Skocz do zawartości

Adriano1312

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Adriano1312

Osiągnięcia Adriano1312

0

Reputacja

  1. Kolego pytanie z innej beczki..czy mozesz podac mi czasy wtrysku na benzynie i na gazie bo potrzebuje porownanie.dzieki z gory
  2. no tak ale co wtedy z immobilaiserem? ---------- Post dopisany at 21:15 ---------- Poprzedni post napisany at 20:41 ---------- na slupkach miedzy drzwiami mam niby anteny od pilota wiec chyba byl.tylko jezeli to duzo roboty to chetnie zalozyl bym ten zetsaw z allegro...w razie co moge liczyc na pomoc kolegi ktory juz to zamontował?
  3. I tu mam pytanko ponieważ po czyszczeniu i adaptacji przepustnicy obroty są super stale a nie chce szukać dziury w całym. Poza tym nie wiem nawet gdzie kupić taki potrncjonetr ---------- Post dopisany at 20:51 ---------- Poprzedni post napisany at 20:45 ---------- I cze ten problem będzie powodowal duży czas na wytykali czyli powyżej 5 MŚ na jakiemu biegu?
  4. Address 02 ------------------------------------------------------- Controller: 01N 927 733 R Component: AG4 Getriebe 01N 2286 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 00518 - Throttle Position Sensor (G69) 16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent co to moze oznaczac.z gory dziekuje
  5. tak szukam i wiem ze mozna sobe kodowac kluczyki ale zawsze jest ale:(mam audi a4 b5 1.8 i nie posiadam pilota do autka mimo ze mam imo(wylaczony)i centralny z domykaniem szybek.chcialem zakupic uzywany klucz z allegro z sterowaniem drzwi i dorobic do niego grota.i teraz pytanko czy mozna sobie do takiej wkladki dorobic klucz i czy dam rade uruchomic sterowanie centralnym zamkiem za pomoca vaga i ew zaprogramuje immo jeszcze raz?z gory dziekuje za pomoc
  6. nie wiem czy nawet zrzuty zrobilem prawidlowo al mam nadzieje ze ktos mi pomoze...silnik za duzo pali to jst na trasie 13-14 litrow gazu przy 110km\h a co gorsze faluja obroty w przedziale 300 - 1300 a i potrafi sie zamulic na gazie i bp to samo..do tego jak idzie to idzie ale jest tez tak ze depne w pedal a on sie zamula i dopiero jak dojdzie do 3,5 tys to z oporem zaczyna isc a jak jest wszystko ok to rwie jak szalony:)kasuje te bledy ale zaraz sa znowu i odlaczanie klemy nic nie daje a nie wiem co wymienic bez zgadywania
  7. mam taki o to problm.po wlaczeniu raz klimatyzacji i wylaczeniu sprzegielko sprezarki co dwie sekundy tyka i raz zalacza a raz rozlacza klime co powoduje falowanie obrotow i do tego nie mam temperatur posrednich w aucie tylko albo gorac maks albo zimno.zrobilem test vagiem i daje screen ...kolega mowi ze to wina sprzgla a inny ze to wina przekaznika a ja nie chce wymieniac na cepa.to ze syczy kolo pasazera pod maska to podobno tak ma byc wiec
  8. Czesc wszystkim.po walkach z paroma markami innych aut wrocilem z bananem na twarzy do audi.wczesniej mailem poczciwe audi b2 przejsciowke w stanie cudo i przez glupote zaminilem na inne auto.teraz juz nie zmiene marki napwno...Posiadam od niedawna audi a4 b5 sedan w automacie 1.8.kupilem ja od pani ktora techniczni nawet o niego dbala ale wizualnie to tragedia...kolor sie zmienil po trzy godzinnym myciu i jeszcze sporo pracy przede mna i dorbnych problemow ale damy rade:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...