sienkol007 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Witajcie 2.0tfsi quattro silnik BGB , parę rzeczy będę robił teraz w weekend , i przy okazji chciałem zdiagnozować westgate , z tego co znalazłem na forum to wiem ,że trzeba tą sztangę pociągnąć ( lekko , czy mocno ?) czy po pociągnięciu sztangi powinna ona sama wracać ?? czy westgate może być przyczyną zamulenia auta ?? Jeśli sztanga by ciężko chodziła to można ją rozruszać i popsikać np. WD40 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 sztanga dziala pod cisnieniem, jej sie nie ciagnie tylko pcha cisnienie i patrzy czy sie nie cofa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 do sprawdzenia użyj zwykłej pompki i wzkażnika najlepiej-widać,czy ciśnienie spada na wskazówce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sienkol007 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 czyli do sprawdzenia konieczny jest demontaż ?? kurde myślałem ,że da rade to zrobić bez demontażu pompuje pompką ciśnienie i jeśli jest sprawny to ciśnienie nie powinno się cofać tylko zostać w środku tak ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 wskazówka nie powinna się ruszyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sienkol007 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 ok , dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FANTOMAS 10 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 sztanga dziala pod cisnieniem, jej sie nie ciagnie tylko pcha cisnienie i patrzy czy sie nie cofa westegate to siłownik pneumatyczny podciśnieniowy (powietrze jest wysysane z nad membrany) jest sterowany za pośrednictwem podciśnienia z vacupompy poprzez zawór N75. Z pompowaniem pompką bym uważał bo to nie ten kierunek nie ta zasada i nie te ciśniena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longerooo 1 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 chyba kolego coś pomyliłeś!takie coś to w tdi przy zmiennej geometrii!!!w benzynie nadciśnienie pcha sztangę otwierając WG! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FANTOMAS 10 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Sorry faktycznie tak jest miałem kiedyś w rękach cały mój kolektor i sprawdzałem tą sztangę ręką i zapomniałem że grzybek zaworu wejścia spalin jest po "stronie wydechu" więc musi być odpychany aby spaliny wpadały na łopatki teraz mi się przypomniało a tak jak podałem wyżej jest np. w 2,0TDi sztanga jest wciągana i obraca żaluzie łopatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się