Voucher Opublikowano 5 Stycznia 2008 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Witam Czy węże idące z i do nagrzewnicy powinny być twarde i gorące po dłuższej jeździe?? Pytam bo u mnie sa miękki i ciepłe. Do tego przy ustawieniach klimatronica na HI leci ciepłe a nie gorące powietrze (kliamtronic i wskaźnik wskazują 90*C). Czy to może oznaczać nie odpowietrzony układ? Dodam tylko ze w lato zmienialem termostat i czujnik temperatury płynu chłodzącego. Po tym samochód nie był jakoś specjalnie odpowietrzany. Został tylko odkręcony korek od zbiorniczka wyrównawczego (przy pracującym silniku) i uzupełniony w razie potrzeby.
Musashi Opublikowano 5 Stycznia 2008 Opublikowano 5 Stycznia 2008 zbiornik wyrownawczy dziala prawidlowo gdy jest zakrecony, tak wiec ostateczne usuniecie powietrza z ukladu nastepuje w trakcie pracy silnika z zamknietym zbiornikiem wyrownawczym i temperaturze ustawionej na HI lub ogrzewaniu ustawionemu na max. jezeli zupelnie nie odpowietrzales ukladu chlodzacego moglo pozostac w ukladzie chłodzenia powietrze. w FAQ jest dokladny opis odpietrzania, przeczytaj, ni ejest to skompikowana czynnoc. a temoeratura wezy to zalezy od temperatury otoczenia. napewno te prowadzace do nagrzewnicy gdy jest wlaczone ogrzewanie powinny byc cieple. z prowadzacych do chlodnicy gdy jest dobrze nagrzany silnik powinien byc cieply badz nawet goracy gorny, dolny moze byc zimny.
Voucher Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2008 Zauwazylem jeszcze ze jako tako w trakcie jazdy leci ciepłe powietrze, natomiast na postoju juz leci bardziej letnie, czasami wrecz chlodne...
Musashi Opublikowano 6 Stycznia 2008 Opublikowano 6 Stycznia 2008 odpowietrz...poczytaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4521
Voucher Opublikowano 7 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2008 Z tego co wyczytalem na forum to obawiam ze jesli odpowietrzanie mi nie pomoze to pozostanie juz chyba tylko plukanie nagrzewnicy. Jednak nie mam warunkow zeby to samemu wykonac . Bo chyba gdyby to bylo zapowietrzenie to plyn by sie gotowal w zbiorniczku...
Musashi Opublikowano 7 Stycznia 2008 Opublikowano 7 Stycznia 2008 dlaczego mialby sie gotowac? przez blok i głowice przepływa płyn tyle że mniej. jest jego wyzsza temperature kompensuje termostat wysylajac ja do chlodnicy. i tyle. gdy płynu jest za mało to zwyczjanie jego przepływ przez nagrzewnice jest mniejszy. i stąd mniej grzeje. nie prosciej sprawdzic czy nie masz powietrza w ukladzie? przeciez dla silnika tez to nie jest za dobre... co do płukania nagrzewnicy tobie nie doradze. nie mam doswiadczenia.
Voucher Opublikowano 18 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2008 No i problem rozwiązany . Bylem w warsztacie i przeplukali mi nagrzewnice woda i grzanie wrocilo . Teraz w samochodzie mozna sie ugotowac .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się