Przemo603 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Witam! Sprawdziłem błędy na kanale 1c: 06.1 (G110) czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągła przerwa, Temperatura chłodzenia silnika jest wyliczana jeżeli czujnik jest uszkodzony lub nie zainstalowany, diagnostykę wykonywać tylko powyżej 0 stopni Celsjusza 15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana 22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa, Kompresor pozostaje wyłączony aż wyłącznik się zamknie 49.1 ??? 50.3 - z tego co znalazłem na forum może to być słaby aku...z tym, że akumulator w zimie zakupiłem nowy... Oczywiście klimatyzacja nie działa odkąd mam samochód, czyli ok 3 lat, z braku czasu i innych spraw nie przeszkadzało mi to ale skoro jest to chciałbym chociaż wiedzieć jaki będzie koszt jej uruchomienia... Kilka dni temu byłem kasować insp i przy okazji gość sprawdził mi błędy klimy, wykasował je ale pojawiły się z powrotem. 3 lata temu sprawdzałem czy jest czynnik w układzie i wtedy był, choć wątpię czy jest do teraz... Od czego mam zacząć??? Jak zdiagnozować co jest nie tak w miarę własnych możliwości i niskich kosztów... Pozdrawiam
Przemo603 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2011 zacznij od nabicia klimy Ok po weekendzie pojadę na nabicie/sprawdzenie czynnika... Teraz pytanie mam do błędów, błąd 6.1 to jest czujnik temp silnika, obydwa czujniki 4 pinowy oraz 2 pinowy mam wymienione, a 22.1 - z tego co wiem to jest wtedy kiedy brak czynnika, ale pamiętam, że gdy miałem sprawdzony i dobity czynnik po wykasowaniu nadal się pokazywał...w sumie po wykasowaniu zawsze inne błędy wychodziły...czy to nie jest czasem problem w panelu klimatronika? może ktoś założył inny?
mcm Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 najpierw nabij klime, potem skasuj błędy i zobacz które wrócą
Przemo603 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2011 najpierw nabij klime, potem skasuj błędy i zobacz które wrócą Umówiłem się z gościem od klimy na wtorek...przez telefon powiedział mi, że skoro tyle czasu nie była używana to trzeba będzie nabić/dobić czynnik, uzupełnić olej w sprężarce (podobno litr kosztuje 120zl?) i jakiś filtr w osuszaczu? Dobrze mówi? bo się na tym nie znam za bardzo:)
mech15 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 osuszacz = filtr, na razie go nie kupuj, tylko nabij na starym, uzupełnij olej sprawdź szczelność i czy zagada
Przemo603 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2011 osuszacz = filtr, na razie go nie kupuj, tylko nabij na starym, uzupełnij olej sprawdź szczelność i czy zagada Byłem dzisiaj w serwisie i... Czynnika było niecałe 500gr, sprawdzili mi szczelność, olej itd. Uzupełnili i nic. Potem sprawdzili całą elektrykę, bezpieczniki, podłączyli pod kompa. Sprężarka na krótko załączała się jak również wentylator. Tak więc na chwilę obecną diagnoza to uszkodzony czujnik wysokiego ciśnienia-F129. Wykręcili mi ten czujnik...przy okazji uciekł cały gaz z instalacji, podobno powinien być tam jakiś zaworek na końcu, który powinien zadziałać, ale go nie było (???) więc ktoś już tam pewno grzebał kiedyś... Mam przyjechać jak zakupię ten czujnik (8D0 959 482), a jeżeli nie to oni mi zamówią (120zl) i w razie czego mają możliwość zwrócić go w ciągu 14 dni gdyby okazało się jednak że to nie w nim tkwi problem. Jak narazie się zastanawiam, myślałem że sam gdzieś znajdę taniej ten czujnik ale chyba nie ma szans??? A to błędy z Vag-a, odczytane przed serwisem jak i po - cały czas te same, po wykasowaniu wracają: Control Module Part Number: 8L0 820 043 D Component and/or Version: A3 KLIMAVOLLAUTOMAT_D75 Software Coding: 03140 Work Shop Code: WSC 01234 1274 Silnik sterujący klapy przepływu powietrza-V71 zablokowany lub brak napięcia - BŁĄD SPORADYCZNY 792 Włącznik ciśnieniowy klimatyzacji-F129 przerwa lub zwarcie do masy 1297 Czujnik temperatury nawiewu na nogi-G192 przerwa lub zwarcie do plusa 1206 Sygnał zapłonu (obrotów) - brak nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY 1582 Sygnał czujnika temperatury cieczy chłodzącej przerwa lub zwarcie do plusa Panowie co wy na to???[br]Dopisany: 13 Kwiecień 2011, 15:27_________________________________________________Czy do tego czujnika muszę zakupić jakiś zestaw naprawczy??? coś jak na tej aukcji jest pokazane? http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-klimatyzacji-audi-vw-skoda-i1553983207.html Czy czujnik będzie działał bez tego zaworka którego podobno nie mam?
sliwkaxx Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Napisz jak Ci poszło z tym zabiegiem, bo mi wyskakują te same błędy, a klima nie chodzi już od kilku lat :>
Lulek Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Duże prawdopodobieństwo, że Panel Klimatronik zły. Jak masz od kogo przełożyć to przełóż jakiś o numerze początkowym 8D0 a nie 8L0.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się