce Czujnik poziomu czy tam ciśnienia oleju był przyczyna braku info o otwartej masce ? Dzisiaj byłem w ASO na wymianie oleju ,Przy okazji zrobili diagnostykę problemu i powiedzieli ze jest oszkodzony czujnik poziomu oleju, i wymiana rozwiąże problem ,po nowym roku wymienię i potwierdzę
  7. Problem rozwiązany - zepsuty czujnik oleju w misce
  8. Witam Panowie, Przez ostatnie 2 tygodnie wzmagam się z następującym problemem : Wyskoczył mi monit o niskim stanie oleju,dolałem a następnie sprawdziłem bagnetem serwisowym i wynika ze poziom jest ok. natomiast przy kazdym włączeniu zapłonu,monit pojawia się na nowo.Zauważyłem ze FIS nie pokazuje informacji o otwartej masce. Zmierzyłem mikrostyk miernikiem ,wychodzi na to ze zwiera i rozwiera, dodatkowo sprawdziłem oprór (6 OHM wiec to chyba tylko oprór przewodu). Od kolegi WRC Laguna otrzymałem info ze te 2 przewody od mikrostyku lecą do sterownika zarządzania siecią J519 (u mnie 8K0 907 063 N), wtyczke wypiąłem i po za kupą błedów typu : niski poziom płynu chłodzącego,okładziny,płyn do spryskiwaczy itd nie widziałem monitu o otwartej masce Sprawdziłem tez napięcie na pinie we wtyczce i jest poziomu 1,45 V. kończą mi się pomysły, będe wdzięczny za pomoc pozdrawiam, Marek
  9. Niesety nie jestem jeszcze szczesliwym posiadaczem Audi,natomiast mam zamiar takowe nabyc Licze na pomoc forumowiczow w wyborze. pozdrawiam ! Bright84
×
×
  • Dodaj nową pozycję...