Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Czy to automat?Czy jakiś czujnik?Czy niski albo nie wymieniony olej?


psiku25

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mój problem wygląda w sposób następujący:

A4 2,5 automat z tip.Zimnego poranka po uruchomieniu silnika na desce podświetliły sie wszystkie literki i cyferki od skrzyni,zamiast P.Włączyłem na D i wszystko ok gdy ruszylem, bieg 2 załączył sie dopjero po przekroczeniu 2300 obrotów a później biegi zmieniały się normalnie.Gdy zgasiłem silnik i uruchomiłem go na nowo nadal był taki sam bład i takie same reakcje.Dodam iż skrzynia zaczeła szarpać przy zmianie z D na R i na odwrót, gdy auto sie nagrzeje troche te szrpnięcia maleją.Jak czytam posty zazwyczaj po wymianie oleju problem znika aczkolwiek nie spotkalem sie na forum z informacja by ktoś na forum napisal o tych kontrolkach podświetlonych na desce rozdzielczej.

Prosze a nawet błagam o Wasze opinie!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Musisz poszukać w archiwum bo gdzieś widziałem post dot. automatu ,gdzie była mowa o wariowaniu kontrolek na desce. Proponuje podpiąć pod VAG - mogą być błędy ,kasowanie zazwyczaj pomaga. Dobrze by też było sprowdzić najpierw poziom oleju - od razu można zciągnąć miske i zobaczyć co tam wewnątrz jest ,jak wygląda filtr , jak przepracowany jest olej ,ile brudu w misce oraz czy nie ma jakichś elementów niemile widzianych. Jeśli jest wszystko cacy to składasz do kupy ,a jeśli nie to trzeba zaopatrzyć się w filtr ( zamiennik ok 50pln ) i olej w ASO w cenie 60pln/litr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze że podpinałem pod vag i błedu nie było,nic nie pokazało.Dopjero w poniedziałek znalazłem wolne miejsce u doktora od skrzyni..wiec weekend mam prze....... :wallbash:.A sam tego nie sprawdze nie ma kiedy :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze że podpinałem pod vag i błedu nie było,nic nie pokazało.Dopjero w poniedziałek znalazłem wolne miejsce u doktora od skrzyni..wiec weekend mam prze....... :wallbash:.A sam tego nie sprawdze nie ma kiedy :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Szkoda ,że nie możesz samemu bo doktor słono Cię skasuje i pewnie od razu będzie wmawiał konieczność remontu. Powodzenia życze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa sie wyjaśniła :) dla tych wszystkich którzy natkną sie na taki sam problemem wyjasniam co się stało.A więc: załączenie się trybu awaryjnego skrzyni nie zawsze musi się wiązać z poszukiwaniem nowej ;) ,otóż to zły a nawet tragiczny stan oleju i filtra spowodował problemy ze skrzynią.Jestem już po jazdach testowych :a4fan: i wszystk ok,poprawa niesamowita płynna jazda,zmiana biegów i bez błedów na kompie to jest to :oklaski: .

Wymiana oleju w skrzyni potrfała 4 godziny,cena uszczelki to 50zł,filtr 150zł,praca doktora w moim przypadku 100zł,cena oleju to juz dość indywidualna sprawa ja zakupiłem w ASO i litr kosztował mnie 70zł,niestety do mojej automatycznej skrzynki z tip zakupiłem aż 9 litrów.

Konkludując :D na początku przy problemie sprawdzic na VAGu pozniej,wymiana oleju i juz wszystko w porządeczku....a w 3 salonach Audi mowi ze sie nie wymienia a jednak !!!!

Słuchajcie forumowiczów a nie dorobkiewiczow w salonach samochodowych.Pozdrawiam z usmiechem :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...