Sonda lambda
0

    5 postów w tym temacie

    Kiedys musialo sie to stac... Sonde mam uszkodzona. Ile to to takie mnie wyniesie??

    Co w ogole moze sie stac jezdzac z uszkodzona sonda?

    Mysle, ze dobry dzial wybralem na sonde, prawda..? - elektryka.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Auto przechodzi pewnie w tryb awaryjny, nie jeździ tak jak powinno, więcej pali i można uszkodzić kata.

    Wymiana mnie kosztowała ok. 250 PLN 2 lata temu. Sonda była boscha, tylko kabel miała trochę przykrótki i trzeba było dolutować. Z dłuższym kablem takim jak powinien być wyszło by ok 100 zł więcej.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Czy cos jeszcze moze uszkodzic, czy tylko kata (bo przyznam sie, ze kata mam wycietego :D )

    Znalazlem takie ustrojstwo na allegeo http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=93413387

    Czy takie cus bedzie dobre? Cena dobra, BOSH - firma tez niby dobra.

    Edit: Auto jezdzi dobrze, pali raczej malo (chociaz nigdy nie licze, zeby sie nie denerwowac), a jesli chodzi o tryb awaryjny to nawet nie wiem jak powinien sie moj Audik w takim trybie zachowywac.

    Po prostu komputer wykazal uszkodzona sonde i trzeba wymienic.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeszcze zależy jaki rodzaj uszkodzenia.

    Może nie zmieniać wartości w przedziale 0-1 V.

    Może też byc uszkodzone podgrzewanie sondy.

    Sprawdź dokładniej jaki rodzaj uszkodzenia pokazał ci VAG.

    Wybierz sondę 4-przewodową. Do silnika ADR ma mieć numer oryg. 058 906 265 A, lub zamiennik 032 906 265.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Pozwolę sobie odświeżyć nieco temat.U mnie autko zaczęło nie równo chodzić na benzynie i słabo przyspieszać(Na gazie Ok).Pojechałem do mechanika podpiął pod pod komputer i wywalił błąd z czujnikiem halla i adaptacja sondy lambda.Po sprawdzeniu okazało się że napięcie na niej wynosi na wolnych obrotach 0,04 V -w przybliżeniu.Mechanik powiedział że sonda ma za małe napięcie.Moje pytaniebrzmi czy można ją jakoś zadaptować czy trzeba ją poprostu wymienić bo mi się wydaje że raczej to dru gie :cry: .A może to nie wina sondy tylko czujnika halla.Dodam jeszcze ze po wykasowaniu tych błędów auto zaczęło jeżdzic normalnie a teraz są podobne objawy.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Dodaj konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!


    Zarejestruj nowe konto

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


    Zaloguj się teraz
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members