roman_tyk Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Witam Auto 1.8T, został wycięty katalizator pare dni temu. Po tym zabiegu całkowicie odzylo i turbo wreszcie zaczelo pompować oraz wydawac z siebie odglos psss psss z zaworu DV. Pare dni po tym fakcie auto wpadło w dziwny tryb awaryjny oraz pojawiły się błędy: 3 Faults Found: 17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded P1555 - 001 - Upper Limit Exceeded 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Po ich skasowaniu auto jezdzi normalnie. Dodam że temperatura na vagu przy przyciśnieciu wzrasta do 95-100 stopni. Czy to normalka dla 1.8T czy termostat do wymiany? Po wyczyszczeniu błędów już się nie pojawiają i auto jeździ normalnie, tutaj logi: Log (0 - 116,115,117) http://vaglog.rtnet.pl/roman_tyk29_43049.html Log (1 - 001,032) http://vaglog.rtnet.pl/roman_tyk29_43050.html Log (2 - 002,115,003) http://vaglog.rtnet.pl/roman_tyk29_43051.html Log (3 - 118,115,117) http://vaglog.rtnet.pl/roman_tyk29_43052.html Co sadzicie? Turbawka przeładowuje....i ta temperatura :/
domjenick Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Po ich skasowaniu auto jezdzi normalnie. Dodam że temperatura na vagu przy przyciśnieciu wzrasta do 95-100 stopni. Czy to normalka dla 1.8T czy termostat do wymiany? kasując błąd o przeładowaniu-auto wychodzi z trybu awaryjnego-szukaj przyczyn przeładowania od zaworu N75,wężyk z n75 do aktuatora i sam aktuatorco do temperatury-jaki przebieg ma auto? może pompa wody też nie domagać,lub nie ma dobrego przepływu chłodziwa co do logów- autko ma chipa na około 170+ choć logi niedokładne-od 2tys noga w podłogę i nie odrywasz od podłogi aż do odcinki
roman_tyk Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Po ich skasowaniu auto jezdzi normalnie. Dodam że temperatura na vagu przy przyciśnieciu wzrasta do 95-100 stopni. Czy to normalka dla 1.8T czy termostat do wymiany? kasując błąd o przeładowaniu-auto wychodzi z trybu awaryjnego-szukaj przyczyn przeładowania od zaworu N75,wężyk z n75 do aktuatora i sam aktuatorco do temperatury-jaki przebieg ma auto? może pompa wody też nie domagać,lub nie ma dobrego przepływu chłodziwa co do logów- autko ma chipa na około 170+ choć logi niedokładne-od 2tys noga w podłogę i nie odrywasz od podłogi aż do odcinki Dziwna sprawa, sprzedajacy zarzekal sie ze kompletna to jest seria )) Nie bylo gdzie zrobic logow, druga sprawa to ze wczesniej auto bylo tak zatkane ze masakra polowa tej mocy co teraz i zadnych bledów nei bylo. Niewiadomo jak długo chlop tak jezdzil. Dopiero turbina po usunięciu kata zaczela być słyszalna. Z logów 118 coś smierdzi mi ten N75.
domjenick Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Dziwna sprawa, sprzedajacy zarzekal sie ze kompletna to jest seria AVJ -seria nie pompuje około 0,7 bara :gwizdanie:
roman_tyk Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Dziwna sprawa, sprzedajacy zarzekal sie ze kompletna to jest seria AVJ -seria nie pompuje około 0,7 bara :gwizdanie: No pompuje tyle ale juz przeladowaniem. Specific boost przy 2k rpm 0.66 3k rpm 0.55 4k rpm 0.52 5k rpm 0.45
domjenick Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 No pompuje tyle ale juz przeladowaniem. seria AVJ spokojnie bez trybu awaryjnego pompuje sobie 0,80 bara-po trzech sekundach doładowania powyżej 0,85,następuje tryb awaryjny i doładowanie nie wzrośnie wyżej ,niż 0,20 bara,w peacku doładowanie może dojść-w zależności od stanu turbiny-nawet do 1,5 bara-jak założyłem nową turbinę-to wskaźnik 1,5 Bara zamykało
roman_tyk Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2011 No pompuje tyle ale juz przeladowaniem. seria AVJ spokojnie bez trybu awaryjnego pompuje sobie 0,80 bara-po trzech sekundach doładowania powyżej 0,85,następuje tryb awaryjny i doładowanie nie wzrośnie wyżej ,niż 0,20 bara,w peacku doładowanie może dojść-w zależności od stanu turbiny-nawet do 1,5 bara-jak założyłem nową turbinę-to wskaźnik 1,5 Bara zamykało Tak czy siak do sprawdzenia: 1. Przewody gumowe 2. N75 3. DV (słyszę upust powietrza przy puszczaniu nogi z gazu, ale chyba tak ma byc) czy w 1.8T jest coś takiego jak w tdi grupa basic settings do sprawdzenia N75? czy aby to na pewno on powoduje takie przeładowanie?
roman_tyk Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Wie ktoś może gdzie N75 jest ukryty w tej wersji silnikowej>? za cholere go nie moge znalezc..
domjenick Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Wie ktoś może gdzie N75 jest ukryty w tej wersji silnikowej>? za cholere go nie moge znalezc.. jest na dolocie powietrza-dwa wężyki odchodzą od niego-jeden od kompresora turbo,drugi do aktuatora
roman_tyk Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Dla zainteresowanych na przyszłość tak to wygląda: [br]Dopisany: 16 Kwiecień 2011, 09:45_________________________________________________Wczoraj ze znajomym dokładnie przyglądnęliśmy się doładowaniu w tym samochodzie. został wymontowany DV oraz n75. Okazało się że przewód gumowy środkowy od n75 (do turba) byl uszkodzony od spodu. Oba zawory zostały wyczyszczone sprężonym powietrzem, założyliśmy dobry przewód gumowy. Niestety przeładowanie jak istniało tak istnieje. http://vaglog.rtnet.pl/roman_tyk29_43208.html http://vaglog.rtnet.pl/roman_tyk29_43209.html Jesli chodzi o DV można w niego delikatnie dmuchać i wsysając powietrze z obu stron. N75 ma 3 wyjścia 1edno z nich jest zamknięte ani dmuchac ani wsysać się nie da, 2 pozostałe przepuszczają. Rezystancja sprawdzona około 38 OHM Jedynie co widzę to że ECU teraz w peaku wymaga 0.56-0.59 bara a nie 0.66 bara tak jak wcześniej możliwe to? Myslalem ze to jest na stałe wpisane w mape zadana wartość doładowania??
domjenick Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 jeśli dalej przeładowywuje-to już tylko aktuator pozostaje- sprawdź pompką i manometrem jakimś-przy max doładowaniu-standardowo jest ustawiona na około 0,60 bara-powinna się "sztanga" aktuatora przesunąć i teraz są dwie opcje jeśli sie ruszy,przy tym ciśnieniu-to znaczy,że klapka WG,w turbinie się dalej nie otwiera z jakiegoś powodu jeśli się nie ruszy-to znaczy,że aktuator do wymiany
roman_tyk Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2011 jeśli dalej przeładowywuje-to już tylko aktuator pozostaje- sprawdź pompką i manometrem jakimś-przy max doładowaniu-standardowo jest ustawiona na około 0,60 bara-powinna się "sztanga" aktuatora przesunąć i teraz są dwie opcje jeśli sie ruszy,przy tym ciśnieniu-to znaczy,że klapka WG,w turbinie się dalej nie otwiera z jakiegoś powodu jeśli się nie ruszy-to znaczy,że aktuator do wymiany Zmienię DV-kę na nową, bo na pewno nie jest sprawna. Przydałby się jakiś n75 na podmiankę.
domjenick Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 no podmie i zobaczysz,ale stawiam na aktuator
roman_tyk Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2011 no podmie i zobaczysz,ale stawiam na aktuator Nie wiem jak jest w przypadku turbin w 1.8T Czy można swobodnie ruszać ciągadełkiem aktuatora w jedną i drugą stronę? Czy jest to niemożliwe? Wiem że podczas wymiany węzyka usiłowałem to robić niestety bezskutecznie.
domjenick Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 swobodnie na pewno nie-trzeba użyć trochę siły [br]Dopisany: 17 Kwiecień 2011, 21:51_________________________________________________ Wiem że podczas wymiany węzyka usiłowałem to robić niestety bezskutecznie. a jak włożyłeś rękę pod kolektor?
roman_tyk Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2011 swobodnie na pewno nie-trzeba użyć trochę siły [br]Dopisany: 17 Kwiecień 2011, 21:51_________________________________________________ Wiem że podczas wymiany węzyka usiłowałem to robić niestety bezskutecznie. a jak włożyłeś rękę pod kolektor? Nie było łatwo ale końcówkami palcy go jakoś dotykałem, jakby chodził lekko to na pewno bym go mógł ruszyć.[br]Dopisany: 17 Kwiecień 2011, 22:00_________________________________________________Witam po raz kolejny: Auto zostało oddane do jednego z tunerów w celu obadania problemu z przeładowaniem i ogarnięcia auta. Jak się okazało w aucie już ktoś grzebał mapa paliwowa była zmieniona, przez inne modyfikacje turbo też przeładowywało. Niestety turbo jak to określił tuner nie potrafi pompować i faktycznie to widać w logach, naprawił przeładowanie ale suszarka nie pompuje od dołu tak jak trzeba, załączam logi i czekam na sugestie )) Grupy: 003,115,118 - http://vaglog.rtnet.pl/roman_tyk29_44041.html Grupy: 003,115,118 - http://vaglog.rtnet.pl/roman_tyk29_44042.html Grupy: 032,033,001 - http://vaglog.rtnet.pl/roman_tyk29_44043.html
domjenick Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 po logach z lambdy-nie widac,że mapa paliwa jest dobrze ustawiona-nie ma żadnych niepokojących korekt-jedyne co-to doładowanie 0,8 bara przy niecałych 2.3 k ob/min :gwizdanie: łeb musi urywac i trakcję tracić za każdym razem w zakręcie na dwójce i ESP to musi hamować-na moje oko program zrobiony na jakieś 175 koni-ale to już wcześniej pisałem
roman_tyk Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2011 po logach z lambdy-nie widac,że mapa paliwa jest dobrze ustawiona-nie ma żadnych niepokojących korekt-jedyne co-to doładowanie 0,8 bara przy niecałych 2.3 k ob/min :gwizdanie: łeb musi urywac i trakcję tracić za każdym razem w zakręcie na dwójce i ESP to musi hamować-na moje oko program zrobiony na jakieś 175 koni-ale to już wcześniej pisałem Mapa zostala poprawiona i doładowanie zmienione pare dni temu, to widać w moim ostatnim poscie z dzisiaj tam sa 3 linki do logów Urywało by głowę, ale turbo wstaje tak jak powinno dopiero przy 3000rpm pytanie dlaczego tak pozno...auto odmulane juz od 1000 kilometrów...(wcześniej popsuty katalizator blokował) Wcześniej było przeładowanie a teraz jest niedoładowanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się