Skocz do zawartości

krupskim

Pasjonat
  • Postów

    545
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krupskim

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Zamość

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

4099 wyświetleń profilu

Osiągnięcia krupskim

0

Reputacja

  1. Zamek mam na warsztacie i chcę go sprawdzić - nie chce ściągać tapicerki .
  2. Do B8 pasuje od A4 B7 , A5, A6C6 , nie pasuje z A3 8P0 , Q5.
  3. nie ma problemu z wymontowaniem ich z auta? Bo w B7 jest problem bo sruby mocującej nie idzie wyjąc z braku miejsca i trzeba kombinowac. Nie ma problemu , nieraz wychodzą razem ze sworzniem
  4. Wyszukaj pewnych sprzedających i dzwoń - tuleje zostają z reguły w zwrotnicy . Ja poprosiłem i mi je dodali
  5. Używki praktycznie nieosiągalne / krótko je produkowali / . Nówki - wal do dr Google
  6. Doważając dokładnie koła usuwasz skutek , nie przyczynę. Jak myślisz , dlaczego od 20010 roku zmieniono wahacze- te nowe są ładniejsze
  7. Nie skrzypią - rok przelatałem i było ok . Myślałem że straciły swoją skuteczność , ale okazało się że opona dostała gdzieś na dziurze i zaczęło lekko wibrować . po wymianie na owe wahacze wyszło że to wina rozwarstwiającego sie kordu opony
  8. Ja montowałem czerwone . Jak chcesz to mam kpl wahaczy z wprasowanymi tulejami poliuretanowymi do zbycia.Czyli że poliuretan nic nie dał?Dzięki ale mam całe kompletne zawieszenie do B8. Kupilem na Poznaniu na gieldzie na czarna godzinę. Kupiłem poliuretany , zamontowałem i było ok , ale trafiłem kpl z tulejkami od nowszej B8 i go założyłem. Jakoś bardziej wierzę w rozwiązania fabryczne.
  9. x Ja montowałem czerwone . Jak chcesz to mam kpl wahaczy z wprasowanymi tulejami poliuretanowymi do zbycia.
  10. Poczytaj ze dwie ostatnie strony tego tematu - masz tam całe kompendium wiedzy na temat zamiany wahaczy
  11. Tylko jak kupisz nówkę to ok, ale używka będzie miała chyba 7 latek. Poza tym z jakiegoś powodu zmieniono ten sworzeń na większy - pewnie dla poprawy warunków jezdnych.
  12. no dobra nie pamiętam całości tematu.. ale wymiana na banany z większą tuleja pomaga to fakt, ale dlaczego jeszcze coś toczyliście ?? przecież banan razem z tuleją przychodzi... Chodzi o to ,że banan z dużą tuleją ma grubszy sworzeń zwrotnicy. W zwrotnicy jest tulejka w którą ten sworzeń wchodzi i ją właśnie trzeba dostosować do sworznia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...