kudi88 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Mam taki problem wyciagalłm ostatnio alternator żeby wymieni łożysko i gdy go z powrotem przykręcałem to pękła mi śruba przy dokręcaniu a nie mocno dokrecałem pekła (mniej wiecej w połowie)w taki miejscu ze nie moge alternatora wyciagnac z powrotem a potrzebuje jeszcze regulator napiecia wyminic bo słabo ładuje..macie jaki sposób?? audi A4 96r.1.9 TDI Prosze o pomoc!Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafuZG 1 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 daj foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudi88 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 niestety nie maa tym momencie auta zostawiłem w pracy..ale tak jak mowiłem ona pekła miej wiecej w połowie czyli część sruby jest w gwincie i w otwrze przez ktora ona przechodzi..mam taki pomysł ale nie wiem czy skyteczny,jak bym wsadzil tam jakos rurke mnijsza od srednicy sruby i prubowal wybic razem z gwintrem i ta tulejko co jest gwint..ale nie wiem czy ta tulejka z gwintem na alternatorze jest wybijana?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudi88 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 w poniedziałek pod wieczór postrama sie wrzucic FOTO. z gory dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Tą tulejkę musiał byś wybić do tyłu o ile dojdziesz jakimś wybijakiem od strony chłodnicy.Przy wybijaniu uważaj byś nie utrącił tego kawałka alternatora co jest ta tulejka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub555 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 w poniedziałek pod wieczór postrama sie wrzucic FOTO. z gory dzieki. dziś juz środa , zrobiłeś czy jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymiano 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 w poniedziałek pod wieczór postrama sie wrzucic FOTO. z gory dzieki. dziś juz środa , zrobiłeś czy jak chyba mu się zapomniało , że ma auto. heehh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafuZG 1 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 albo od poniedziałku walczy z tą śrubą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupskim 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Nie kombinuj z wybijaniem. Odkręć podstawę alternatora od bloku , i na stole to zrobisz jak należy .Może wykrętak / lewy gwint/ lub dospawanie do pekniętej sruby jakiejś przedłużki do odkręcenia.Jak zaczniesz kombinować z wybijaniem to może to się skończyć uwaleniem chłodnicy i uszkodzeniem podstawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się