Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Łapie muła na wyższych obrotach podczas jazdy...


chela03

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam audi a4 b5 avant 1,9tdi 110km, mam problem z silnikiem, chodzi o to, że na ogół jest wszystko ok jednak gdy czasami potrzebuje wyprzedzić jakiś samochód lub po prostu troche ostrzej gdzieś jechać to zdarza się, że auto przy gwałtownym przyspieszaniu przeważnie na wyższych biegach łapie muła, że praktycznie jego przyspieszenie jest nieodczuwalne. Problem znika gdy wyłącze silnik i po chwili znowu rusze w trase, jednak jest to tylko chwilowe pozbycie sie problemu gdyż często się to powtarza. Proszę Panowie o pomoc jeśli ktoś mial podobny problem lub wie co może mieć winę niech opisze co trzeba zrobić :) Z góry dziękuje :wink4:

[mod]Gdzie jest prefix!!!! - poprawiłem (kolejne wylądują w koszu)[/mod]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoje auto łapie tryb awaryjny. Powodów może być kilka więc najlepiej będzie jak podłączysz kompa i sprawdzisz błędy, napewno jakieś będą zapisane to wtedy będzie łatwiej pomóc bo teraz to wróżenie z fusów jest :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to AFN wiec na 99 % wg mnie VTG do czyszczenia ale zrob logi bo moze przeplywka albo N75 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe strzelac to my mozemy =] trzeba logi i bedzie wszystko jasne :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, Panowie zrobię jak mówicie, kabel już mam programy także, tylko pytanie... Czy auto podłączyć na włączonym silniku czy może być tylko kluczyk przekręcony ? A jeśli włączony to czy podłączyć gdy chodzi normalnie czy raczej zrobić tak żeby złapał muła i dopiero wtedy podłączyć pod kompa ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz sprawdzić błędy to wystarczy przekręcić zapłon ( zapalić silnik nie zaszkodzi ) bo błeby będą w ECU zapisane a jak będziesz robił logi to na zimnym i na ciepłym silniku no i jak złapie tryb awaryjny przy okazji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz sprawdzić błędy to wystarczy przekręcić zapłon ( zapalić silnik nie zaszkodzi ) bo błeby będą w ECU zapisane a jak będziesz robił logi to na zimnym i na ciepłym silniku no i jak złapie tryb awaryjny przy okazji.

logi tylko na ciepłym silniku co Ty piszesz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz sprawdzić błędy to wystarczy przekręcić zapłon ( zapalić silnik nie zaszkodzi ) bo błeby będą w ECU zapisane a jak będziesz robił logi to na zimnym i na ciepłym silniku no i jak złapie tryb awaryjny przy okazji.

logi tylko na ciepłym silniku co Ty piszesz ;)

Dzięki za sprostowanie :good: coś mi się pomieszało :chytry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...