Jump to content

[B5 AFN] Czujnik tem.paliwa


wasermann
 Share

Recommended Posts

Witam.Chodzi o samochód kolegi silnik AFN 98r.Na vagu pojawia się błąd

00539 - Fuel Temperature Sensor (G81)

30-00 - Open or Short to B+

Czujnik pokazuje temp pliwa -5.4 stopnie.Jest zwara do plusa.Na początku wymieniliśmy czujnik i nic.Na czujniku jest napięcie 5V.Zwara jest gdzieś na przewodach lub płytce.Sprawdziliśmy przewody od prostokątnej wtyki do grzebienia mirnikiem (na brzęczka),no i chodzi prosimy kogoś o sprawdzenie podanych połączeń do pompy,czy to tak ma być?kilka razem?Podobno czujnik podłączony jest do 4 i 7 styku na grzebieniu.Podaje co wyszło.Patrząc od przodu(rozrząd)(Jakbyś tu patrzył od napisu z prawej)Bo jak sprawdzić czy jest na płytce

Grzebień-piny we wtyczce

7 -2,3

6-2,1

5-2,1,3 tu jest rozrząd,patrzysz od przodu

4-7

3-4

2-6,5

1-6,5

Dodam że na brzęczka sprawdzaliśmy od czujnika temp. paliwa (od śrub) do grzebienia.Na grzebieniu odpowiadał pinowi 4 i 7.Czy to dobre połączenie?Czy ktoś ma pomysł jak znaleźć tą zwarę?Czy ktoś może wskazać jakie piny na grzebieniu do czego służą i napięcia i masy?

Link to comment
Share on other sites

możesz odlutować wszystkie druciki w nastawniku i pomierzyć kabel miernikiem z brzęczykiem czy nie ma zwarcia miedzy przewodami lub czy któryś nie jest przerwany, w nastawniku odkręć czujnik i zmierz rezystancję, potem go zamontuj i sprawdź na drucikach tych od czujnika czy jest to samo i czy z masą wszystko gra bo może nie być gdzieś masy albo gdzieś jest gdzie nie powinna być :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...