darek

Pasjonat
  • Zawartość

    301
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O darek

  • Urodziny 05.04.1965

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. darek

    Najpierw to sobie musisz sprawdzić czy twój centralny zamek może obsługiwać pilota,jeśli tak to w jakiej częstotliwości następnie czy masz podpiętą antenę do centralnego zamka nie pamiętam który to pin i w której wtyczce.Tak,że najpierw zobacz numer pompki centralnego i sprawdź to wszystko.
  2. darek

    2-3 skundowy stukot nie jest objawem zużytych uszczelniaczy tylko,któraś szklanka nie czyma ciśnienia oleju i po odpaleniu napompuje sobie olej i już pracuje prawidłowo.Przy zużytych uszczelniaczach będziesz miał duże zużycie oleju.
  3. darek

    Jak masz stały plus to tak,ja znalazłem kabel z 12V po włączeniu zapłonu i dlatego mam stop na gnieździe haka po przekręceniu kluczyka ---------- Post dopisany at 12:07 ---------- Poprzedni post napisany at 12:05 ---------- No właśnie nie wyświetla Ci spalonych żarówek i to jest minus tego rozwiązania bo na oryginalnym module wyświetla błędy spalonych/niedziałających żarówek z podpiętej przyczepki. Co do puszczania z dymem to czytaj ze zrozumieniem, napisałem żeby założył bezpiecznik jak będzie ciągnął zasilanie od aku bo to jest niezbędne, jak uważasz inaczej to Twoja sprawa ale bezpiecznik to konieczność. Jak nie wiesz o czym piszesz to nie zabieraj głosu.Jeżeli zakładasz bez przekaźnika to wywala na fisie spalone żarówki z przekażnikiem tego nie ma lecz ta funkcja działa na fisie
  4. darek

    Kolego skoro nie masz czujników cofania to zwykły przekaźnik wystarczy,żadnego auta z dymem nie puścisz nie słuchaj pierdół.Ja zamontowane gniazdo przyczepy mam też na przekaźniku na fisie mi nie wyświetla spalonych żarówek,a i auto od paru lat odkąd zamontowałem hak to z dymem nie poszło.Jak byś zakładał przekaźnik to światła stopu na przyczepce będziesz miał tylko przy włączonym zapłonie.
  5. darek

    A test zegarów jak robisz to też nie słychać? może wyłączyła się opcja odnośnie pasów itd...
  6. Panowie potrzebuję sprawdzenia po numerze VIN samochodu jaka powinna być pompka centralnego zamka(chodzi o nr) W serwisie odmówili mi takowej informacji a Etki nie posiadam WAUZZZ8DZVA070903
  7. Koło zakładasz inne,masz jak dobrze pamiętam podane w zestawie części w tym wątku
  8. darek

    wymień wszystkie oringi na pompkach i sprawdź od razu czy nie są wyrobione gniazda pompek
  9. Staramy się o pozyskanie dodatkowych środków na tworzenie tras rowerowych na naszym terenie.Proszę o oglądnięcie filmiku pod tym linkiem,liczy się ilość wyświetleń.Konkurs trwa do 06.12.2013rZ góry dziękuję.
  10. darek

    a daj takie kodowanie 0000522
  11. darek

    17978/P1570/005488 - Start silnika zablokowany przez Immobilizer
  12. To fajnie,że udało Ci się obtańczyć problem.To kodowanie co podawali Ci w tym warsztacie to się oblicza z danych auta jak hamulce,silnik itp i na podstawie też tych danych oblicza się kod dostępu ale to się tyczy sterownika BOSCH 5,7
  13. 691896196 Jak co to służę pomocą. ---------- Post dopisany at 18:45 ---------- Poprzedni post napisany at 18:40 ---------- A jeszcze najlepiej jak byś miał nr sterownika ABS
  14. A w silniku sprawdzali błędy?